• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor :: Re: opel corsa d 1.2 16V 59kw 5dv
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Hurdy
Odeslal: Sunday 16 October 2011 - 13:15:27
Ahoj chci se zeptat jestli má někdo stejný problém jako já.Auto ma najeto 12tis km a stále je jakoby přidušené nemá výkon,mění se to podle množství paliva v nádrži,když je málo tak jede v celku slušně,ale jak má plnou tak je to líná mrcha jsme z toho nešťastní v opelu říkali,že autu nic není a že jen nepovedl motor,který má sice papírový výkon velký,ale ve skutečnosti je slabý. Jo myslite že by mohl pomoci chip? Sportovní filtr už máme,ale změna téměř žádná.
Poslední odpovědi
Jiřik
Odeslal: Wednesday 11 January 2012 - 13:24:03

Jo, přesně tak. Asi se zvyšuje tlak na liště. Zkusmo bych stáhnul hadici z odvzdušnění nádrže, aby to dýchalo ven (do sání to ucpi)
Host
Odeslal: Wednesday 11 January 2012 - 13:12:00

Tohle může dělat zátka od paliva-velká těsnost přívodu vzduchu
Hurdy
Odeslal: Friday 21 October 2011 - 11:52:14

No správně vliv mít nemá,ale je to jak říkám a navíc není rozdíl jestli jedu sám a nebo s přítelkyní,která má víc než 40kg,prostě je to jak přidušené s benzínem přes pulku nádrže,jak je tam třeba jen čtvrt nádrže tak se to rozjede a navíc teď pozoruju,že když je motor studený tak jede super sytič to obohatí,tak si myslím jestli tam nejde málo paliva nebo nízky tlak.


Krom te vahy nema hladina benzinu na auto zadny vliv ( neuvazuji prelevani v zatackach ).

ZKus si dat nekdy pri temer prazdne nadrzi treba 40kg vahy do kufru, jestli se to pak bude chovat podobne, jako s plnou nadrzi.
Rekl bych, ze to bude de facto stejne. Muzes overit klidne stopkami nekde na silnici mezi 2 pevnymi body...
[/quote1319190481]
Jiřik
Odeslal: Thursday 20 October 2011 - 15:19:47

Právě se to vůbec neboj točit! Naopak, ten motor se jakoby časem probere,
pročistí se to od emulze, vyhoří nahromaděný karbon, Ř J si nahraje ta správná data. Ten motor je na to stavěnej, po zahřátí bych s ním běžně jezdil mezi 3- 5500 ot/min. To nejsou žádný nepřípustný točky, naopak. Já takhle jezdím s dvoulitrem 20XE, navíc teď v LPG a má najeto přes 220 tisíc.
A jak to neskutečně ve 4500 ot. ožije! Jinak to s atmosférákama nejde.
Dole to prostě nejede.
Stepo
Odeslal: Thursday 20 October 2011 - 13:29:30

Krom te vahy nema hladina benzinu na auto zadny vliv ( neuvazuji prelevani v zatackach ).

ZKus si dat nekdy pri temer prazdne nadrzi treba 40kg vahy do kufru, jestli se to pak bude chovat podobne, jako s plnou nadrzi.
Rekl bych, ze to bude de facto stejne. Muzes overit klidne stopkami nekde na silnici mezi 2 pevnymi body...
Hurdy
Odeslal: Tuesday 18 October 2011 - 09:04:09

No váha sice je jiná při prázdné nádrži,ale v tom to nebude auto je při plné jak přidušené nechce se mu do otáček a při prázdné se to změní.A spektrum používaných otáček je do max 4tis naší jízdou.Když vezmu hyundai getz 1.1 44kw tak jede jako střela,docela lituju,že jsme ho koupili:-(
Stepo
Odeslal: Monday 17 October 2011 - 15:14:13

Martas napsal ...

A jakou mas predstavu ze by to melo mit paramertery ?

Maximalni vykon v oblasti 6000 a kroutak ve 4000 otackach je pomerne standard u nepreplnovanych motoru nizsich obsahu.


Ja netvrdim, ze jsou to parametry spatne. Jen z toho tak nejak ctu, ze zive to auto bude ve 4000, coz mne prijde jako rychla smrt v pripade, ze takto bude to auto jezdit denne. ( a majitel se pujde strelit, protoze spotreba 5 litru fakt nebude )
Na 1.2 jsou to parametry slusne a bezne, nicmene alespon v mem pripade pro denni jezdeni rozhodne nepouzivam otacek 4000 a vys....
Martas
Odeslal: Monday 17 October 2011 - 15:08:35

Stepo napsal ...

Podle wikipedie nejvetsi vykon 59kw v 5600, nejvetsi kroutak 110Nm/4000....IMO zadna hitparada pro denni jezdeni. ( motor Z12XEP )



A jakou mas predstavu ze by to melo mit paramertery ?

Maximalni vykon v oblasti 6000 a kroutak ve 4000 otackach je pomerne standard u nepreplnovanych motoru nizsich obsahu.
Stepo
Odeslal: Monday 17 October 2011 - 14:55:12

Mozna by neskodilo podivat se, v jakych otackach tech 59kw ma mit.
Pidil bych se po krivce kroutaku a vykonu a koukal, v jakych otackach jezdim...ono se take muze stat, ze pri te "normalni" jizde kolem 3000 otacek je vykon nekde u 40kw....a to vazne nemusi stacit.

Tady sportovni filtr tezko neco zmuze, je to proste z vyroby slaby motor navrhnuty na jizdu ve meste s ohledem na "nizke" provozni naklady...

Edit:...podle wikipedie nejvetsi vykon 59kw v 5600, nejvetsi kroutak 110Nm/4000....IMO zadna hitparada pro denni jezdeni. ( motor Z12XEP )
Tomis
Odeslal: Monday 17 October 2011 - 08:31:26

nebude to tim, ze plna nadrz = vaha navic, takze kdyz je prazdna, tak je to auto lehci a lepe jede? ... jen takova uvaha

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0711 sec,0.0311 z toho dotazů.