• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor :: Re: Moc prosím o radu! "P0335"
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Jeans
Odeslal: Friday 26 January 2018 - 13:52:04
Zdravím,

možná se to tu už probíralo, ale konkrétně můj problém jsem zde nenašel.

Vlastním Vectru B rok 2001 s motorem Z18XE a potýkám se s takovým problémem, že především za studena a někdy i za tepla auto dlouho startuje a poté se rozsvítí kontrolka MIL. Diagnostika ukázala chybu P0335 - čidlo klikové hřídele, ale píše Not Present. Po vymazání je to zase OK, ale pokud na okamžik prošlápnu plyn do omezovače, motor se zakucká a zase se rožne MIL - po napojení na diag. ta samá vada.

Má s tím někdo zkušenosti? Případně kde se na tomto motoru dané čidlo nachází? Chtěl bych minimálně zkontrolovat jeho konektor...

Předem moc děkuji.
Poslední odpovědi
Jeans
Odeslal: Tuesday 24 April 2018 - 18:46:30

Tak jsem si ten termostat vyměnil nakonec sám. Tímto chci všechny upozornit, pokud by se někdo rozhodl na motoru Z18XE měnit těleso s termostatem - je to neskutečný sraní, zabralo mi to dva dny, jelikož byl velký problém nasadit ho tak, aby přes těsnění neprotejkal (je tam nasazené svisle a musel jsem ho namazat vazelínou, aby nějak drželo). Musel jsem nakonec v té přírubě pracně přehodit jen ten termostat, protože druhovýroba toho celého kompletu s čidlama měla špatně vyfrézovanou drážku pro dané těsnění, což způsobilo netěsnost a pomalý únik chladiva. Samozřejmě je potřeba se obrnit trpělivostí, protože dostat se především na spodní šroub bylo vyloženě peklo, jinak ten nahoře jde povolit pouze kulatým klíčem č. 10, protože překáží nádoba na olej do serva.
Jeans
Odeslal: Thursday 12 April 2018 - 02:38:52

Nevím no, ještě na to mrknu. Teď potřebuju vyřešit ten termostat a pak možná i to čidlo klikovky, snad bude ŘJ dobrá...
Anonymní
Odeslal: Tuesday 10 April 2018 - 07:19:54

Nevidíš, ale je to tam. Spojím se s řj motoru, nelezu do chybových kodu, ale dám si proggramming, pak program variant control a a tam je cruise present / not present
Jeans
Odeslal: Monday 09 April 2018 - 20:36:50

Já čínskej OPCOM mám a nic takovýho tam teda nevidím. Termostat jak jsem psal se dá na ostatních autech vyměnit v pohodě, jen na Vectře prostě překáží to servo (mohu poslat foto na email).
Anonymní
Odeslal: Monday 09 April 2018 - 20:21:49

V čínském OPCOMU se dá tempomat zapnout/vypnout. Otázka jednotek minut. Na tyhle motory se ale tempomat dá v pohodě dodělat. Před několika dny jsem to dělal. Na zafiře a z18xe se k termostatu dá dostat rozumně. Už jsem ho měnil.
Jeans
Odeslal: Monday 09 April 2018 - 16:19:10

X20XEV jsem měl v Omeze a krom žraní oleje byl ten motor suprovej, za celou dobu jsem akorát čistil krokovej motorek. Tohle je ale Z18XE, dával se do posledních Vecter B, X18xx na ŘJ trpěli, to vím. Tady už je jednotka měněna, je to i vidět, ale asi se tím nebudu dál zabejvat, hlavně ať to projde STK, která mě teď čeká... VIN jsem jinak přes diagnostiku změnil a už souhlasí. Jelikož mi to hlásí i chybu čidla spojky, který tam vůbec není, tak je jasné, že jednotka bude zřejmě z auta, který mělo tempomat.

Zajímavé ale je, že už cca půl roku nemůžu nikde sehnat nikoho, kdo by mi vyměnil ten termostat, ani o tom nikdo nic neví Koukal jsem i na různý návody na netu a třeba Astra nebo Zafira má ten motor udělanej jinak, že se dá k termostatu v pohodě dostat. Tady jsou prostě šrouby schovaný za servo-pumpou
Palic
Odeslal: Tuesday 27 March 2018 - 13:58:14

ja mam sice X20XEV ale problem podobny....... cidlo kliky je pripojene pres konektor ktery je pod vahou vzduchu.... mam podobny problem ze hlasi obcas problem na tomto cidle, ja jsem v minulosti menil cidlo vacky, tim se probem vyresil...... pak se problem vratil po cca 5 letech...... zavada je v kabelu u konektoru cidla vacky,.... nemam naladu menit ten svazek takze zahejbu pri problelech s kabelama a auto zase jede.....

pokud si ale dobre vybavuji tak X18xxx maji problem s ridicima jednotkama na cidle vacky a i cidle kliky...... vstup ridici jednotky odchazi a v servisech to resily vymenou ridici jednotky.... mozna proto je jine VIN v ridici jednotce motoru (orig servis by naprogramoval nove VIN, takze tuhle opravu provedl nejaky garaznik), dost mozna i tato ridici jednotka je uz KO.... kazdopadne nove cidlo vacky a nove cidlo kliky rekne jestli je kabelovy svazek a rj ok ci nikoliv..... pokud vymena cidel nepomuze, paj promerit kabely a pak uz jen kuchnout rj a podivat se zdali nenni uvnitr koroze (pajene spoje nesmi mit na sobe svetle sedou lisej, ani rez), úpak jedine vycistit propajet, nalakovat kvuli ochrane pred dalsi korozi a vyzkouset.....

popravde je to dlouha cesta.....
Jeans
Odeslal: Tuesday 06 February 2018 - 22:14:51

Holt budu muset to čidlo na té klice vyměnit. Dneska při startu při teplotě mínus 10 to zase startovalo asi 3-4 vteřiny a rozsvítila se MIL, musel jsem jet na nouzový režim. Je to závislé na teplotě.

Jinak bych taky potřeboval vyměnit termostat (už jsem předtím zakládal i nové vlákno), ale skrz servo nádržku se k němu nedostanu. Poradí nebo rovnou někdo vymění se zkušenostmi? Jsem z ústeckého kraje.

Díky
Anonymní
Odeslal: Tuesday 06 February 2018 - 16:48:40

Diagnostika může maximálně kecat v tom, že napíše, že je špatný čidlo kliky a ono je špatný čidlo vačky. A to bývá způsobený tím, že se mezi sebou ta čidla hádaj. Častěji ale odchází to na klice.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0907 sec,0.0284 z toho dotazů.