• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: Úprava MV6
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Pidivec
Odeslal: Monday 17 June 2013 - 21:19:09
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat a zároveň poradit s již zkušenými a určitě ostřílenými borci, kteří se v Oplech vyznají a znají každý její díl tak jako své boty.
Koupil jsem si Omegu MV6 a mám v plánu udělat takovou ,,menší,, úpravu. Co se týče karoserie a podvozkové skupiny včetně brzd nemám problém, ale jelikož netuším jak a co si můžu k těmhle motorům dovolit tak bych se chtěl nejraději poradit.
Můj plán je asi takoví, že bych z toho udělal přeplňovaný monstrum. Chci se zeptat jestli nemáte zkušenosti nebo nevíte jaké turba na to použít a co všechno udělat pro to, aby výkon byl něco málo nad 300kobyl.
Auto chci využívat k závodním účelům a převážně s tím jezdit ,,dveřma na před,, Je to vůbec reálné chtít po tomhle motoru takoví výkon?

Moc vám děkuji za rady, a pokud si myslíte, že jsem blázen tak jsem a miluji výzvy, takže benzínu ZDAR !!!
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Monday 05 August 2013 - 08:54:20

Kdybych neměl firmu na přestavby, asi bych se hádal, ale v takovéhle situaci neřeknu ani slovo. Jen, že jsem rád, že všichni nejezdí na plyn, protože bych ho uřčitě např. tady v Žatci jinak nesehnal za 15,50.
Jo, plyn smrdí, přestavba je investice a už určitě pár motorů tady v ČR zničil.
Hlavně musí většina dál jezdit na konvenční paliva, protože díky rafinaci paliv my můžem jezdit na odpad z této výroby.
qpc
Odeslal: Sunday 04 August 2013 - 22:54:19

no,když vemu v potaz,že na 100km sežeru 8ltr á 30 ,není to taková tragédie jet v pohodě a klidu,nesmrdět plynem a nečekat kde se co rozšteluje.
ale to nic..
vrgadaa
Odeslal: Sunday 04 August 2013 - 20:50:54

LPG flame: LPG je uz asi 20 let za polovic benzinu, opravdu neni co resit. Navic to jde i udelat tak, aby to jelo lepe nez na benzin anebo naopak hodne zalevno ( s problemy), za posledni premontaz jsem dal 5litru a pak necele 3 za BLOS.
Jiřik
Odeslal: Sunday 04 August 2013 - 07:57:36

Ta Praha je koukám dobrej tankodrom
Už mllllllčím.
Colommbo
Odeslal: Saturday 03 August 2013 - 20:31:20

Martas bude asi stejnej zarytej benzínář jako já - věci jako nafta, LPG, E85, HHO a já nevím co všecko ještě mi prostě nesmí do auta...
Martas
Odeslal: Saturday 03 August 2013 - 19:42:28

Proc me porad nekdo (a nejenom tady) cpe LPG s vypocitavanim jak se mi tech investovanych 30 000,- za X let vrati (pri mym najezdu 12 000 km), to je snad moje vec kolik me stoji kilometr ... chcete si to tam dat ... dejte si to tam.


Mimochodem se sadou na lepeni bych letos uz 2x ani neodjel z parkoviste a dojezdovku z Astry H jsem po mesici rad zase vymenil za plny kolo.
Jiřik
Odeslal: Saturday 03 August 2013 - 19:35:23

No, katy prokazatelně vyplachování motoru zhoršují, navíc pokud nejsou úplně dokonale průchozí, tak v řádech desítky procent.
Stačí např. porovnat motor 20XEJ (115kW) a C20XE (110kW)
v podstatě jediný odlišný na těchto motorech jsou písty (C20XE má lepší dna), absence katu u XEJ a zřejmě mírně odlišný soft. Takže zjednodušeně řečeno Kat tu sežral 5kW.
Já jsem horko těžko vyvrtal velkými vrtáky napůl zhroucená tělesa kovových katů z obou svodů a stejně ještě zůstal jeden společný keramický kat, který vypadá opticky velmi dobře. Takže jsem jen snížil Euro o jeden stupeň dolů !!(a)
---------------------------------------------------------
Nikdy jsem nebyl příznivcem sportovních filtrů (viz vlákna o úpravách Astry 16XEL a 20XE), ale v tomto případě to opravdu s tím dušením v Russelsheimu trochu přehnali. Dát stejný filtr pro 74 a 155 kW __;
výsledek je zřejmý- každou akceleraci provázelo zcucávání se všech hadic mezi klapkou a filtrem do sebe.
--------------------------------------------------------
Marťasi, ty podzemní garáže jsou jedinej pádnej argument proti LPG.
Nádrže montujeme už v podstatě výlučně toroidní (místo rezervního kola, vozí se pak jen spray) konkrétně do Vectry B se vejde nádrž na 55 litrů.
Prozradím, že někteří si nechávají montovat LPG tak, aby nebylo vůbec nic vidět
- hrdlo tankování mají pod benzínovým víčkem, vstřiky pod sáním a ovládací panel schovaný ve výklopném popelníku. To, že vozí nálepky jen na STK snad nemusím zdůrazňovat.
vrgadaa
Odeslal: Saturday 03 August 2013 - 16:33:15

tak se necertete, byl tam smajlik a nechtel jsem nikoho nastvat. Se sportovnima filtrama zadne zkusenosti nemam, jen si pamatuji, jak se takove veci neustale dokola resily kdysi na calibra.cz jeste, kdyz to fungovalo jako normalni forum. Za sebe si myslim, ze se role sportovniho filtru precenuje a zpravidla se opravdu umisti nevhodne a saje teply vzduch, ale za to je to pekne videt. Mam za sebou i jezdeni bez katalyzatoru anebo bez stredniho tlumice (koupil jsem to tak) a za mne hlasuji za serii bez techto uprav. Podle mne staci pravidelne filtr menit a pripadne se podivat po necem o cem vyrobce tvrdi, ze to ma lepsi propustnost nez se patlat s nejakymi olejicky a prat to v nejakym saponatu. U vysavace bys nic takoveho nenapadlo a je to podobny problem
Martas
Odeslal: Saturday 03 August 2013 - 13:38:58

Jiřik napsal ...

Hele, Ty jezdíš s Vectrou B docela dost, to jezdíš pořád na béňo?
Teď nedávno jsem dělal jednoho kombíka, spotřeba vychází okolo osmi plynu a
světe div se, jede líp, než na benzín (asi už má palivová soustava dost za sebou) vstřiky se krásně schovají do sání, není toho moc vidět.
Odkaz
Kdybys měl zájem, mám tu prázdninovou slevu, kvalita LPGperfect.


Pokud tohle byl dotaz na me tak dekuji za nabidku, ale odmitnu ji, nejenom proto ze by me dost vadilo mit v kufru nadrz ale mimo jine jezdim vetsinou po Praze a casto vyuzivam podzemni a podobne garaze kam s LPG nesmim ... no a zrovna tak na naftu zacnu jezdit resp. provozovat spalovaci motor az v okamziku kdy budu provozovat lodni dopravu coz taky nehodlam.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0975 sec,0.0665 z toho dotazů.