Témata příspěvků | |
wisastar | zdravim. mam problem s automatem, jenom mi couva... na nic jinyho nereaguje. kontrolka nesviti. co s tim muze byt? omega b 2.5 td rok 95 |
Poslední odpovědi | |
Anonymní | Nema nekdo fotku toho olejoveho cerpadla jak je na ty zelve ? Predem diky.. |
Host | JardaB napsal ... Obavam se, ze to bude obnaset jeste vymenu ridici jednotky a kabelaze, takze bych na to rovnou zapomel... Zelva je ta priruba na motor a nevim, jestli by to slo nejak zamenit, je na ni olejove cerpadlo prinejmensim. S vymenou riadiacej jednotky samozrejme pocitam, nakolko je tam momentalne riadiaca na 5st. Druha vec je, ze ako bude na tom ta kabelaz. Ktovie kto to prerabal a co vsetko tam pozmenil oproti povodnemu stavu. Ale ak ma niekto skusenosti ohladom zameny automatov medzi dieselovymi a benzinovymi Omegami, tak uvitam kazdu radu. dakujem |
JardaB | Obavam se, ze to bude obnaset jeste vymenu ridici jednotky a kabelaze, takze bych na to rovnou zapomel... Zelva je ta priruba na motor a nevim, jestli by to slo nejak zamenit, je na ni olejove cerpadlo prinejmensim. |
gargamel3 | Mozem sa opytat, co su to tie zelvy? Zelva viem co je, ale konkretne ktory diel tej automatickej prevodovky to je. Nejaky technickejsi nazov. Ja mam taku zaujimavu situaciu s autom. Mam Omegu 2.5 TD, ale s 5-st automatom. Auto je dovoz z nemecka. A chcel by som tam dat original 4-st. Len ako uz niekto pisal, tak je problem najst 4-st z TD. Ked sa vymeni ta zelva, tak je naozaj mozne pouzit prevodovku z benzinu? Ak ano, tak z ktorych motorov?dakujem pekne |
Fast Arrow | JardaB napsal ... Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.) Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo) Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne Ahoj Jardo, dostal jsi email? Nebo jsi odcestoval? Jen se ptam, protože jsem zatím nedostal odpověď a telefon nemám na tebe. Tak mě napadlo, jestli máš uveden aktuální email v profilu. Díky a omlouvám se všem za OT. Ale nemám jinou cestu jak zjistit kontakt na tebe. |
wisastar | Fast Arrow napsal ... Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi? Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo kdyz jedes na ctyrku tak motor prevodovka neni napevno spojeny ale jde to pres kapalinu (cca 90 procent toc momentu), pak sepne a je to napevno mechanicky spojeny ( prenos 100 procent) |
Fast Arrow | Tak to jsem zvědav v zimě. Jaké používáš gumy? Jinak přímo to zamčení rychlosti - co to znamená v praxi? Kamarád ma na Vectře TC, ubere to plyn, já měl pocit, že to akorát ubere plyn a pak se mi zdálo, že nějak pomůže jakoby zapnout druhé kolo které nezabíralo. Určitě to není ASR, ale nevím jestli třeba nějak to neovlivní přenos síly na to druhé kolo |
JardaB | Uzaverka (zamek menice) funguje na 3. a 4. a jednotka sama usoudi, kdy to zamknout. Na 4 to zacina tak od 90km/h pri malem plynu, trojka pak niz (do tahlych kopcu na okresce je lepsi vnutit 3.) Vlocka funguje tak, ze se rozjizdi na 3. misto 1., urcite to v nekterych pripadech pomuze. TC muze byt u manualu i automatu ale je celkem naprd (spis proti necekanemu ustreleni v zatacce nez aby se s tim neco vic vyjelo) Obecne vzato, nemam ani pod Jestedem v zime problem a je to velmi zabavne |
Fast Arrow | 1) Neví někdo jak funguje nebo co to je uzávěrka čtyřky? 2) A ta vločka je jen pomalý rozjezd na trojku? (aspon co si pamatuji z manuálu) Pomáhá to fakt v zimě? Já původně myslel, že to je protiprokluz něco jako ASR. U manuálu je TC a u automatu vločka nebo je TC i u automatu? |