• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning :: Re: Chiptuning motoru
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
benji
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 09:16:08
Je to určeno pro Mácu, ale předpokládám, ľe to můľe být zajímavé i pro jiné - proto jsem otevřel nové vlákno, aby to nezapadlo v tématu "Strach z dojetí" nebo tak podobně.
Vzhledem k tomu, ľe o chipu deląí dobu uvaľuju, porovnával jsem různé nabídky a jednal uľ jsem s pár firmama. Podle mě nejlepąí poměr ceny/produkt je:
- Motortuning (www.motortuning.cz), cena 10.000,-(nejsou plátci DPH) pro X20DTL/DTH (nárust +20kW/46Nm DTL, +22kW/49Nm DTH, 13.000,- pro Y22DTR (+23kW/53Nm)
- Bit POWER (www.bitpower.cz) cena 11.900,-s DPH; zachovává původní data z ECU a k disposici 3 daląí programy (např. úsporná jízda, střední výkon, vysoký výkon), moľno měnit uľivatelsky, nárůsty +15kW/25Nm u X20DTL, +26kW/50Nm u X20DTH, +23kW/75Nm u Y22DTR.
Je to jen teorie, nemám praktické zkuąenosti - pokud někdo má, sem s nima. Jestli se k tomu rozhoupu, asi půjdu do BitPOWERu, láká mě tam moľnost kdykoliv se vrátit k původnímu nastavení ECU a podle potřeby sám volit reľimy.
Ale chtělo by to vidět in natura.
Poslední odpovědi
benji
Odeslal: Tuesday 14 June 2005 - 15:30:45

2 Arnie: Moľná víc neľ výkon mě zajímá nárůst momentu - Y22DTR je úľasný v tom, ľe zabírá od 1500ot, ale trochu víc momentu by neąkodilo.
Na brzdě jsem nikdy nebyl, takľe nevím, jaký je skutečný výkon, ale na zrychlení si taky stěľovat nemůľu (hlavně ve srovnání s X20DTH mé ľeny).
Arnie
Odeslal: Tuesday 14 June 2005 - 12:51:48

to Benji: zajed na brzdu a uvidis ze mas minimalne 100kW. Vic nez 110kW po chipu to mit nebude - nikde na netu sem nevidel namereno vic (tech 110kW ma namereno nekolik dalsich tunerskejch firem krome superchips). Zkousel jsem se ptat techniku u Staigera jestli chipovali Y22 a jak to potom jelo, ale nikdo si nevzpomnel ze by tu Y22 delal.Nevim jak tobe ve VeBe, ale me to zrychluje vic nez slusne i bez chipu. Takze s chipovanim zatim vyckavam...
benji
Odeslal: Tuesday 14 June 2005 - 12:14:51

Samozřejmě ideální by bylo změřit výkon a moment na brzdě před a po chipu, protoľe větąina chiptuningových firem dává záruku a neuspěly by s obvyklým tvrzením, ľe hodnot se nedosáhlo proto, ľe motor byl před chipem ve ąpatném stavu.
Ale to bohuľel není součástí chiptuningové úpravy, proto kdyby někdo věděl, jak to zařídit, svěřte se.
Jinak u normálně fungujícího motoru tomu nárůstu momentu a výkonu věřím, turbodiesely jsou konstruovány s velkou rezervou. ®ivotnost by se neměla dramaticky sníľit - jak často se vyuľívá plný výkon? Větąinu času se motor fláká na 20-50% svých moľností. Důleľité je, aby turbo bylo absolutně v pořádku, to by odeąlo po chipu jako první vlivem zvýąeného tlaku.
Arnie
Odeslal: Sunday 12 June 2005 - 14:37:48

DTH: Odkaz
DTR: Odkaz

anglicky uz kazdej doufam umi
Anonymní
Odeslal: Sunday 12 June 2005 - 11:18:01

Mám ten chip od Bitpoweru ve svém DTH combi. Avizovaný výkon 136 koní....

Jde to víc do otáček, jede to 200, ale 136 koní tam imho není. Docela by mě zajímalo co by na to řekla motorová brzda. Nemáte někdo moľnost za rozumný peníz někoho doporučit ? Platit za to 1000 na Jarově se mi nechce.
Máca
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 21:45:04

To Benji: díky za informace, dost o tom uvaľuji. Denska s naąí VB DTL jela poprvé moje drahá polovička a říkala mi, ľe to moc nejede a kdyľ to řekne ľenská, tak mě to ranilo. Sice kdyľ to vytočím, tak to podle mě jede, ale kdyby tam opravdu bylo 20kW navíc, byl bych spokojenej, dokonce jsem se začal dívat po DTi, ale těch 12000 bych byl ochotnej dát, ale vzhledem k tomu, co jsem slyąel "jedna bába povídala" tak některé firmy to dělají dobře, některé rychle.
Hlavně ľádné mezikusy mezi řídící jednotku a čidla.
Jdu se na to podívat, máte-li někdo zkuąenost s DTL(DTH), prosím podělte se, zda o za to stojí, nebo je lepąí to prodat a koupit DTH. Dík za nás vąechny "slabé" diesely
Arnie
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 16:39:19

Odrazuje me malej narust vykonu po cipu. O narustu vykonu o 23kW po cipnuti vyrazne pochybuju. Za ty prachy to podle me nestoji. Navic sem tedka zkousel tu novou 1.9 150PS v Astre H a na moje G-cko s 2.2DTI nema. Sice ne nijak vyrazne, ale rozdil tam je. Chip by 2.2 dodal akorat malej kopanec pri 2.5tis jako je napr. v ty novy 1.9 a o neco by zvednul maximalku, ale podle me nic vyraznyho.
Lib
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 14:58:46

taky jsem pro koupit seriovy silnejsi motor nez bastlit chiptuningem naky klokany navic
riwal
Odeslal: Thursday 09 June 2005 - 14:41:53

Naprostý souhlas s Benji - nemá smysl u beňa - moc peněz za málo muziky a ľivotnost de dost dolu.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1146 sec,0.0869 z toho dotazů.