Témata příspěvků | |
Michal | Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně centrálu....nevím si už rady Mam omegu 2.5TD rok 1998, 96kw před nedávnem se mi zlomil klíč ale bohužel k autu sem mel jen jeden jelikož sem potřeboval jezdit zlomil jsem spínačku. auto normálne jezdí ale cca po 3 dnech od zlomeni spínačky mi přestal jít centrál na DO a teď auto nemohu zamknout Nějaké rady čim by to mohlo byt?? baterka v ovladači je nová, pojistkou to není, zkoušel jsem i synchronizaci se zaplím klíčkem ale max jednou to blikne a uz nic. pak zase po 24 hod. to stejně jen blikne a nic a pořad dokola. poraďte někdo prosím |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Když si koupíš jiný "klíč ", tedy elektroniku z klíče od jiného auta, tak se to dá jedině přeprogramovat na TECH2. Ideální je mít k jiné dálkové elektronice z klíče i řj od centrálu z původního auta. |
Colommbo | Tento typ třítlačítkového ovládání používá zcela běžně OB FL, tohle je ale pouze pouzdro, obal, bez elektroniky... |
Anonymní | Zdravím. Mám menší dotaz. Odešly mi u Omegy B oba DO. u prvního to vypadá na špatný kontakt a promačkaná tlačítka, u druhého se mi oddělila baterka od desky. Sháněl jsem na vrakáčích, v Žandově i v Kladrubech a nemají. Našel jsem na ebay nějaký jiný. Pokud bych ho koupil, vyměnil pouze tu základovku (klíč i IMO by zůstaly původní), půjde to naprogramovat? Jedná se o tento klíč... Odkaz |
Michal | Mockrát děkuji ale dnes přes odpoledne jsem to vyřešil rozebral jsem celou palubku a všechny tapce a po 7 mi hodinách jsem na to přišel ) byla uklepaná levá přední koncovka motorku centrálu jen blbá koncovka v řidičových dveří po sestrojení interieru jsem sparoval ovladač s ridici jednotkou centralu a fungovalo to bohužel jen dvě hodiny od te doby jde jen odemikat a na zmačknuti tlačítka zamčení nereaguje vubec nic :/ Takže opravdu už jen problem v ovladači... |
Anonymní | Mě postupně umřely všechny tři dálky od omegy na stále stejnou závadu. Pořádně si zkontroluj "slot" pro baterku - u všech se mi oddělil od desky, mělo to kontakt jen někdy a díky přechodovému odporu to kolikrát sice bliklo, ale neodvysílalo už nic (jako by byla slabá baterie). Na první pohled to ani vidět nebylo, je potřeba jednoduše trochu zabrat za celý ten bazmek, ve kterém je baterka usazená. Opravil jsem to připájením dvou dvoucentimetrových drátků, pod slot se smotají hravě. Od té doby je po problémech. Platí pokud máš dálku v klíči. U staršího provedení dálky (přívěšek tvarku takové jakoby kapky) s kulatými tlačítky mi totálně zoxidovaly spínače pod tlačítky - vymělnil jsem je za pár kaček a bylo to OK. Nicméně to je asi opravdu předpotopní provedení, to měla moje OB 1996 |