• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér :: Re: otevření omegy
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Víťas
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 08:52:19
zdarec palec mám ten stejný problem otecko má taky omegu 2,5tdi přes klakson to nic nedostalo k altíku se nedostanu protože je nad čerpadlem a u startéru jsou dva šrouby, ale jeden mi nastartuje auto a druhý jen pustí šťávu do baterky, ale nevím který a vzhledem k tomu že je omega zabržděná ručkou a je tam kvalt tak bych to nerad nahodil. stojí bokem z mírnýho kopečka a když ji zvednu heverem a sundám spodní kryt motoru tak jsem rád že se pod ní můžu hejbat můžete mi někdo prosím poradit
Poslední odpovědi
Csala
Odeslal: Thursday 22 January 2009 - 15:27:10

Pokyny
Pokud nefunguje dálkový ovladač centrálního
zamykání, může to být z těchto důvodů:
Jste příliš daleko od vozu.
Je téměř vybitá baterie dálkového ovladače.
Vyměňte baterii v dálkovém ovladači.
Dálkový ovladač jste používali mnohokrát
příliš daleko od vozu. Dálkový ovladač musíte
opět synchronizovat.
Přetížíte-li centrální zamykání opakovaným
odmykáním a zamykáním během krátkého
intervalu, přeruší se asi na 30 sekund
napájení.
Rádiové vlny dálkového ovladače jsou rušeny
jiným zdrojem.
Použijte k ovládání centrálního zamykání klíč
- viz následující strany.
Výměna baterie v dálkovém ovladači
Když se začne zkracovat dosah dálkového
ovladače, vyměňte baterii.
Pomocí šroubováku oddělte část s dálkovým
ovladačem, jak je vidět na obrázku a otevřete
kryt baterie. Vyměňte baterii a ujistěte se, že
je baterie vložena správně - typ baterie, viz
strana 231. Zavřete kryt, až uslyšíte cvaknutí.
Baterii musíte vyměnit během 3 minut, jinak
budete muset dálkový ovladač opět synchronizovat.
Ujistěte se, že staré baterie jsou zlikvidovány
v souladu s předpisy ochrany životního prostředí.
Synchronizace dálkového ovladače
V případě poruchy synchronizujte dálkový
ovladač následovně:
Zapněte zapalování; systém bude v režimu
synchronizace 30 sekund.
Krátce stiskněte tlačítko nebo na
dálkovém ovladači, když je klíč ve spínací
skříňce.
Centrální zamykání zamkne a odemkne
zámky, jako signál, že byl dálkový ovladač
synchronizován.
55
Legend
Odeslal: Thursday 22 January 2009 - 12:14:14

Postup by měl být takto: Sadnout si do auta, zamknout se, zapnout zapalování, aby svítily kontrolky a držet dlouze tlačítko na dálce, teď nevím které, stačí vyzkoušet. Potom by měla jít dálka.
Víťas
Odeslal: Thursday 22 January 2009 - 11:36:32

No nevím asi ne a to se dělá jak?
Lhex
Odeslal: Thursday 22 January 2009 - 11:24:28

Anonymní napsal ...

No nevím v ovladači mám novou baterku a nic.

a spárovals to po výměně??? (zapnout zapalování a držet dálku dokud to nezamkne a neodemkne)
Anonymní
Odeslal: Thursday 22 January 2009 - 09:49:40

v Zámcích je něco už zalomenýho. Tata spoléhal na centrál. Teď když je akec dobytej a auto normálně fachčí tak ho nikdo zase nezavře. Když zevnitř zamáčknu a vymáčknu čudl takj se všechny dveře zavřou a otevřou , ale centrálem přes klíček to nejde a to jsem osciloskopem kontroloval jestli to vysílá signál a vysílá. Tak jsem zkusil zkontrolovat ještě pojistky a taky je všechno v pořádku.
No nevím v ovladači mám novou baterku a nic.
Ještě mě napadlo jestli nemohla odejít ta přijímací jednotka signálu z klíčku , ale nevím kde ji najít nebo co s tím už dělat dál
JardaB
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 19:08:28

Tak to nejak nechapu, to neslo otevrit normalne klicem? Ani kufr? Kdyby byla zamknuta zavora, tak IMHO cudlik nevytahnes...
Víťas
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 18:54:53

Tak jsem se nedostal rukama ani k tomu startéru ta omega je ten poslední model 2001 co opel vyráběl (asi) a všechny kabely jsou nahoře a vůbec jsem se nikam nedostal na kladnej potenciál. ten klaxon asi funguje, protože když jsem vzal měřák tak proti chladiči bylo napětí 12,27, ale když jsem tam zapojil náhradní zdroj tak to necvaklo. nakonec jsem ze zoufalství......málem rozbyl okno, ale pak mě cosi osvítilo doma jsem vyloupl přechodovou lištu ve futrech ohnul ji to L vzal dva plochý šroubováky vyhnul krapet boční okno a vyhákoval jsem čudl zavírání dveří. Píchl jsem tam klíček roztlačil a bylo to.
Od příštího měsíce už nepracuju jako elektrotechnik, ale jako čorka se specializací na omegy.
Ale děkuju moc za rady
Legend
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 14:23:57

Mě to šlo bez problému přes klaxon, akorát je potřeba najít někde vhodnou kostru, např. jsem zjistil, že bezdový kotouč je odizolovaný, tak třeba bych zkusil kostru od mlhovek, ta je dostupná. Nebo prostě někde na karoserii, ale určitě to jde přes klaxon.
Csala
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 13:04:55

To mas jako auto bez baterky?
Ak prilozis stavu na starter - ten tensi kabel, tak cvakne elektromagnet a pokial je v aute baterka, tak to zacne starterom tocit!
Takze na starteri pouzi ten hrubsi kabel, musi mat znacny prierez, tecie v nom pri starte velky prud, radovo stovky amperov. Mal by byt ukonceny ockom a upevneny k starteru maticou.
JardaB
Odeslal: Wednesday 21 January 2009 - 10:36:21

U starteru pustit stavu do toho tlustyho kabelu, u altiku taky. Pokud se spletes, IMHO se nic nestane, protoze zase nebude stava v tom druhym. Ale kdo vi, kazdopadne ten silnejsi je spojen primo s baterkou.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0351 sec,0.0087 z toho dotazů.