• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v :: Re: Omega "C" r.v. 2000
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
PepaMB
Odeslal: Tuesday 03 January 2006 - 09:46:06
Pekny den, v ramci hledani noveho auta uvazuji nad Omegou po faceliftu, rocnik 2000. Nemate nekdo "C"-ko z prvniho roku vyroby? Nejake problemy? Jinak je to jeste 2,5i V6 s automatem... Podle toho co jsem cetl je proti staremu B-cku udelano hodne zmen...
Diky, Pepa
Poslední odpovědi
qpc
Odeslal: Sunday 08 January 2006 - 10:29:03

X3 napsal ...
Hmm... s tim plynem je to tak: za 2 roky by se urcite nevratil, ale zvedl bych o neco cenu pri prodeji, rozumnej clovek si to spocita... Ja bych se na plyn vykaslal... jenze 2.5 v benzinu bude zrat a nez abych krvacel kazdou chvili u benziny tak do toho radeji na zacatku narvu penize za instalaci a pak na to zapomenu a budu mit radost ze to jezdi levne, papirove maji motory o kterych je rec spotrebu: benzin cca 10-11 a diesel cca 7-8 kombinovane jizdy (PAPIROVE, ne vlastni zkusenost) - ale veril bych tomu... beno i ropa je oboji kolem 30 korun a to je rozdil skoro kilo na 100 kilaku... - sekvencni plyn je bomba, meli jsme to ve fiatu Marea primo od vyrobce a jezdilo to jako drak... to je jiny kafe nez stary instalace ktery se na plyn ani nerozjely...



...jenom k té spotřebě,mam tenhle motor(2,5V6 a to ještě poštelovanej ),sice v B vectře,ale umim s nim při normální jízdě jezdit za 9l/100,přes průměr 11,5 jsem se ještě nedostal..,nevim jak je na tom majitel,ale s 1,816 v jsem též jezdilk 9l,takže 9 nebo 11 už mě ani tolik netrápí a to rozhodně nejsem ,,movitej,,..
Vodník
Odeslal: Sunday 08 January 2006 - 09:25:52

X3 napsal ...
Tak trosku jsem cmuchal na internetu a vypada to ze 2.5TDI Common Rail ma... podle tohoto clanku

ale je to 2.5 DTI, 24V az tak z roku 2002...


Díky, to je dobrá info. Steigerovi to říkat nebudem, ať si polibí, dovozce jeden autorizovanej!
X3
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 23:51:22

Hmm... s tim plynem je to tak: za 2 roky by se urcite nevratil, ale zvedl bych o neco cenu pri prodeji, rozumnej clovek si to spocita... Ja bych se na plyn vykaslal... jenze 2.5 v benzinu bude zrat a nez abych krvacel kazdou chvili u benziny tak do toho radeji na zacatku narvu penize za instalaci a pak na to zapomenu a budu mit radost ze to jezdi levne, papirove maji motory o kterych je rec spotrebu: benzin cca 10-11 a diesel cca 7-8 kombinovane jizdy (PAPIROVE, ne vlastni zkusenost) - ale veril bych tomu... beno i ropa je oboji kolem 30 korun a to je rozdil skoro kilo na 100 kilaku... - sekvencni plyn je bomba, meli jsme to ve fiatu Marea primo od vyrobce a jezdilo to jako drak... to je jiny kafe nez stary instalace ktery se na plyn ani nerozjely...
PepaMB
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 23:00:36

X3> No sem na OCR jsem prisel proto, ze jsem si chtel koupit TD... a po tom co jsem si tu precetl jsem dosel k zaveru, ze benzin 2,5 V6 bude nejlepsi a uz ho mam doma. A i kdyz mi to prislo jako blbost, tak musim uznat, ze ti, co tu vychvaluji jeho zvuk maji pravdu! Jinak samozrejme docela jede; tedy proti 2,0. Taky s tim najezdime jen tak 15 tkm rocne (jen jako 2. auto do rodiny), takze do plynu to zatim nepujde. A pokud to chces na 2 roky, tak se Ti plyn nevyplati, ne? Mimochodem na Odkaz se pise, ze ten TD ani nevyvijelo BMW . Zajimava informace.
Rob 2
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 20:52:20

Jsem napsal "titěrný otvor", což není pravda. Těch titěrných otvorů je pochopitelně víc.
Rob 2
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 20:48:01

DTi vyšlo konstrukčně z TD. Má (pochopitelně) jinou hlavu a jiný systém vstřikování paliva. Problém s praskáním hlavy se (údajně) podařilo eliminovat, tzn., že po této stránce je motor spolehlivý. "Spodek" zůstal z TD zachován - velmi slušná životnost. Trochu bych se bál přímého vstřiku - jednotlivé komponenty jsou slušně drahé a citlivé na kvalitu nafty. Vstřikovací tlak je + - 1.200 atm. (nově Bar), čemuž odpovídá titěrný otvor, kterým je nafta vstřikována do válce. Staré vstřikovače měly otevírací tlak 150 atm., což je prakt. o řád méně. Raději se informuj u povolaných, jak to vypadá s poruchovostí. Ford s tím měl dost problémy - od r. 2003 musel vylepšit filtraci paliva.
X3
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 20:33:45

Tak trosku jsem cmuchal na internetu a vypada to ze 2.5TDI Common Rail ma... podle tohoto clanku

ale je to 2.5 DTI, 24V az tak z roku 2002...
Vodník
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 16:57:38

X3: Laguny měly špatnou převodovku i mechanickou. Jinak ale úplně chápu tvoje muka výběru a rozhodování. Zkus si rozhodovací tabulku: ke každému typu auta si udělej dva sloupce: plusy, mínusy. Auto, které bude mít nejdelší sloupec plusů, nebo nejkratší sloupec mínusů, vyhrává. Já si kromě toho obešel autobazary (v Praze jsou jich mraky, měl jsem to lehčí) a pod záminkou nákupu jsem se ve třech různých Omegách svezl (TD, jedna doulitr benzín a jedna 2,5 benzín). A v čem mi bylo nejlíp, to jsem si pak koupil (TD, jak už jsem psal). A nechci tě nijak ovlivňovat, to bych si nevzal na svědomí, ale TD JSOU NÉÉÉJLÉÉÉPČÍÍÍÍ! ... i když ten benzínovej třílitr by taky... nebo že bych raději příště ten 2,2 TDI...??
Tlumex
Odeslal: Saturday 07 January 2006 - 15:47:04

X3 : ja mam ted jen dvoulit s plynem, ale dalsi auto asi bude 2,5 V6 a nebo se mi moc libi ten 2,2 Dti , videl sem ho u nas ve spicnove vybave za 230 tisic!
Ten V6 ma znamy se sekvenci a maximalne si chrochta! Spotrebu ma po meste 16 a mimo mesto 10 takze to samy jak mam ja, akorat ze mu to o dooooooooooost lip jede!
Preji stastnou volbu ja sem v tom mel podobny hokej akorat ze sem mel jen 100 tisic takze mas o dost lepsi moznosti

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0429 sec,0.0158 z toho dotazů.