Témata příspěvků | |
lapaja | Ahoj všichni,kdo mi poradí mam vectru 2.2dti r.v.01 = problém je v tom že jsem s autem jel na sprintech a dva dny po sprintech mi auto okolo 2tis. otáček přestalo táhnout.Teď to dělá skoro furt.Když přidám plný plyn tak se okolo 3000 ot.rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet a pak zhasne a zase jede ale pak pořád cuká,jede,nejede.Byl jsem u oplu na pc a zjistili dvě závady,ale neví to na 100%.Podtlakové ventili nebo váha vzduchu nebo čerpadlo....Díky za pomoc Paja |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | ahoj ještě kmemu příspěvku jan opel je 20. dti 16V 74kw |
jan | ahoj mam problem ze zafirou 2.0 16V 74kw kdyš jedu na 4 držim 2000ot. tak padne do nouzaku na 123 to neděla a na 5 to děla kdyš vytočím motor přes 3000ot. třeba při předjiždění poradíte mi čím by to mohlo byt egr ventil mam novy a diagnostika mi ukazala čidlo tlaku nafty na rozdělovací lyště problém je že tento vuz lyštu nafty nema děkuji za odpověď |
Jaroslav | Tento problem znám.Dole je to líné a ve 3000t. to háže chybu.U opela řekli čerpadlo. BLBOST. Opravil mi to borec od Tábora. Přešel hadičky podtlaku pak jsme chvíli jezdili a sbírali data. Potom vyčistil Egr ventil a vyměnil podtlak. ventil turba a auto jede jak pila.(ventily mi u opela taky měřili a našli prd). Dám vám tel. na borce umí OPEL FORD a AUDI(koncern) Je to šmat. 603416438 . |
Peťas | Zdravim,jak se dá změřit váha vzduchu a co to má ukazovat,už si taky nevim moc rady auto padá do nouzáku jak se mu chce a když to jede tak od 3000ot je tah už nic moc (rv01 Y22DTR) a jinak to hází chyby:P0400,P0703,P1590.Dík za pomoc |
knight | Tohle me delalo na 2.0 DTI egr ventil.. byl ko... tak jsem ho vymenil a jezdi to super |
Anonymní | je to možno v snímači teploty a množstva nasávaného vzduchu....ale váha vzduchu je zvlášť to nieje váha vzduchu ja som to mal tiež a vymenil som to aj to už super!:) |
lapaja | Dneska jsem změřil napětí a když to bylo studený tak to ukazovalo max 14.9V a jak se to ohřálo tak to ukazovalo 13.9V pořád i když jsem zapínal klima i světla atd.Tak nevim co dál.Díky za návrhy co a jak udělat. |
lapaja | Ahojky,tak dneska jsem zkusil zaměnit váhu vzduchu za novou přímo na 2.2DTi a .. jedu do kopce dám plný tah a okolo 3000 se rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet.Nepřestala svítit a motor jel jak 1.1diesel ale když jsem tam vrátil tu starou tak se sice rozsvítí ale po chvilce zhasne a jedu dál.Váha to asi nebude.Na ty V se podívám zítra ale tam jak jsem psal 4.7V to nebyla chyba. |
Yper | Maximální napětí při jízdě a správné funkci alternátoru je 14,0 - 14,1 V. jako strop! Takhle je to nastavené výrobcem! Vzhledem k možnosti používání gelových baterií je to stejně na draka, protože ty mají mít max. napětí 13,7 V., ale ber 14,1 V jako maximum a zkus to měřit v různých otáčkách. Při vonoběhu to někdy půjde i malinko přes (nízký tok vyráběného proudu a kolísavé napětí a regulátor nestíhá), ale za vyšších otáček motoru to tuhle hranici nesmí přesáhnout - spíš by se měl ustálit na 14V. |