Témata příspěvků | |
maxim | nevim jak vam ,ale me se spatne meri olej, ta dlouha merka se porad o neco otira, takze ji mam celou od oleje a nevidim kolik tam doopravdy toho oleje je...jak to resite vy ? jestli mate teda podobny problem |
Poslední odpovědi | |
MIRO | Také jsem se potýkal s problémem měřit hladinu. Po ulomení plastového konce měrky ( neorig) nastoupila demnotáž a zjištění, že otvor pro vstup měrky nebyl souosý - > zvětšen a vše je OK / zarážela se měrka, otírala.../ |
bohumil | vážený a co se stane když v motoru o objemu 4,3l oleje je naleto 5,5l motor z 17dtr |
miki | Ahoj, ted jsem meril hladinu oleje a pokazde to bylo jinak hlinikova merka, dle me byla lepsi ta plastova ze?: - vzdy na rovine - jednou byl na merce cisty jeden dil - pak zas cela merka spinava, ale stredni dilek cisty - jindy cela merka spinava, az po posledni dilek nyni se mi spis deje to, ze mam cisty posledni vrchni dilek merky nebo stredni dilek, ale vrsek merky (kulata cast co se napojuje na drat) je od oleje. a ted čeho se mam drzet |
Pavel | Tak jsem jel kolem servisu a dotázal jsem se na tu hladinu oleje, zdála se mi hodně nad míru (viz výše v diskuzi). Technik se při prvních 2 měřeních také zarazil a pak jsme zjistili, že je tam mírně nad max, ale na konci ploché části měrky je z jedné strany olej přece jen přerušen a ta kulatá širší část se je od oleje vždy. Prostě měrka je opravdu nepříliš dokonalá. A já jsem plašil zbytečně. |
Prazdroj | Meřit za studena a opatrně strkat dovnitř a taky ven je to špatne udělaný z vyroby. Mám stím taky problém. |
Yper | Není měření jako měření! Správná hladina oleje by měla být mezi měrkami. Pokud olej při výměně necháš ale vykapat dostatečně dlouho a pak tam naleješ předepsané monožství podle servisní knížky, tak zjistíš, že tam je oleje nad měrku. Ideální měření je takové, kdy nastartuješ, necháš olejové kanály zaplnit a pak měříš. Pokud ti bude držet přetlakový olejový ventil (tzn., že ti jím nebude stékat z vrchní části olej z kanálů), tak hladina oleje bude i po delším odstavení auta v mezích měrky. Většinou ale tyhle přetlakové ventily po nějakém čase nedrží a olej stéká do vany a to se projeví právě větší hladinou oleje. Dá se to také poznat tak, že po delším stání ráno při prvním startu zhasne kontrolka mazání až po nastartování motoru, kdežto při opakovaném startu zhasíná kontrolka už v okamžiku, kdy točí startér a motor ještě neběží. |
Fesi | Ted tam psal ze motor musi byt studeny!!Tak to nech schladnout a stect zpatky do vany a pak si to premer.Zadna chyba servisu. |
Pavel | Tak zrovna řeším podobný problém. Po cca měsíci po výměně oleje v servisu jsem zjistil, že olej dosahuje až na kulatou část (pružina). Před výměnou to ale bylo mezi značkami. Takže závěr je, že mi neokradli na množství oleje, ale nevyčerpali dostatečně ten původní? Vypadá to na amatérskou chybu servisu. Nebo máte někdo jiný nápad jak to může být? |
qpc | tak ji srovnej |