• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek :: Re: pedál brzdy
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
luka55
Odeslal: Thursday 12 April 2012 - 21:20:38
Nezlobte se .Chtěl jsem se zeptat ...mám Vectra C Z18XE model 2003.
vyměnil jsem brzdové desky a kotouče na přední i zadní nápravě...
odvzdušnil....když motor není nastartovaný tak pedál je tvrdý a po nastartovaní pedál klesá směrem k podlaze,když je zešlápnutý...auto brzdí ,brzdy se nehřejí tak nevím ,zda ten pedál musí být i s posilovačem tvrdý...nebo je možná nějaká závada a jak ji odstranit...
Četl jsem na jiných forech ,tento problém tam někdo naznačil a nikdo neodpověděl...děkuji
Poslední odpovědi
ondra
Odeslal: Thursday 03 May 2012 - 01:05:13

luka55 : Ano, Ondra měl samozřejmě nastartovaný motor:-) Ondra není trouba:-D

Ten výkon správně fungujícího posilovače ale dle mě nemůže být donekonečna a až tak velký, že by to dokázalo kapalinu takovým způsobem stlačit a při tom nic nerozervat. Taky jsem psal že trochu ještě klesne, ale rozhodně ne na podlahu, nebo teda během těch pár minut už víc nešel. Schválně to změř, za jak dlouho, když na brzdě stojíš, se ti na tu podlahu propadne, ať mám srovnání.
KopA
Odeslal: Wednesday 02 May 2012 - 21:13:10

Zajímavý téma - taky jsem to študoval když se mi změnilo chování pedálu.

1. za jízdy: pedál by jste měli sešlápnout a měl by držet jeho pohyb pouze minimální podle intenzity brzdění.

2. s vyp. mot. parkrát sešlápnete pedál ten záhy ztvrdne a nejde sešlápnout - dráha je minimální dle dávkování brzd a síla nutná k brždění enormní (kdo byl tažen na laně bez běžícího motoru ví své)

3. s vyp. mot. pokud pedál klesá tak toto je test používaný mechaniky pro odhalení vadného válce (nejsem si tak úplně jistý že je to spolehlivý)

4. za jízdy: pokud se pedál propadá a intenzita se zdá slabá zkuste pedál pustit a sešlápnout ihned znova - zpravidla stačí 1-2x a přestane se propadat: nevím co ale něco je špatně

5. za jízdy: zkuste motor držet v otáčkách a opakovaně brzdit - po chvíli auto přestane brzdit. To je normální protože posilovači dojde podtlak a je třeba pustit plyn aby se zavřela klapka a motor podtlak doplnil.

Já osobně mám stejné auto asi 10let a před rokem prostě došlo ke změně. Jezdil jsem tak že jsem našlapával - dá se na to zvyknout. Auto prošlo i STK a technik říkal že mu je jedno že pedál klesá hlavně když brzdy brzdí (což teda brzdí). Teď mám cca půl roku služební auto takže to neřeším autem nejezdím. Závadu bych hledal v kostce, v podtlaku (např. prorezlý posilovač nebo netěs. hadičky) a až jako poslední ve válci a to by musel týct do posilovače.
luka55
Odeslal: Wednesday 02 May 2012 - 17:46:33

a měl ondra nastartovaný motor? Při vypnutém motoru je pedál tvrdý...spadne jen kousíček a stojí...nastartuji ,přitom držím brzdu a pedál se začne propadat
včera jiný kamarád Seat Toledo 2003 pedál se propadá...je to vyučený opravář a tvrdí ,že to je zcela normální , že to dělá velký výkon správně fungujícího posilovače posilovače....
zkusím válce na STK !_;
ondra
Odeslal: Tuesday 01 May 2012 - 23:39:55

Hele, já jsem to dnes zkoušel a pedál po plném sešlápnutí ještě po chvíli malinko klesl, ale pak už držel. Vydržel jsem to odhadem tak 3-4 minuty, pak mě už chytaly křeče do nohy:-) tak jsem to vzdal. Ale níž už pedál nešel. Předevčírem jsem to zkusil i u béčka a skoro to samé. Taky neklesl až na podlahu, tak ti nevím, ale u mojí VC (Z20NET - 2005 - ABS, ESP) a VB (Z22SE - ABS,TC) to asi funguje normálně... .
Richec
Odeslal: Sunday 29 April 2012 - 16:43:37

Pedál se Ti propadá, ale auto zabrzdí? Jak moc se Ti propadne? Až na podlahu? Vyzkoušej třeba jízdu z dlouhého kopce a zabrzdit. Jestli zabrzdíš až do úplného zastavení a pedál se někde v půli cesty zastaví a drží, nebo se propadne až na podlahu.
Mě to takhle brzdilo, ale jet po dálnici třeba 130-140 za autem a ten by zabrzdil, tak nemám šanci. Pedál se mě úplně propadal až auto nebrzdilo. Jestli by nebylo od věci si zajet někam na válce ( STK ) Přece jen je to bezpečnější než v provozu na silnici. A navíc to budeš mít i s grafem
luka55
Odeslal: Sunday 29 April 2012 - 00:18:30

Tak Vás zdravím po krátké odmlce.Děkuji za nabídku od Legenda...
Minulý týden mi svěřili, z důvodu jako nemocné mé Vectry - brzdy ,Opel Astra J 1.4 16V výbava Cosmo (ABS,ESP) najeto 3500km a hle pedál se chová stejně jako u mého vozu...tak jsem z principu zkusil sousedovu Astru G 5dv 2000 1.8 16V dovoz Švýcar ABS TC a pedál se propadá také....
Svěřil jsem se kamarádovi má Carisma 2003, a pedál se mu propadá také...ještě jsem ji nezkoušel ,ale dle popisu to souhlasí...
Pak přijel známý (vyvařoval auta,dělal brzdy) na starších autech a nechal jsem ho sednout do mé Vectry i do soused Astry ,aby to porovnal ...řekl stejný ,ale ,že se mu to nelíbí...
Tak já už nevím __;
auta brzdí ,abs reaguje,ale pedál se propadá...
luka55
Odeslal: Saturday 21 April 2012 - 10:24:08

Legend napsal ...

Tak okolo 2tis bych to viděl



můj kontakt Email , nějaká záruka ?
Richec
Odeslal: Thursday 19 April 2012 - 22:55:53

Jak odzkoušeno ABS??? ?:!: Mě ABS taky normálně fungovalo (brzdilo přerušovaně) ale prostě propouštelo a pedál šel na podlahu
Diagnostika nic nehlásila!!! Jednalo se o mechanickou závadu v hydraulické kostce. Možná se mě tam dostala nějaká špína při výměně brzdové kapaliny a bylo vymalováno.Nějaká demontáž a pročištění té kostky asi ani není možná.Teda aspoň já nepřišel na to,jak ji rozdělat.Tak šla do šrotu.Ještě jedna důležitá věc.
Čím dýl jsem s tou závadou jezdil,tím hůř auto brzdilo až přestalo brzdit úplně!!! Doporučuju, v zájmu ochrany zdraví a životů, s touto závadou nejezdit!!!
Legend
Odeslal: Thursday 19 April 2012 - 22:50:53

diagnostika bez chyb být může - chyba byla u Richece v té hydraulické části ABS a elektronika byla OK

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0785 sec,0.0446 z toho dotazů.