Témata příspěvků | |
jan | mam omegu 2,5dti r.v.2002,240000km bez problemu,před 14dny přijdu k teplemu autu startuju motr točí a nic.35 pokusů a jako by nic potom naskočí na první.na radu mechanika jsem vyčisti nádrž,celý palivový systém,nový palivový filtr,týden jezdín bez problémů teplé i studené starty na první otočení a včera přijedu zpráce vypnu,po 5 min. startuju a nic .zase 40pokusů apak naprní jede.diagnostika bez chyb,baterka nová nabytá.dnes ráno přijdu start na první dojedu do města na 3 min. vypnu a zase nic,tentokkrát to chytlo na 6 pokus. stalo se to pouze zatím u teplého motoru(jestli to souvisí).ně kdy to pri pokusech o start vůbec nemá snahu chytit a někdy 15x po sobě chytne a zdechne.mechanik ani ja nevíme co s tím,poraďte prosím kdo měl podobný problém.dík jan |
Poslední odpovědi | |
hery | s janem jsem to vyřešil po te co zakoupil čidlo kliky a nic jsme objevili čidlo vačky ,zahřali ve vodě,zchladili, ohřali,atd potvrzeno,zakoupeno,opraveno. |
dts | mne to robili vadne vstrekovače...tiekli a vacsina nafty zo startovaciej davky isla do prepadu |
wisastar | Jak rika JardaB... zkontroloval bych cidlo tlaku paliva na commonrail liste. |
Tomis | jeste bych prosel, zda neni nekde spatny kontakt ci vadny kablik, ktery se pri ceste bud prerusi, zkratuje a pod a jak se blbe motor hne, tak pak to nechce chytnout, jak zkousis nastartovat, tak se treba zase muze pohnout a pak to naskoci. Ale jinak tech pricin muze byt daleko vic, staci, ze jedna tryska prepousti vic nafty a hned to toci dele. |
JardaB | To je predpokladam common rail, to chce pripojit diagnostiku kdyz se projevi chyba a pak sledovat behem startovani dulezite hodnoty (tlak na liste, otacky...) Muze byt vadny snimac/regulator tlaku, snimac otacek, cerpadlo v nadrzi a spousta dalsich veci nutnych pro rizeni motoru - hlavne jestli behem startovani nevyskoci tlak nafty na cca 300 baru, tak je to jasne v privodu paliva. |