Témata příspěvků | |
CastrolTXT | U VeBe z roku 97 se mi v levém zadním podběhu objevil nepatrný rez,přestříkal jsem to sprejem s barvou,ale už se to opět objevilo.Je to na malé ploše,tak bych to nerad nechal rozrůst.Dá se tomu nějak účinně zabránit,aniž by to přišlo na dost peněz(třeba odborně u lakýrníka).Napadl mě třeba Hammerite nebo jiná barva na rez.Co vy na to,jak to ošetřujete vy?Díky Barva je vínová metla |
Poslední odpovědi | |
mitch | Zdravím.Předem bych chtěl Yperovi poděkovat za parádní návod napsanej hlavně i pro laiky.Mám jeden dotaz a doufám že tahle diskuze není už definitivně mrtvá.Už mám střiklou barvu i lak a ted to tak za 5 dní hodlám rozleštit.A právě nevím co si pod slovem rozleštit představit.To je myšleno rukou,nebo nějakou mašinkou?Jak moc a hlavně jakým prostředkem?Někde jsem četl že je na to dobrá pasta Tempo.Poslední věc:podaří se tím rozleštěním odstranit kapičky když mi to někde trochu steklo? |
RRAAFF | Jo, myslím do faceliftu 99 je 6 let, pak tuším 10let. Dneska se dává už 12. Jinak ale tyto všechny záruky jsou na prorezivění (čili díra) a nikoliv na rez povrchovou. I když by to asi možná uznali, ale to auto je starý a je k tomu potřeba pravidelně vedená servisní knížka. |
qpc | standis napsal ... Já mám na VeBe z r.97 taky několik rezivějících míst.Chci se zde zeptat, jak dlouhou záruku dává výrobce na karosérii VeBe 11/97? Kolega u Fordu uspěl, ikdyž má auto dovezené z Německa, a všechny rezavé kusy mu opravili za dára. Nemáte nějaké zkušenosti s uplatněním reklamace? pokud se nemýlim,byla 6let... |
standis | Já mám na VeBe z r.97 taky několik rezivějících míst.Chci se zde zeptat, jak dlouhou záruku dává výrobce na karosérii VeBe 11/97? Kolega u Fordu uspěl, ikdyž má auto dovezené z Německa, a všechny rezavé kusy mu opravili za dára. Nemáte nějaké zkušenosti s uplatněním reklamace? |
Yper | 2 Jendak: dej raději nátěry 2 - já to tak dělám a nechávám to vytvrdnout pak i několik týdnů! 2 Falto: sorry, ale tak nějak jsem ten Tvůj příspěvek přehlédl a nezareagoval asi tehdy, když jsi potřeboval. Možná, ve Tvém případě, bych to vyvařil (jak píše Marťas) autogenem. Vyřízl a vyvařil. Je to dost velké! Na vraku se dí potřebný díl z bouračky sehnat - zde by to bylo tak max. 10x10 cm. CéÓčkem bych to nedělal, protože jen málokdo dovede tímhle aparátem udělat kvalitní jednolitý svár - housenku. Nebo bych to tím CéÓčkem alespoň nastehoval a pak PB hořákem přicínoval - tak jak se dělají např. rozšířené lemy blatníků. Pokud je na tom cín, tak je to prakticky korozívně nezničitelné. Rozhodnutí ale záleží na Tobě. |
jendak | mel bych mensi dotazek ohledne rzi . dle zde uvedenych navodu sem rez prebrousil, natrel penetratorem. a ted ten dotaz. Staci jeden nater toho penetratoru nebo je lepsi to jeste jednou opakovat? A protoze sem se na jednom miste (zadni dvere u prahu) probrousil az skrz plech, tak by me zajimalo jaky tmel (znacku) doporucujete? diky VA (1.6i 1993) |
Falto | 2 Yper: Pridal som na ten link kvalitnejsie foto. Mozes sa prosim ta na to pozriet ci v bruseny pokracovat alebo nie? Odkaz Tie obrusene casti zdrave plechu uz chytaju hrdzu, a to som to brusil v nedelu No nic do soboty to musi pockat. |
Yper | 2 Martas: ..na to zapomeň, to není nutně nějakou výměnou. V tom místě se provádí bodování a i když máš vnitřní pozink, tak to rez načne, protože v místě bodování se zinek odpaří a tam je to hodně exponované - karoserie se tam nejvíc kroutí. Pokud se někde něco dělá špatně - oprava vařením, tak je to právě v tomto místě! A pokud to má vydržet, tak to musí přesně pasovat a klempíra musí být kamarád, který to neodflákne! Jde o vynaložené náklady versus doba užitnosti! Vaření a část nového podběhu je vždy dražší! Tak máme rez VŠICHNI, jen to někomu vyleze dřív a jinému později! ?lola Proto si myslím, že není až tak od věci, aby se dutiny vystříkaly VŽDY a na všech autech. Jinak platí - nudíš se? Kup si OSLA (pardón - OPLA)! ?lola |
Martas | Yper napsal ... 2 Falto: s rozšořováním té díry bych už byl opatrný, protože zatím jseš v místě, kde se oba plechy překrývají, takže aby se ti pak nestalo, že najednou plech prahu, který je pod plechem podběhu, skončí, a budeš tam mít díru skrz. Prave z tohoto duvodu bych se s tim nemazal a vzal flexu vyriznout a vyvarit to, polovicni plech u nehoz lze ocekavat ze je rezavy z onou stran zacne znovu reznout mnohem driv nez silnej zdravej at ho napustis a nasledne nastrikas cim chces, navic je to exponovany misto kde steka voda takze lze ocekavat ze to tam bude rezaty zas a moje posledni uvaha zni ze je to v tom spoji rezaty proto, ze uz se menil prah, nebo zadni blatnik. |