Témata příspěvků | |
ndefo | V posledni dobe oblibene tema, jak tak sleduji prispevky, nicmene ne s mym motorem, takze se taky "pochlubim" !frr Motor mam v nouzovem rezimu (4500ot > omezovac, do otacek se musi dokopat, sviti kontrolka diagnostiky) vyblikani kodu nejde a diagnostika odmita najit cokoliv krome ABS a airbagu Vymenene dily: Svicky, kabely, zap.modul, vaha vzduchu + to druhe cidlo na sani, cela klapa s krokacem (konecne nekolisaji otacky), zaslepeny egr. Po nastartovani studeneho motoru nic nesviti (jen bagy) a auto jede normalne do otacek, po zahrati motoru, pri jizde neco malo kolem 95st, kdyz otevre termostat, rucka teploty klesne a vynecha zapalovani, parkrat to skytne, nicmene jeste jede, posleze zdechne... znova nastartuji, motor se prepne do nouzaku a muzu jezdit dal. Pokud auto stoji a zahreje se i pod tech 95st, vypnu, nastartuji a prepne se do nouzaku. Teorie s tim, ze se zavada projevi po otevreni termostatu (coz by ukazovalo jedine na cidlo teploty pro RJ se timpadem neda prokazat) Spotreba je normalni. vzhledem k tomu, ze diagnostika proste nejde, mi nezbyva nic moc jineho nez "hadat" co s tim... aby toho nebylo malo, vyjimecne se i pri zahratem motoru nic nestane a jezdim smele dal a na druhou stranu vyjimecne uz pri studenem motoru startuji hned v nouzaku. NEZKOUSEL jsem jeste cidlo vacky a kliky (zas tak uplne bohaty jeste nejsem) otazka jestli by na ne mel vliv zahraty motor. Pro jistotu jsem jeste pred chvili zkousel znova neco vyblikat. Zastavil jsem v nouzaku, spojil piny a necekane nic, ale po nastartovani zase v nouzaku nejsem sponku v pinech necham, treba je to reseni Takze, co ted? |
Poslední odpovědi | |
černa vdova | dobry den takova otazka muze pojista za nouzovy rezim . mam omegu 2.2 dti 2001 a sviti kontrolka cerpadla ale auto normalne jezdy . akorad je v nouzovem rezimu ale u ridici jednostky mne chybi pojistaka k cerpadlu muze za to ta pojistka . |
Paldacz | no jasný je to čidlo vačky, a ty bagy co takhle odpory u sedadla(trhaj se). |
ndefo | zatim nerikam hop, ale prvnich par jizd po vymene cidla vacky ukazuje, ze zrada s nouzakem je snad vyresena. Instalace probihala pod vedenim tymu expertu, ktery profesionalne upravil cidlo rv.94 pro pouziti do rv.96 (cislovani stejne, snad jen rozdil v obalu) uvidime |
Tomin | Zkontroloval bych kabel u ECU. To ze nechce navazat spojeni s diagnostikou je podezrele. Ohledne tech bagu - na ne se napojit muzes, ne ? Tak at ti rekne diagnostika co mu vadi. Ty snimace - proc furt na zkousku kupovat a menit a menit veci ? Takovej snimac kliky a vacky se da krasne omerit osciloskopem. To dnesni autoelektrikari nemaj ? |
freez | Co sedačky nedělal si s nima nic? předpínače pásů a bagy v sedadlech ? že by svítila ta kontrolka z ničeho nic je divný. |
ndefo | to je fakt, pred tim nesvitila, zadna nehoda, vyndane nebyly, nic... proste se rozsvitila... |
Brenky | možná to s tím nemá nic společného, ale co ty bagy? ta kontrolka nesvítí pro nic za nic. Nmůže to mít nějakou spojitost? |
Lhex | začal bych u té řídící jednotky, vyndat, očistit prach, konektory, pořádně očima prohlídnout svazek kabeláže... držim palce at to je nějaká blbost, ale bude se to asi hodně špatně hledat |
ndefo | ne, ze neukazuje zadnou zavadu, ale neukazuje nic... ani naznak toho, ze by chtelo kody vyblikat, spolu s tim, ze zadna diagnostika se s autem ani nebavi... auto jinak slapalo vzdy ok, nemusi snad byt hned vadna RJ, doufam, ze treba jen nekde chybi kablik nebo neco podobneho (v oplu se mi hrabali v kabelazi, kdyz mi za lidovych 1500 menili baterku v DO, treba neco podrbali) holt jeste ty dve cidla, tak nejak jsem tajne doufal, ze nekdo rekne... jooo to je prece ruzova pojistka dole druha vpravo |