Témata příspěvků | |
Jerry | Ahoj Předesílám, že návodů na toto téma jsem sice našel dost, ale bohužel v opačném problému a na jiný motor. Auto nechcípe ale otáčky jsou vysoté. O co tedy jde. U mé Cali se otáčky volnoběhu mění jak počasi. Většinou se pohybují mezi 1400-1600 pak spadnou na 1000 pak vyběhnou na 2000-2200 pak spadnou na cca800 a tak porůznu dokola. Dělá to stejně jak u zahžátého tak u studeného motoru. Jediný čeho jsem si všiml je, že se otáčky změní když dám motoru zabrat. Např. předjíždění podřadit a plnej knedlík tak se otáčky ustálí většinou někde jinde. Že by krokáč ? A je tam vůbec ? Díky Jerry |
Poslední odpovědi | |
Jiřik | Nevím, je na čidla takový tupý a je to jenom dobře! aspoň nesháníme pořád řídící jednotky, jako kolegové se Simtecy prostě starej předpotopní Motronic, občas škubne, občas zahoupe ale pořád jede a navíc moc dobře. |
Jerry | Výfuk je origo krom koncového dílu. Přidat nestačí musím motor vypnout a znova nastartovat. A proč ten motor nereaguje na to čidlo ? |
Jiřik | Ohledně toho volnoběhu- opravdu C20XE s M2.5 takhle občas blbne. Je to softwarová nedokonalost v kombinaci s objemným sáním, často neúplně těsnícím, tudíž otvírání a přivírání servomotorku vyvolává zpožděné reakce, což může vyústit v takovouto "zpětnou vazbu" v podobě pulzování. Běžně stačí přidat plyn a pod zátěží vytočit motor a je to pryč. Nepřítomnost katu a úpravy výfuku to ještě zhoršují, stejně jako různé hloupé úpravy odvětrání ven a podobně. |
Martas | Do Calibry ? Jestli jo kouknu na chalupe k sousedovi maji tam asi 3 Vectry A a tam by myslim altik mohl bejt stejnej. |
Jerry | Chci se zeptat zda se nechá do Calibry sehnat 100A nebo 120A alternátor který bude mít řemenici na klíňák a správné uchycení. Nějak jsem ho nikde nedohledal. Buď je to na plochej drážkovanej nebo to má jiný úchyty. Popřípadě pokud by někdo měl nějaký na prodej. Díky. |
Jerry | Čidlo je nový, ale porát mi to hlásí chybu č.15. Na startování ani na chod motoru to nemá vliv. Prostě čidlo odpojím připojím a s motorem se nic nestane porát běží stejně a to jak za studena tak i za tepla. |
tomy | hoj skus vyměnit eplotní čídlo. to čidlo je kouzelné dokaže udelat hodne problému.me se to taky stalo. skus startnou a to čidlo pro rj odpojit a zapojit jestli budou zmeny |
Jerry | Tak mám nový postřeh. Předesílám, že jsem se k jakékoli opravě ještě nedostal. Tak tedy dneska jsem vyjel po Pardubicích cca 8km tak že motor zahřátý po asi 4km se otáčky ustálily na normálu kolem 800 tak že spokojenost. Po těch asi 8km jsem přijel na křižovatku a dávám přednost. Jediné čeho jsem se v autě dotýkal krom sedadla byl volant a stál jsem na brzdě. Otáčky v poho těch cca 800. Zničeho nic aniž bych se dotknul čehokoli jiného vyskočily otáčky a rychle pulzovaly mezi 3000-3500. Nevěděl jsem co s tím tak jsem vypnul motor hned znova nastartoval otáčky asi 1400 a pak už to drželo. Píši to než něco rozdělám jestli někdo nepozná co by to mohlo být konkrétnějšího. ¨ Díky |
Tydou | Jerry: a ze se nezeptas u nas? nicmene u 16V dost casto praska hadice mezi klapkou a vahou, omrkni to poradne, takhle vysoky otacky dela vetsinou faleš, pokud mas nejaky odmastovac ve spreji tak to pri nastartovani postrikej kolem sani, klapky atd, pokud vylitnou otacky tak si to nekudy nasaje ten odmastovac. |