Témata příspěvků | |
devastator | Zdravím všechny, moje VB 2,0DI16V automatická klima, klima byla naplněná a funkční, po krátké době přestala postupně chladit, tlak v ní je a kompresor spíná jen výsledek je nulový. Při sepnutí klimy to s motorem ani necukne. Moje otázka zní zdali je v okruhu klimatizace nějaké sítko nebo filtr který by se mohl ucpat a jak postupovat při případném odecpání (vyčištění). Díky za každou dobrou radu. |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Tak když do elektrospojky kompresoru přivedu natvrdo 12V, tak sepne, kompresor jede, ale stejně to vůbec nechladí. Málo média? Nebo to může být něco dalšího? |
Anonymní | Díky, to teď zkusím jako první věc.. Na tu elektroniku ukazovala diagnostika, obzvláště když do dvou měsíců udělalo totéž a v paměti závad byla vždy chyba řídící jednotky.. Ale je tam evidentně i něco jiného. Ještě poslední dotaz - kde je spínací relé pro klimu? Vlevo od baterky je menší krabička a v ní dvě 20A (nebo 30A, teď nevím) pojistky a relátko), je to ono? Jinak tam je pod baterkou ještě větší krabička s cca 6ti relátky.. |
Martas | Tak pripoj na ten jedinej drat co vede do kompresoru napeti a uvidis jestli pobezi nebo ne, muze byt chyba v civce co spina kladku kompresoru neni to zas tak nebezna zavada, pak teprve hledej chyby v elektronice. |
Anonymní | qpc: to jsou ale kody chyb pro řídící jednotku motoru.. Ty chyby 55 a 26 jsou jsou z řídící jednotky klimatizace.. A pro tu jsem seznam chyb nenašel. Navíc po vymazání paměti závad se tam už ty chyby znovu neobjevily. A ani jiná řídící jednotka klimy nepomohla. |
qpc | Siemens Simtec 56.0/56.1 Code Chart: To the top Code: Item: Fault: 12 Initiation of diagnosis. n/a 13 Oxygen sensor Open circuit 14 Coolant temperature sensor Voltage low 15 Coolant temperature sensor Voltage high 16 Knock sensor signal circuit No change in voltage 19 Incorrect Revs per Minute (RPM) signal (crankshaft sensor) Incorrect signal, check sensor 21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high 22 Throttle position sensor (TPS) Voltage low 23 Knock control module signal Out of range 24 Vehicle speed signal (VSS) No signal 25 Injector valve 1 Voltage high 26 Injector valve 2 Voltage high 27 Injector valve 3 Voltage high 28 Injector valve 4 Voltage high 37 Check light (fault code lamp) Voltage low 38 Oxygen sensor circuit Voltage high 39 Oxygen sensor circuit Voltage low 44 Oxygen sensor Lean exhaust (weak mixture) 45 Oxygen sensor Rich exhaust (rich mixture) 48 Battery Voltage low 49 Battery Voltage high 52 Check light (fault code lamp) Voltage high 53 Fuel pump relay Voltage low 54 Fuel pump relay Voltage high 55 Engine Control Unit (ECU) faulty Check chassis earth and ECU connector. 56 Idle air control Voltage high 57 Idle air control Voltage low 61 Fuel tank vent valve Voltage low 62 Fuel tank vent valve Voltage high 69 Intake air temperature sensor Voltage low 71 Intake air temperature sensor Voltage high 73 Mass air flow temperature Voltage low 74 Mass air flow temperature Voltage high 75 Torque control (automatic) Voltage low 76 Torque control (automatic) Continuous signal, ignition retard long 81 Injector valve 1 Voltage low. Injector short circuit to ground. 82 Injector valve 2 Voltage low. Injector short circuit to ground. 83 Injector valve 3 Voltage low. Injector short circuit to ground. 84 Injector valve 4 Voltage low. Injector short circuit to ground. 87 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage low 88 Air Conditioning (A/C) cut-off relay Voltage high 91 Oxygen sensor heater Voltage high 92 Camshaft sensor Incorrect signal 98 Oxygen sensor heater Voltage low, open circuit |
Anonymní | Tak jsem vyzkoušel dvě jiné řídící jednotky a stále nic.. Diagnostika nic nehlásí, vše se tváří jako normálně, jen kompresor prostě nesepne.. No tak to dám do servisu |
Anonymní | Motor X20XEV. Chyby jak sjme psal 55 a 26. viz. Odkaz Teď jsem byl an to ještě mrknout, řídící jednotka je přímo v tom panelu klimy? Takže se mění celý panel včetně displejů a ovladačů? |
?? | jakej kod motoru má ta Vectra? přesnej kod chyby? |
Anonymní | Prosím, ve VectřeB mi jela klima dodnes normálně. V květnu byla preventivně doplněna, 2 týdny na to auto jen trvale mrazilo, topilo jen když jsem dal teplotu na max. Napojil jsem na diagnostiku a ukázalo to chybu ECU. Smazal jsem závady a klima jela normálně. Dnes přestala chladit, kompresor nesepne, tlak v trubkách je, chladivo dříve neutíkalo, před dvěma měsíci doplněno, stopy úniku žádné. Po napojení na diagnostiku to vypsalo chyby 25 - vyměňtě řídíci jednotku a 26 - což nevím přesně co je, že nefunguje motor, možná že nejde kompresor. Po smazání chyb stále nechladí, ale už v paměti žádné závady nejsou. Komunikace s řídící jednotkou se naváže, ale nejdou ani live data. Asi umřela. Můžu mi někdo prosím urychlit hledání a poradit kde mám tu řídící jednotku klimatizace hledat? Tuším že je za ovladačema klimy? |