• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: OSTATNÍ :: Ostatní :: Re: LPG karburator BLOS
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
vrgadaa
Odeslal: Thursday 21 June 2012 - 20:36:25
Odkaz
...
Predstavuji vam svetovy unikat dualram s nasavanym plynem s podtlakovym rizenim bohatosti smesi s BRC systemem BLOS-dnesni montaz a prvnich ujetych 30km-naprosta bomba.
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Thursday 15 August 2013 - 19:43:21

V tom případě asi obstojí opět jen starší ročníky, protože tuším, že v novějších Legacy jaksi chybí turbo.
vrgadaa
Odeslal: Thursday 15 August 2013 - 11:33:54

pokud budu mit jedno auto na vsechno, tak to bude subaru
Jiřik
Odeslal: Thursday 15 August 2013 - 10:21:17

Myslím, že kdybys Vrgado zrušil svůj vozový park, měl bys na něj s přehledem.
Když Ti sportovní trojka přijde malá, myslím že pětka je akorát (v porovnání s OB) navíc má mnohem zajímavější motory, špatné jsou jen nikasilové V8.
Ideální bude asi nepřímovstřikový 3.0i se 170 nebo 191 kW, v poměru spotřeba/výkon zřejmě nesrovnatelně lepší engine, než MV6/3.2V6.
Já jsem si 330i nekoupil také z důvodu malého prostoru vzadu a kufru, jinak by mi nevadilo vůbec nic (ani koroze, ani nižší život. podvozku).
Zastávám filozofii "jedno auto na všechno" proto pro pětičlennou rodinu přichází v úvahu pouze velký liftback (kombi se mi líbí jen od Alfy).
vrgadaa
Odeslal: Wednesday 14 August 2013 - 07:37:46

BMW se mi vzdy libilo, dokud jsem si do jednoho nesedl, objemny stredovy tunel, zaboreny kamsi do jakesi kolibky a pocit mala mista (oproti omeze) a primerene naklady odpovidajici cene vozu pri rocnim servisu a tim se nemysli jen naftova verze, ale jsou to pekna auta, ale ja na to prijmy nemam a se starym vrakem bych si proti omegam nepomohl. Co se tyce hudby, radeji posloucham motor a podobny efekt udela i staricke radio na kazety, kdyz se k nemu dokoupi transmitter na SD karty za petikilo
KopA
Odeslal: Wednesday 14 August 2013 - 00:24:46

Jinak nikdy jsem nove auto s barevnymi displeji a blutooth a spoustou vychytavek jako STOP/START a hlasenim o nezapnutych pasech...

vrgadaa: mel jsem tu moznost jezdit s BMW E90 (predposledni model toho casu to bylo nejnovejsi co existovalo od BMW - posledni je od 2012) - blba trojka 330XD 170kw.

Tohle auto melo vsechno co pises a koukal bys. Jizdne kam se ty nase -ti lety kary hrabou a komfort taky sednes do auta pustis si MP3 z USB flesky kterou jen supnes do USB portu v aute kdyz mas telefon v klidu ho vemes tlacitkem na volante - radio se ztisi a hovoris na telefon jako takovy nesahnes a nezajima te kde je - to jsou veci ktery ty nase stary kary umet nebudou.

Musim ale konstatovat ze ackoli auto zatim nejlepsi ktere jsem kdy ridil jak jizdne tak "vychytavkama" nechtel bych ho - proste proto ze neni pro me, nemam 60+ tis/mes cistyho ale jinak doporucuju vyuzit podobne prilezitosti (svezt se v necem novym) a moc nevahat - stoji to za to, fakt.
vrgadaa
Odeslal: Tuesday 13 August 2013 - 20:01:29

auta jsem nikdy netunil s vyjimkou zakoupeneho upraveneho sportovniho vyfuku z STIcka (konec-normalni zvuk), protoze shnil a predchozi majitel vytunene legacy omotal o strom a novy dil byl drazsi nez pouzity z inzerce. LPG mam udelano tak, aby nesmrdelo a jezdim na nej protoze nemam prebytecne penize na krmeni statniho rozpoctu, toroid v kufru nicemu nevadi a rezerva se podle novych uprav v tuzemsku vozit nemusi.Mam 6te auto na LPG, takze uz mam dost zkusenosti co a jak i vpripade levneho reseni LPG a predpokladam, ze drazsi provedeni je v dnesni dobe naprosto bezproblemove (ale na kazdy motor je na LPG vhodny). Ale i to je vec osobni volby, ja za sebe si nedovedu predstavit jizdu na jine palivo

