• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor :: Re: jede na tri spatna komprese
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
misan26
Odeslal: Tuesday 01 November 2011 - 23:12:06
Hoj Hoj mam takovou otazku mam doma Opel corsa 1.2 33kw x12SZ rok 1995 benzin. Na volnobeh bubla jen na tri valce. spotreba je neco kolem 9-10litru/100km. Pri mereni komprese mi to na trech valcich namerilo 12baru, na jednom pouhych 9,5. jemi divne ze tam je 12. Na jinecj strankach sem cetl e max 9,6 ci 10 bude mit. Nevite cim to je zpusobene? Predpokladam ze zakarbonovany spalovaci prostor. Dekuji za rady
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Saturday 07 January 2012 - 10:48:35

Míšane, ať tu hlavu otlakujou a koukni na vložky válců zevnitř, jestli tam není trhlinka. Zkontroluj ovalitu u toho válce.
misan26
Odeslal: Friday 06 January 2012 - 11:22:52

nn ty jdou krasne jsou jak novy ohnute nejsou sedla jsou delany s ventilama pred 3000km sme se dozvedeli tak prave nevim dneska sem odvezl hlavu na srovnani tak uvidim az ji dovezu jestli byla hnuta ale v oleji byla voda ale tesneni blyo jak nove pod hlavou
JardaB
Odeslal: Friday 06 January 2012 - 00:31:58

A nezadrhava se nektery ventil?
misan26
Odeslal: Thursday 05 January 2012 - 21:48:42

tak sme dnes sundaly hlavu , kupodivu ventyl jsou vsechny dobry vsechny sme prokapaly a vse dobry, nalily olej do valcu a super, a ted otazka kde je problem ze valec nepalil... tesneni pod hlavou vypadalo taky pekne tak nevim
misan26
Odeslal: Friday 04 November 2011 - 13:02:21

lesak: ale jestli teda ja se nepletu tak vim ze kam jezdim nechavat rovnat hlavy- Tak maj v ceniku vybrus, vyhonovani. a pri tom vyhonovani se nemusej dat vetsi veci nebo se pletu ?? fakt nevim jen ze co sem koukal na kelly tak prodavaj krouzky s ruznou velikosti o par mm vzdy
lesak
Odeslal: Friday 04 November 2011 - 10:56:14

Přesně tak nechat udělat výbrus válce pak to má cenu,jenže to musíš dát i nové větší písty a udělat i kliku protože když uděláš jen válce tak ti za čas odejde ojetá klika protože zvíšíš tlaky a klika to většinou nevydrží a vylágruje se.Proto píšu že to nemá z finančního hlediska cenu výbrusové písty jsou moc drahé.
misan26
Odeslal: Friday 04 November 2011 - 10:35:53

Lesak: takze jeslti ty krouzky davat tak nechat vyhonovat valce a pak by to melo nejaky smysl no sundam hlavu a uvidim co bude spatne ale olej to nezere vube. najel stim pres 2000km a olej je porad stejne jen na volnobeh jede na tri pak se chytne
lesak
Odeslal: Thursday 03 November 2011 - 18:27:13

Prostě jednoduše u tebe je špatně to že máš na jednom válci malou kompresi,je celkem jedno jakou (u velkých najetých km je samozřejmě nižší ale hlavně že je)ale měla by být u všech válců stejná s velmi malou odchylkou.
Tady bych viděl problém v začínajícím podpálení ventilu tyto motory na to trpí (ještě motor 1,4 16V)a opravoval jsem jich už řadu.
Jiříku je z praxe a nejen mnou vyzkoušeno že když máš najeto kolem 200-250tis km u benzinu a dáš nové kroužky tak to pomůže zhruba na 5-7 tis km pak se třeba spotřeba oleje ještě zhorší protože nové kroužky se velmi rychle obrousí.Je to ověřeno i následnou demontáží kroužků které byli po 10 tis ojeté ještě více než kroužky po 200 tis.Následně se stejně musel dělat výbrus nebo jiný motor.
misan26
Odeslal: Thursday 03 November 2011 - 18:14:37

tak jak tedy mam zmerit skutecnou kompresi ?? kdyz to bude ukazovat jinak

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0777 sec,0.0533 z toho dotazů.