• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér :: Re: Vrtule u Studeneho chladiče se točí na plno
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Tomas1239
Odeslal: Monday 16 December 2013 - 19:52:10
Zdravím všechny, dneska se mi stalo že po nastartování auta se začala vrtule chladíče točit na maximalní možné otačky velky hukot po opakavaném startu se porad točí a nechce se vypnout jen pri vypnuti mototu se prestane tocit. Chladici kapalina je plne doplněna a chladič je studeny nevíte někdo v čem je problém? omega b 2.0l
Poslední odpovědi
Tomas1239
Odeslal: Saturday 15 February 2014 - 16:22:02

Ahoj nakonec to bylo vadné čidlo na chladiči vymeneme cidlo se neshodovalo s motorizaci 2.0l diky všem za rady
lesak
Odeslal: Friday 20 December 2013 - 18:52:41

Ten check je porucha elektroniky motoru-to by tě měla říct diagnostika proč svítí-vyčíst paměť závad.
Tomas1239
Odeslal: Friday 20 December 2013 - 04:05:07

Diky moc za rady jeste by me zajmalo co znamena kdyz se za jizdy rozsviti zaroven kontrolky Abs Airbag a Check sviti zhruba 20vterin pak zhasnou krome Check ten sviti porad me to pripada jako varovny trojuhelnik
sdfuj
Odeslal: Thursday 19 December 2013 - 13:30:21

Pravda.... může to být nouzová režim chlazení, jehož příčinou nemusí být špatné relé, špatné teplotní čidlo na chladiči, ale může to klidně být špatné čidlo teploty chladící kapaliny (vetšinou na termostatu), nebo mizerný kontakt na toto čidlo- poškozená kabeláž. Ale na toto by měla už zareagovat RJ a rozvsvit check a zapsat danou závadu do paměti...
lesak
Odeslal: Thursday 19 December 2013 - 12:52:31

U několika aut jsem toto řešil a příčina byla že řj ventilátorů měla poruchu a proto točila vrtule naplno (nouzový režim) tím se snaží předcházet aby se neuvařil motor.Jestli je to stejné u vectry ale přesně nevím.
Stepo
Odeslal: Thursday 19 December 2013 - 08:31:50

Zapni zapalovani, vlez pod auto a opatrne vytahni konektor cidla.
Pokud se vtrule zastavi, je tam spatne cidlo.
Pokud pojede dal, muzes mit problem s kabelazi - tu bys pak musel prolezt.
Tomas1239
Odeslal: Wednesday 18 December 2013 - 17:44:52

vymenil jsem vsechny 3Rele co tam mam kromne palivových a porad to same skousel jsem i odpojit ridici jednotku aby se smazala jen tak pro jistotu ale ta blba vrtule se porad toci naplno pri vyndani toho rele se prestala tocit ale pri vymene za jine se zase rozjela tak opravdu nevim pres zimu to neni zas takovy problem jezdit bez chlazeni ale stejne to budu muset resit jak bude tepleji ma jeste nekdo nejaky napad?
Tomas1239
Odeslal: Wednesday 18 December 2013 - 16:29:15

Pravda už to vidím 4 Relé K67 Ventilator chladice
6 Relé K87 Ventilator chladiče
7 Relé K26 Ventilator chladiče
ja mam myslim jen rele 4 tak snad to bude tim kdyby jeste nekoho neco napadlo dejte prosim vedet .
Martas
Odeslal: Wednesday 18 December 2013 - 15:55:46

Ta vrtule bude ovladana relatkem ne primo od cidla.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0774 sec,0.0314 z toho dotazů.