Témata příspěvků | |
Anonymní | Protože téma "Házení kotoučů" je uzavřeno a toto je s ním příbuzné, založil jsem tuto nit (nebo jde toto připojit? ). Jde mi o názor zkušenějších do jaké značky při výměně kotoučů (předních!) jít. A destičky to stejný. Jasně, že vždy jde o kompromis cena vs. kvalita. Ale aby mě nové kotouče házely, nemám chuť. Našel jsem na netu nějaký nabídky na tyto: StarLine, Ferodo , ATE, Pilenga (neznám). A ještě otázka - prý je rozumné rovnou měnit i indikátor opotřebení. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Když už to vlákno jede, tak se svezu. Mám Opel Astra F Caravan a na zadních bubnových brzdách jsou samostavy s takovým plíškem - bimetal. Bohužel jsem si nepoznamenal jeho polohu při výměně paken. Teď nevím zda záleží na jeho směru = nahoru směrem k prasátku, nebo dolů, nebo je to jedno? V příručce píšou, že se má tento plíšek měnit s výměnou paken, ale v prodejně mi nejsou schopni je sehnat. Je opravdu nutné je měnit? Honza |
Yper | Já mám ATE, dvojité s chlazením a řezanými drážkami - na předku. Kdo říká, že stojí na ho..o, tak neví, co říká. Mám na nich najeto víc jak 30 tis. a to nevím, kolik na nich najel předchozí majitel a zatím jsem nemusel na ně ani kupovat destičky. Na ty řezané (nebo vrtané) kotouče je třeba koupit extra tvrdé destičky! Nemohu si stěžovat!!!! Navíc na pořádnou váhu auta, jako je diesel a ještě v Caravanu, si nedovedu nic lepšího představit - aby se ta hmota dala ubrzdit! _; |
JardaB | |
JardaB | Podle me to mohlo byt klidne blbe namontovany, uz se mi to taky povedlo prostrcit ven (samo jsem si vsimnul a na 3. pokus sedelo jak ma ) Po opotrebeni se zmenila poloha pruziny a zaclo to treba rachtat... |
RBr | Nedalo mi to čekat na záruční opravu a koukl jsem o víkendu na ty uvolněný destičky sám (předtím jsem na to nechtěl sahat kvůli záruce) A udělal jsem dobře. Nebyly to žádný unavený pružiny a pod. ale jedna půlka té pružiny byla "vyskočená" tím otvorem v brzdiči nad ní. Nebylo nic jednoduššího než brzdič a destičky oddělat, správně poskládat a namotnovat. Jen mě zaráží, jak se ta pružina mohla takto provléknout __; .....nezdá se mi, že to udělali před půlrokem v servisu špatně, protože to rachocení bylo slyšet tak poslední měsíc. Rovnou jsem toho využil a promazal kontakty a zkontroloval hlášení na PP čidel opotřebení destiček. |
RBr | ..to sem byl já |
Anonymní | Týden lezu okolo auta a hledám, co mám na podvozku urvanýho, že to rachotí při přejezdu nerovností...rachotí to jak úplně uvolněný plech visící na posledním kousku.....až včera jsem si nechal zvednout auto podívat se co to je. A jsou to "unavené pružiny u brdz.destiček" (destičky pak lítají v uložení) u PP kola! Destičky mám v říjnu nový, i s kotoučema, jsou to Lucas. Sundaný kolo jsem ještě neměl, abych na to koukl zblízka. Jsem zvědav co s tím, nechce se mi kupovat nový destičky, jenže to rachotí jak když máš urvaný váfuk. |
Elann | Osobně používám kotouče BREDI již po několikáté v kombinaci s deskami TEXTAR.Kotouče Bredi používáme i na firemní auta a zatím žádná reklamace Ty desky Textar jsou truchu měkčí,ale zase vím,že když potřebuji ostře brzdit,tak mě nezklamou.Životnost Textarů při normálním ježdění 30t.km. BREDI jsou podle mých zkušeností dobrá volba - poměr cena/výkon/spolehlivost. Ty desky ICERY jsem kdysi nouzově dal na zadek když jsem měl večer auto na zvedáku a originál desky GM byly po 25t.km odlepené a jediná po 20 hod.otevřená prodejna měla jen ICERY.Do měsíce jsem je vyhodil-hrůza-nebrzdily a hvízdaly. |
tom | upsal jsem se 2300/ks |