• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika :: Re: TEmpomat funguje i nefunguje
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
FastArrow
Odeslal: Wednesday 29 May 2013 - 00:33:20
Koupil jsem ted omegu C a predchozi majitel rikal, ze v zime temp. nejede. Dneska se to projevilo pri 12ti stupnch. On říkal, že možná nějaké čídlo.

Já vyzkoumal toto: hýbu s páčkou a mačkam tempomat a nic. Dátm blinkr doprava pak mačkám tempovat a nic..

Hodím blinkr doleva a funguje to.

No dá se so z toho vydekukovat že je vadná páčka?

Pár dní fugnovala bez problému. Nebo na cvo se má m podívat?Děkuji 2,6 V6 benzin-

Díky za radu..
Poslední odpovědi
FastArrow
Odeslal: Sunday 23 June 2013 - 17:22:23

TAK TAK JESTE JEDNOU DIKY.

V AUTOKELLY A U DALSIHO DODAVATELE NEMELI JASNO JAKA TAM VLASTNE PATRI - TAKZE L PACKA 14 PINOVA (TEMPOMAT, OMA B 2,6 2003)

PRO ZMENU SE MI ROZSVITILO ABS-ESP, CHYBA C0045 - LZ ABS
KDYZ JEDU POMALU TAK TAM NECO KLAPE/CVAKA (CELOU DOBU CO MAM AUTO) JAKOBY NARAZELO NECO -TAKZE ASI UVOLNENE CIDLO? NO TO UZ JE ALE NA JINE TEMA
Brenky
Odeslal: Sunday 23 June 2013 - 17:02:00

Aby v tom bylo jasno....ta moje půjčená páčka z MV6 ('96) Ti fungovala, ne?
FastArrow
Odeslal: Thursday 20 June 2013 - 11:47:41

VYŘEŠENO: nová páčka FEBI za 1300 14 pinů.

díky všem za help!

Fast Arrow
FastArrow
Odeslal: Friday 07 June 2013 - 00:31:02

Tak se dívám, že páčka asi pasuje do více aut: Odkaz
Martas
Odeslal: Wednesday 05 June 2013 - 15:57:20

Spinac brzd je dvojity, spinaci vetev vede primo na svetla, rozpinaci do ECU/Displaye.

Schema Odkaz
Colommbo
Odeslal: Wednesday 05 June 2013 - 14:28:30

Martas ti to tady už psal, že zásadní rozdíl v motorech (a tedy i v použitelné jiné páčce tempomatu) je ten, že 2.5 a 3.0 (a je jedno, zda před či po faceliftu) mají škrtící klapku ovládanou od plynového pedálu táhlem, zatímco 2.6 (máš ty) a 3.2, kteréžto jsou jen facelift, mají už elektronický pedál plynu s elektronickou škrtící klapkou a tedy i jiné zapojení ovládání tempomatu... Chceš-li zkoušet jinou páčku, musí být buď z 2.6 nebo 3.2 motoru...
FastArrow
Odeslal: Wednesday 05 June 2013 - 14:05:12

Tak jsem se díval na ten spínač u brzdy a dostal jsem se k němu jen foťákem, protože nechci urvat ten plastový ofuk. Na jedné straně je čep, ten jsem vytáhnul a u středového panelu to drží kdo ví kde, nevidím tam a nechci to ulomit, neví někdo jak to tam drží?

Spínač jsem nafotil, zkoušel ho někdo vytáhnout? Je tam tak málo mizerného místa, že tam sotva dám ruku asi bych potřeboval Copperfieldovou hnátu...

FastArrow
Odeslal: Wednesday 05 June 2013 - 11:40:41

Ještě dotaz k té páčce. Záměna s 3.0 musí být po faceliftu? Nebo to může být i první B Oma 3.0?
Stepo
Odeslal: Wednesday 05 June 2013 - 09:20:31

Martas napsal ...

Co to tu ctu o nejaky jednotce Tempomatu a tahlech ?

2,6 v Omeze ma eletronicky plyn takze packa - spinac na spojce u manualu a z nich to jde primo do ricici jednotky ktera si uz klapku obstara sama, to neni jako u 2,5 a 3,0 kde byla skatulka co tahala za packu plynu druhym lankem.

Schema Odkaz


No vida, konecne jasno:)
Ja rikal ze nevim jak presne je to resene, mam jeste klasiku s mechanickym plynem.
Pokud je to jen dle schematu, asi bych hledal pricinu fakt jen v te pacce / spinacich.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0503 sec,0.0179 z toho dotazů.