• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Vectra 2.2Dti 01
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
lapaja
Odeslal: Thursday 17 November 2005 - 21:48:58
Ahoj všichni,kdo mi poradí mam vectru 2.2dti r.v.01 = problém je v tom že jsem s autem jel na sprintech a dva dny po sprintech mi auto okolo 2tis. otáček přestalo táhnout.Teď to dělá skoro furt.Když přidám plný plyn tak se okolo 3000 ot.rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet a pak zhasne a zase jede ale pak pořád cuká,jede,nejede.Byl jsem u oplu na pc a zjistili dvě závady,ale neví to na 100%.Podtlakové ventili nebo váha vzduchu nebo čerpadlo....Díky za pomoc Paja
Poslední odpovědi
Anonymní
Odeslal: Friday 18 March 2016 - 22:30:39

ahoj ještě kmemu příspěvku jan opel je 20. dti 16V 74kw
jan
Odeslal: Friday 18 March 2016 - 22:28:59

ahoj mam problem ze zafirou 2.0 16V 74kw kdyš jedu na 4 držim 2000ot. tak padne do nouzaku na 123 to neděla a na 5 to děla kdyš vytočím motor přes 3000ot. třeba při předjiždění poradíte mi čím by to mohlo byt egr ventil mam novy a diagnostika mi ukazala čidlo tlaku nafty na rozdělovací lyště problém je že tento vuz lyštu nafty nema děkuji za odpověď
Jaroslav
Odeslal: Sunday 16 January 2011 - 19:27:35

Tento problem znám.Dole je to líné a ve 3000t. to háže chybu.U opela řekli čerpadlo. BLBOST. Opravil mi to borec od Tábora. Přešel hadičky podtlaku pak jsme chvíli jezdili a sbírali data. Potom vyčistil Egr ventil a vyměnil podtlak. ventil turba a auto jede jak pila.(ventily mi u opela taky měřili a našli prd). Dám vám tel. na borce umí OPEL FORD a AUDI(koncern) Je to šmat. 603416438 .
Peťas
Odeslal: Saturday 04 December 2010 - 10:02:57

Zdravim,jak se dá změřit váha vzduchu a co to má ukazovat,už si taky nevim moc rady auto padá do nouzáku jak se mu chce a když to jede tak od 3000ot je tah už nic moc (rv01 Y22DTR) a jinak to hází chyby:P0400,P0703,P1590.Dík za pomoc
knight
Odeslal: Sunday 01 August 2010 - 21:06:36

Tohle me delalo na 2.0 DTI egr ventil.. byl ko... tak jsem ho vymenil a jezdi to super
Anonymní
Odeslal: Sunday 27 June 2010 - 23:13:49

je to možno v snímači teploty a množstva nasávaného vzduchu....ale váha vzduchu je zvlášť to nieje váha vzduchu ja som to mal tiež a vymenil som to aj to už super!:)
lapaja
Odeslal: Saturday 26 November 2005 - 18:14:48

Dneska jsem změřil napětí a když to bylo studený tak to ukazovalo max 14.9V a jak se to ohřálo tak to ukazovalo 13.9V pořád i když jsem zapínal klima i světla atd.Tak nevim co dál.Díky za návrhy co a jak udělat.
lapaja
Odeslal: Thursday 24 November 2005 - 21:12:21

Ahojky,tak dneska jsem zkusil zaměnit váhu vzduchu za novou přímo na 2.2DTi a .. jedu do kopce dám plný tah a okolo 3000 se rozsvítí kontrolka motoru a auto přestane jet.Nepřestala svítit a motor jel jak 1.1diesel ale když jsem tam vrátil tu starou tak se sice rozsvítí ale po chvilce zhasne a jedu dál.Váha to asi nebude.Na ty V se podívám zítra ale tam jak jsem psal 4.7V to nebyla chyba.
Yper
Odeslal: Thursday 24 November 2005 - 09:27:26

Maximální napětí při jízdě a správné funkci alternátoru je 14,0 - 14,1 V. jako strop!
Takhle je to nastavené výrobcem!

Vzhledem k možnosti používání gelových baterií je to stejně na draka, protože ty mají mít max. napětí 13,7 V., ale ber 14,1 V jako maximum a zkus to měřit v různých otáčkách.
Při vonoběhu to někdy půjde i malinko přes (nízký tok vyráběného proudu a kolísavé napětí a regulátor nestíhá), ale za vyšších otáček motoru to tuhle hranici nesmí přesáhnout - spíš by se měl ustálit na 14V.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0430 sec,0.0163 z toho dotazů.