Témata příspěvků | |
petr.sob | Můľete někdo doporučit servis v Praze, kde se dá za rozumné peníze pořídit výměna koncového dílu výfuku (na Astru F) ? |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Mě prasknul střední díl u konce na VB 2.5 V6 a řvalo to jako kráva a když se motor vytočil nad 4000 otáček tak ještě k tomu tak divně syčelo. |
macil | Mne odhnila tá trubka tesne pred koncovým dielom. Ten by možno ešte tak rok vydržal. Vonkajší plášť už síce bol naprach, ale ešte to nefučalo. Bol som vo firme, kde robia výfuky, chcel som na ten odhnitý koniec navariť zdravý kus. Povedali, že síce nie je problém, ale o chvíľu by mi to aj tak odpadlo o kúsok ďalej, pretože zvnútra to už bude prehrdzavené, že 9 rokov na originál je tak akurát na výmenu. Tak som to vymenil všetko. Uvidím, koľko ten Bosal vydrží. |
Gizmo_CZ | macil napsal ... Cca mesiac dozadu som menil na Astre stred a koniec. Dával som Bosal, ale čo tu čítam, tak pomaly ani neviem, či nemám ľutovať. Ten originál s logom GM tam vydržal 9 rokov, ale 7 z toho to jazdilo vo Švajčiarsku, tak možno preto. Taky jsem tam měl GM vydržel 6 roků! (střední díl odporoučela se trubka v ohybu u LZ kola jinak ten prostřední díl GM je v perfektním stavu je škoda to vyhodit kdyby se sehnala "jen ta trubka" tak je ten díl jako nový!! __; |
macil | Cca mesiac dozadu som menil na Astre stred a koniec. Dával som Bosal, ale čo tu čítam, tak pomaly ani neviem, či nemám ľutovať. Ten originál s logom GM tam vydržal 9 rokov, ale 7 z toho to jazdilo vo Švajčiarsku, tak možno preto. |
qpc | pavelč napsal ... ten nerez není až tak velký problém, ale také moc nevdrží. musel bas koupit nějaký žárupevný a stejně zůstává problém prudkých změn materiálu. ten nerezovej drát a argon je v pohodě, případně jde použít nerezová elektroda. jsem svářeč v argonu, ale já osobně výfuky měním (bosal). četl jsem tu někde, že vydrží jen 2,5-3 roky. nevím co kdo očekává víc, podle mne je výfuk, stejně jako baterka nebo pneu, jen spotřební materiál. ..pro ty co jezdej pořád je to rozumná doba,ale pro ty co najedou 10-15t ročně to je celkem řacha,protože člověk tak nějak bilancuje kolik s tim najel,ale v tomto připadě jde spíše o čas,ta koroze ošklivá nás furt žene .. |
pavelč | ten nerez není až tak velký problém, ale také moc nevdrží. musel bas koupit nějaký žárupevný a stejně zůstává problém prudkých změn materiálu. ten nerezovej drát a argon je v pohodě, případně jde použít nerezová elektroda. jsem svářeč v argonu, ale já osobně výfuky měním (bosal). četl jsem tu někde, že vydrží jen 2,5-3 roky. nevím co kdo očekává víc, podle mne je výfuk, stejně jako baterka nebo pneu, jen spotřební materiál. |
Gizmo_CZ | Mě se teď pokazil střední díl, ale kdyby se mi rozbil ten koncový díl, tak se na to vykašlu a navařím tam místo toho "jen" kus trubky!!! Ten koncový díl (jak mi bylo řečeno tady a i po mích zkušenostech) tam vůbec nemusí být! Auto má zvuk stejný a jede líp __; |
Palic | no problem by to nebyl, jde jen oo misto pod autem...... a dalsi vec je ze bych to rad udelal z nerezu, ale problem cislo jedna je ze nemam argon, a problem cislo dve nerezovej drat........... a pak uz jen ten nerez....... a posledni nedulezita vec je ohybacka trubek...... ale jinak jsem vybavenej........ udelam to podone jako to ma riwalu a lib, jen stim rozdilem ze koupim dve samostatne koncovka ao tech to povedu dal ke spoji nebudu je spojovat hned............. |
doktor | Palic napsal ... qpc: to neni spatny napad, tahnout od predu dozadu dve roury, ale jak to vyresit s lambdou a s katem? ne ja to tak koupil, to byl nejakej umelec......... a co takle udel dvotý koncovky? tím myslím na každou stranu, když tak rád svařuješ, tak by to pro tebe neměl být takovej problém. co ty na to? |