A opravdu ma to lego zrychleni za 6,6, ale mne se to podle GPS nepodarilo, nejak si nedovedu predstavit rychly rozjezd bez kur*eni spojky a motoru uz uricte i pozdechaly po dvaceti letech i nejaky kone. Davam vzdy prednost koupi te nejsilnejsi seriove motorizace, kterou fabrika delala pred nejakym upravama. Protoze je zaruceno, ze k tomu motoru ladi i podvozek a brzdy.
...
Jinak nikdy jsem nove auto s barevnymi displeji a blutooth a spoustou vychytavek jako STOP/START a hlasenim o nezapnutych pasech neridil a pevne verim, ze ani nebudu muset. A neni to jen o penezich. asi bych doakzaal, kdybych neprovozovat tri veterany si poridit i standadni auto na urovni doby, jenze by mne to opravdu nebavilo, ale rozhodne bych nemel na ta sva stada koni v soucasnem provedeni. Ja za sebe jsem spokojen a doufam, ze to jeste nejakou dobu vydrzi 2/3 flotily ma cerstve STK u posledniho se opakovane resi spojka, takze tam nevim (hydraulika-skoda, ze tam neni lanko)
...
Martas
Odeslal: Tuesday 13 August 2013 - 15:44:26

Clanek jsem cetl ale reagoval jsem na citovane ... napriklad potrebu couvat s oteverenymi dvermi jsem jeste nikdy nemel ... zato znam dva, kteri si z tohohle duvodu ty dvere v jednom pripade jen narazili a odreli ve druhem otorcili i s A sloupkem a priplacli na blatnik.

Se zrychlenim jsem mel na mysli ze ridici ktery si koupi silnejsi auto z duvodu potreby silnejsiho je jedno jestli to ma 5 vterin bez systemu a 6 se systemama ... ne absolutni hodnotu ... mimochodem realnych 6 vterim ma opravdu maloktery natoz seriovy auto.

Ano mate oba naprostou pravdu je to otazka priorit, zda mam jakykoliv auto, do kteryho nalozim rodinu a jezdim z bodu A do bodu B ... pokud mi treba nestaci vykonove z jiz mnou zminovanych duvodu treba si poridim silnejsi a nebo zda si chci uzit a poridim si sportovnejsi vuz ve kterym ovsem jezdim sam a pouzivam ho za ucelem "zavodeni".

Chapu ze nekomu nevadi mit zagumickovany sani protoze se mu obcas diky LPG rozskoci, chapu ze kdo hodne jezdi si do auta da LPG aby jezdil levneji ... oboje za podminky ze auto casem tim LPG smrdi a treba s tim nemuzu dopodzemnich garazi nebo ze mi nadrz zabira pul kufru... me by to vadilo ale rozumim tomu ze nekomu to nevadi.

Ale uprime receno mit stary auto u kteryho z duvodu zrychleni vymenim okynka za plexi, vyhazim kde co a navic vytunim motor tak, ze ostatni komponenty na to nemusej bejt staveny ... a zase do nej nalozim rodinu to me hlava fakt nebere.
Jiřik
Odeslal: Tuesday 13 August 2013 - 15:29:17

Což mně není, asi mám na to zrychlení citlivej zadek
Je pravda, že mám dost zpuchřelý gumy, jejich výměna to určitě posune zas jinam a jinak od dvojky výš to už je dobrý.
vrgadaa
Odeslal: Tuesday 13 August 2013 - 15:29:02

2Martas:-)
ale my se nebavime o pomalych sunkach, ktere maji stovku za 8 nebo 9, me sroty maji neco pres 6 a 7, nebo kdysi aspon meli, vime:-).
...
Jinak je to otazka priorit, vetsine lidi staci priblizovadlo z bodu A do bodu B a uprimne na to stacil i trabant. A pokud se auto tvari jako sportovni, tak ma mit podobne chovani, alespon volitelne. Mne osobne stval i obycejny protiprokluz u beckove omegy, ktery fungoval tak, ze pribrzdil protacejici kolo, takze jsem nakonec v kopci uplne zastavil, kdezto s vypnutim tohoto vynalezu, jsem to vyjel. A to nemluvim o tom, ze tam misto teto blbosti meli dat samosvor, jenze ten je vyrazne drazsi nez elektronicke kurv*tko. A jednou mne malem do prikopy malem poslal i obycejny tempomat, ktery si tak nejak hezky pridal v zatacce na mokrych kostkach...
...
Jinak predpokladam, ze si clanek necetl a jen se zbytecne rozcilujes. Tam jsou vetsi zhuverilosti jako nemoznost pustit sterace, kdyz auto stoj apod.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0690 sec,0.0334 z toho dotazů.