Témata příspěvků | |
Jakke-mv6 | Zdravíčko , kolik vám na omeze mv6 při volnoběhu saje vzduchu ? mě to píše na litr benzínu 20kg/h vzduchu, je problém že kecá váha vzduchu nebo je problém někde jinde? |
Poslední odpovědi | |
FastArrow | Vyřešeno: není nad to koupit na PL aukru starší celý díl se dvěma katy a vyměnit to. Auto za studena se nedusí, spotřeba šla dolů a jede jak má. Nevím jak dlouho ty katy vydrží - vzhledem k LPG, ale zatím to je v pohodě. Díky všem za rady, chtěl jen napsat jak jsem to vyřešil a že to bylo tím. p.s. malý kat byl úplně hin, velký zatím nevím neřezal jsem to... |
FastArrow | Díky za info, neměl jsem zapnuté sledování . Ok takže závěr je, že tam můžu dát i do LPG ten kat na obsah 1300 - keramický (akorát vydrží méně, ale počítám, že pár desítek tisíc to vydrží). Oma má průměr trubek 55? Teď už jen jedna otázka: vzhledem k tomu, že v tom L-ku je taky kat a před ním a za ním je lamda, je třeba taky toto řešit, nebo mám řešit jen ten velký kát? Vyřeší to hodnoty druhé lamdy? (např. tím, že se tam zvedne tlak? |
Colommbo | Katalyzátor nekuchat, je tu o tom vlákno a víš o něm... Odkaz |
FastArrow | to jo teda.. proto musim sehnat starší. To LEGEND: prosím tě, když jsi psal, že to bude vysypaným katem.. tak který bude v tahu? za poslední lambdou tzn. č 1 a 2? Potřeboval bych vědět, jestli lze nějaký kat vyřezat, nebo tam jsou potřeba? Zatím jsem nedostal žádnou odpověď na tento dotaz. |
Colommbo | Fast Arrow: Myslel jsem obrázek schématu, ten odkaz na něj stačí. A jasně že je to schéma výfuků na "staré" véšestky, nicméně "nové" se odlišují jen tou první částí výfukového potrubí s lambdasondami a katíky, šlo mi jen o to, že ta bandaska na první části potrubí není tlumič ale kat... Odkaz P.S. A když katalogová čísla dílů (08 54 078 pro pravou a 08 54 079 pro levou stranu) vložíš do vyhledávače origo dílů kupř. u AutoTechnik Zralý (Opel), najde ti to cenu. Je přímo závratná... |
Martas | Colommbo napsal ... Vložil bych sem schematický obrázek, ale už jsem nějak zapomněl, jak se to dělá... Tož aspoň tedy takhle: Odkaz Jenze tohle je na 2,5/3,0 tam je to jinak nez u 2,6/3,2 |
FastArrow | schéma čeho? zkus toto, nahrej obrázek a pak klikni na BB kod a vlož ho zde,,... Odkaz |
Colommbo | Vložil bych sem schematický obrázek, ale už jsem nějak zapomněl, jak se to dělá... Tož aspoň tedy takhle: Odkaz |
Colommbo | Mno, mně se teď nechce válet pod autem, bo je tam mokro a zima, ale ty to máš určitě zmáknutý, tož mi možná, doufám, potvrdíš, že středové tlumiče jsou napojené až ZA těmi pochystátory, co si o nich myslím, že jsou to katy... Měnit bude potřeba poz. 1 či 2, ale který z nich může být vysypaný...? Tenhle katalyzátorový a lambdasondový cirkus si vynutily emisní normy (nemáme EGR, nemáme sekundární vhánění vzduchu, nemáme volnoběžný ventil, zato e-gas, el. škrtící klapku a dvě lambdy a dva katy navíc a splňujeme EuroIII... Mimochodem, Marťase si moc považuju, ale v tomhle konkrétním případě s ním prostě nesouhlasím... !_; |