Témata příspěvků | |
twor | Zdravim vąechny Opel lidičky... Potřebuju nutně poradit. Do Vectry B jsem včera nainstaloval nový rádio JVC. Vymena v pohodě, jen prostě přecvaknutí do konektorů od origoą radia, ale mám velkej problém. Pokaľdý, kdyľ vypnu zapalování, a pak zase přijdu do auta a zapnu zapalování a rádio, tak vąechna uloľená nastavení jsou v tahu a rádio je jak při prvním zapnutí. Hodiny vynulovaný, stanice rádia neuloľený, bassy atd. vąechno v tahu. Navic, kdyľ klíček není v zapalování, tak to ani nejde zapnout. Poradte prosím.. Někde jsem četl, ľe stačí vyměnit nějaký drátky, ale tomu rozumím jak prase akciím. Jo a malá poznámka, jeątě nemám zapojenou anténu k rádiu, musím jeątě koupit redukci, ale to snad na to vliv nemá ne? Díky za kaľdou odpověď. Ciao twor Sěchá! |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | presne tak jen otocit ty dva plusy navzajem a je to kazdy vyrobce to ma jinak |
Anonymní | jejda chlapi tohle je uplne stejnej dotaz jako jsem dával já, ale uľ je to ok vyřeąeno, kdyľ tak to byl dotaz Neorigoą rádio - displej |
Anonymní | no anebo prostě vyměň ľlutý a červený drát ( u mého pioneera ty dráty byly dokonce přeruąeny spojkou, takľe jsem to jen rozpojil a zapojil ľlutý do červeného a červwný do ľlutého a je to... |
Yper | Mám celkem před srazem netahavou náladu v práci, takľe čtu a odpovídám.Nemáą zač. |
twor | Ty yo, no to je něco na mě, elektrika.. To jsem nenáviděl uľ na ąkole. No ale vytisknu si tvoje rady a s kamoąem na to společně mrknem.. Snad to zvladneme, jelikoľ mě to vskutku uľ se*e.. Ale aľ to bude tak jak má, tak budu moooc happy člověk.. Yper, fakt dík moc za čas, co jsi věnoval psaní těch rad. určitě se budou hodit.. |
Yper | 1) rozpoj konektory a kontrola toho co je v autě: 2) jednoduchým něřáken napětí stejnosměrného napětí, nebo obyč. malou ľárovkou 12 s napájenýni dráty 3) jeden drát připoj na (-) pól (kostra auta nebo přímo na mínus baterie auta 4) při vypnutém zapalování pak přikládej druhý drát od ľárovky k jednotlivým konektorům a kontroluj, kdy se ľárovka rozsvítí a ty konektory, kdy se rozsvítí (min.1x) si označ třeba barevným fixem. 5) plus kontakt při zapnutém zapalování nehledej, protoľe ten ti funguje 6) pak zkontroluj, podle schématu v manuálu rádia konektor rádia. Pokud není zakreslen (to osazení v něm), tak kontroluj barevné označení jednotlivých drátů ve schématu a kam v tom konektoru vedou. 7) Kaľdopádně ve schématu budeą mít 1x plus jako hlavní a pak min.1x plus na pamě» - v origo popisu (pokud není v čeątině), tam bude popis (+) a nějaký text. pak ten konektor u rádia nebo ze strany auta přepinuj - přehoď tyhle plusy proti sobě. |
twor | Myslíą, ľe tam nebude trvalý napájení? Já myslím, ľe jo, protoľe na tom předchozím originál rádiu taky byly uloľený stanice rádia a tak. A zapnout ąlo, ikdyľ nebyly klíče v zapalování. Ty jo, píąeą předrátovat, ale já jsem se v tom v ľivotě nehrabal, který dráty mám zaměnit? Fakt - jak prase a akcie.. |
Yper | jj, to je přesné, já mám na svém Kenwoodu dokonce 3x plus napájení, takľe jak píąe JardaB, 2x plus tam musíą mít vľdy! 1x plus od spínací skříňky (automatické zapnutí při zapnutí napájení do palubní sítě), 1x plus na uchování dat a vlastně i přístupového kódu a pak tam můľeą mít daląí plus na spuątění rádia manuálně při vypnutém klíčku zapalování - pokud není v rádiu spojen s tím druhým plus. Nezoufej - pokud máą k tomu manuál, tak se do něj podívej a tam ty plusy jsou nakreslené. I origo rádio do Opela ná min.2x plus, ale asi ten druhý pro pamě» je v takové zdířce konektoru, která proti konektoru rádia je osazená jinde. |
JardaB | Radio ma 2 draty na napajeni, na jednom musi byt 12V furt, druhy se zapina pres zapalovani. Na radiu nebo v jeho manualu by to melo byt nakreslene. Na Lagune jsem to taky musel predratovat, bylo to OBRACENE! Taky mozna na konektoru v aute trvale napajeni vubec neni, pak je potreba privest dratem. Staci voltmetr a za chvili je jasno. |