• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: svíčky
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Lukas
Odeslal: Saturday 13 April 2013 - 15:04:20
Zdravim, měl bych dotaz k výměně svíček u omegy 2.6 Y26SE. Na stranu u spolejezdce jsem se dostal na všechny svíčky, ale u řidiče mám problém se tam dostat, přes všechnu tu elektriku. Zkoušel jsem ji dát na stranu, ale bez úspěchu. Tak jestli by mi někdo poradil jak nejjednodušeji vyměnit tuhle stranu. Všem děkuji za rady
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Tuesday 17 September 2013 - 13:21:21

Za ten LPG se omlouvám, to už je profesionální deformace
nikomu to vnucovat nechci, jen občas se zapomenu.
Jezděte na benzín, nebo vyzkoušejte jiná paliva, třeba E85.

Ty Iridia mají výhodu nejen v síle jiskry, ale také jak píšete v trvanlivosti, vydrží
v kondici nových svíček několik desítek tisíc km. Některé benzíňáky totiž žerou svíčky víc, než jiné, protože je tam jakési "polosekvenční" zapalování, kdy pálí vždy dvě a dvě svíčky, tzn. přeskočí jiskra i při fázi střihu. Svíce tak odejdou 2x rychleji a tam je potřeba to řešit (třeba Opel Multec)
Colommbo
Odeslal: Tuesday 17 September 2013 - 13:06:05

KopA napsal ...
Spíš jsem chtěl reagovat na placebo Colommba, ten mám pocit nejezdí na plyn....ve spojení s benzínem vyhozený peníze...

Však já ty svíce nikomu necpu, Martine... Jen jsem napsal, že jsem si je (taky) pořídil a že jsem spokojenej - na posouzení, jestli auto jezdí líp nebo za míň, nemám erudici a výměna svíček by mě čekala tak jako tak. Ale jsem přesvědčenej, že vyhodit peníze lze i mnohem horším způsobem - v mém případě třeba instalací LPG... !!(a)
KopA
Odeslal: Tuesday 17 September 2013 - 11:35:13

Jirko já ale nemluvím o plynu ten patří tak akorát do zapalovačů ani vlákno není o plynu ale o svíčkách do Y26SE a jaksi nevíme jestli Lukáš používá LPG.
Spíš jsem chtěl reagovat na placebo Colommba, ten mám pocit nejezdí na plyn.

Ano Denso Iridum ve spojení s LPG = dobrá volba (zřejmě dle tvých praktických zkušeností), ve spojení s benzínem vyhozený peníze.

A tobě bych spíš doporučil zaplatit si reklamu třeba na seznamu a netlačit ten plyn tady v každým třetím vlákně.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 17 September 2013 - 09:48:26

Jde o schopnost bezvadného spalování plynu a tam prostě yttriový vykopávky dost kulhají. Netvrdím, že nefungují, samozřejmě že ano, ale tenký elektrody prostě fungují mnohem lépe. Není třeba počítat spotřebu, dojezd, nebo zrychlení, ale až si je dáš na motor (pokud jezdíš na LPG tak to je opravdu cítit)
jede to s tím prostě líp. A o to nám jde, jinak bychom si nekupovali šestiválce, ale jezdili bychom jednačtyřkama.
To, že se to projeví jen u přímovstřiků je úplná blbost, jak píšu projeví se to nejvíc u LPG motorů.
KopA
Odeslal: Monday 16 September 2013 - 22:30:46

Jiřik napsal ...

Zajímavé parametry Denso Iridium k prostudování:
Odkaz
je to pecka

Zajímavé možná, pecka nikoliv - alespoň ne např. pro motory bez přímého vstřikování (moderní soudobé agregáty) pro většinu motorů vyhozený peníze.

Ukázkový PR bull$hit:

O 3,5% menší spotřeba - těch 500m si klidně dojdu.

Lepší zrychlení z 50 na 150 o 0,7s - a kdo to jako změří.

Životnost 100tis - zde možná hmatatelná výhoda, ovšem zde bych namítnul že jsem viděl klasický Boschky který používaj yttriovou elektrodu a stojej 80Kč po 30tis a byly jak nový ačkoli podle tabulky DENSO mají klasické svíce životnost 20tis, stejně každej vymění svíčky v servisním intervalu dřív nebo později a nebude tam mít jedny 10 let.

Ale ať si každý koupí co chce, máme demokracii, kapitalismus a konkurenční boj.

Yttrium Odkaz ve slitině způsobí zvýšenou odolnost.
Colommbo
Odeslal: Monday 16 September 2013 - 12:19:56

Název (internetového) obchodu si už nepamatuju, cena byla něco hodně maličko pod dvě stovky za kus (samosebou plus doprava, Legendovi jsem za práci koupil pívo a nanuk... !!(a)), tedy zhruba totéž, co jsem platil před lety ještě v Praze v Opelservisu za čtyřelektrodové GM. Když jsem byl auto projet po namontování a pak i cestou ze srazu domů, měl jsem pocit, že motor jede jakoby lehčeji a "radostněji" (mohlo to být i placebo) a časem jsem si na to nějak zvykl. Spotřebu ani výkon nijak zvlášť neřeším, spíš jsem prostě rád, že jsou v motoru dost dobrý a spolehlivý svíčky...
Už jsem to našel, Jiříku. A jeden den objednáno, druhý dodáno... Odkaz
Jiřik
Odeslal: Monday 16 September 2013 - 09:47:15

Nevím, jak na benzín, ale na plyn by se to určitě projevit mělo a to dost znatelně. Řada IK má vnější elektrodu s takovou U-drážkou, řada Tough a plus
tam mají návar z platiny. Ta středová s průměrem 0,4 mm je naprosto úžasná,
tak nízký přeskokový napětí a snesitelná teplota to tu ještě nebylo.
Za kolik jsi je sehnal?
Colommbo
Odeslal: Monday 16 September 2013 - 09:34:34

jj, na základě dobrých referencí i doporučení lidí, k nimž chovám důvěru, jsem si IK20 pořídil a s Legendem jsme je letos na Seči namontovali (kluk šikovná a chytrá, ani nebylo potřeba sundat sání, stačilo odpojit benzínový vedení, podtlak k posilovači a vycvaknout konektory ze zapalovacích modulů). Nejsem žádnej testovací jezdec, ale motor šlape moc dobře...
Jiřik
Odeslal: Sunday 15 September 2013 - 22:14:49

Zajímavé parametry Denso Iridium k prostudování:
Odkaz
je to pecka
Stepo
Odeslal: Sunday 21 April 2013 - 23:00:03

Zdar.
Sundej sani, uvolni se Ti tak cely drzak svazku a pujde dat na stranu.
Zdaleka nejlepci reseni. Dokonce se to da udelat i bez sundani steracu a plastu pod oknem, pokud mas gola sadu s malym prodlouzenim.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0431 sec,0.0156 z toho dotazů.