Témata příspěvků | |
rojack | Ahoj. Mám VB hatch, r.v. 97, X18XE, najeto 170tis. km, koupeno ojeté. Z celého podvozku mám pocit, že na děravé silnici už je to jako žebřiňák. Prostě to rachotí. Nedá se specifikovat jak a kde, že by tlouklo určité kolo, prostě je to celé auto. Co jsem zatím udělal: před rokem všechny silentbloky na zadku, to se tehdy dost zlepšilo. Kontrola tlumičů, stále původní, podle loňského měření na 60-65%. Nic jsem zatím nedělal s přední nápravou, obávám se, že je tam všechno původní. Příští týden to dávám do servisu na rozvody. Současně chci zadat mechanikovi, co má udělat s podvozkem. Co všechno doporučujete? Aby to zase nestálo víc, než je zůstatková cena auta A jak se projevují unavené pružiny, nemůže to být taky tím? Ptám se proto, že váhám, jestli do auta ještě vůbec investovat, nebo ho prodat. Na druhé straně, nedávno jsem nechal měnit všechny kotouče, dělat brzdy, nový vlnovec, ........ no je mně toho auta líto. Díky za rady. |
Poslední odpovědi | |
Colommbo | Omlouvám se za off topic, ale viděl jsem před pár lety v pražským Impexcaru na prodej oranžovýho cool Hummera H2, kterej měl gumy, pokud si to pamatuju dobře, nějak 335/30/R22 a bylo to teda fakt hustýýýýý... __; Chtěli za něj kolem 1,9 mega a bez těch kol byl asi o 400k levnější |
Martas | A pak taky delaj velkej kraval kola, kdyz je nekdo cool a narve tam R18 s profilem 35 nestaci se divit. |
Legend | Největší hluk dělají kosti, jak píše colombo a taky spodní kulové čepy na ramenech. Co všechno v servisu přesně vyměnili? Samožřejmě měli během opravy zkontrolovat ostatní díly a automaticky je vyměnit taky. |
Colommbo | Už jen vůle v čepu tyčky stabilizátoru ("kost") dokáže nadělat pěknej rámus a vyčvachtanej silentblok uložení stabilizátoru taky a je to otázka dohromady několika stovek. Nicméně že by tohle nezjistili už v servisu, se mi nezdá, to by byli teda pěkní divočáci... |
wisastar | komplet ramena a tycky stabilizatoru a je to ne?? nic jinyho me nenapada...... |
KopA | Tak nech vyměnit zbytek aby to bylo komplet vše nový - dost možná to bude dál drnčet - pro změnu zezadu. Mě na 180k začali ťukat kosti př. stabilizátoru. Ještě tam vepředu je uložení stabilizátoru. Tyhle dvě věci udělej tím nic nezkazíš a nebude to stát moc. Potom už jen čepy a silenty na ramenech ale to bys neprošel technickou - pokud ovšem nemáš technickou dělanou před jeden a třičtvrtě rokem |
rojack | Podle rady jsem nebádal a dal to do servisu. Popsal jsem jim, že přední náprava na děravé silnici rachotí jako žebřiňák. Prohlídli to a volali, že jsou prasklé obě pružiny, vyklechtané uložení tlumičů a vůle v tyčkách řízení (to jsem předtím i cítil při otáčení volantem). Tak jsem jim odsouhlasil, ať dají tohle vše nové. Po opravě jsem to projel u nás za dědinou na silnici, co je samá díra, těšil jsem se, že to pojede jako nové auto a můžu říct, že je to snad ještě horší. Jak se náprava na díře na chvilku odlehčí, bouchne to. Dokonce jak je na silnici takový ten zpomalovací hrb, tak při sjezdu z něj to bouchne zrovna tak. Nemáte někdo ponětí, nějaký tip na další výměnu něčeho? Připomínám, že po 170 tis. km bylo na předku asi všechno původní. |
Martas | Neres to, mechanik sam bude vedet na co se podivat a co nasledne vymenit. |