Témata příspěvků | |
Víťas | zdarec palec mám ten stejný problem otecko má taky omegu 2,5tdi přes klakson to nic nedostalo k altíku se nedostanu protože je nad čerpadlem a u startéru jsou dva šrouby, ale jeden mi nastartuje auto a druhý jen pustí šťávu do baterky, ale nevím který a vzhledem k tomu že je omega zabržděná ručkou a je tam kvalt tak bych to nerad nahodil. stojí bokem z mírnýho kopečka a když ji zvednu heverem a sundám spodní kryt motoru tak jsem rád že se pod ní můžu hejbat můžete mi někdo prosím poradit |
Poslední odpovědi | |
Csala | Pokyny Pokud nefunguje dálkový ovladač centrálního zamykání, může to být z těchto důvodů: Jste příliš daleko od vozu. Je téměř vybitá baterie dálkového ovladače. Vyměňte baterii v dálkovém ovladači. Dálkový ovladač jste používali mnohokrát příliš daleko od vozu. Dálkový ovladač musíte opět synchronizovat. Přetížíte-li centrální zamykání opakovaným odmykáním a zamykáním během krátkého intervalu, přeruší se asi na 30 sekund napájení. Rádiové vlny dálkového ovladače jsou rušeny jiným zdrojem. Použijte k ovládání centrálního zamykání klíč - viz následující strany. Výměna baterie v dálkovém ovladači Když se začne zkracovat dosah dálkového ovladače, vyměňte baterii. Pomocí šroubováku oddělte část s dálkovým ovladačem, jak je vidět na obrázku a otevřete kryt baterie. Vyměňte baterii a ujistěte se, že je baterie vložena správně - typ baterie, viz strana 231. Zavřete kryt, až uslyšíte cvaknutí. Baterii musíte vyměnit během 3 minut, jinak budete muset dálkový ovladač opět synchronizovat. Ujistěte se, že staré baterie jsou zlikvidovány v souladu s předpisy ochrany životního prostředí. Synchronizace dálkového ovladače V případě poruchy synchronizujte dálkový ovladač následovně: Zapněte zapalování; systém bude v režimu synchronizace 30 sekund. Krátce stiskněte tlačítko nebo na dálkovém ovladači, když je klíč ve spínací skříňce. Centrální zamykání zamkne a odemkne zámky, jako signál, že byl dálkový ovladač synchronizován. 55 |
Legend | Postup by měl být takto: Sadnout si do auta, zamknout se, zapnout zapalování, aby svítily kontrolky a držet dlouze tlačítko na dálce, teď nevím které, stačí vyzkoušet. Potom by měla jít dálka. |
Víťas | No nevím asi ne a to se dělá jak? |
Lhex | Anonymní napsal ... No nevím v ovladači mám novou baterku a nic. a spárovals to po výměně??? (zapnout zapalování a držet dálku dokud to nezamkne a neodemkne) |
Anonymní | v Zámcích je něco už zalomenýho. Tata spoléhal na centrál. Teď když je akec dobytej a auto normálně fachčí tak ho nikdo zase nezavře. Když zevnitř zamáčknu a vymáčknu čudl takj se všechny dveře zavřou a otevřou , ale centrálem přes klíček to nejde a to jsem osciloskopem kontroloval jestli to vysílá signál a vysílá. Tak jsem zkusil zkontrolovat ještě pojistky a taky je všechno v pořádku. No nevím v ovladači mám novou baterku a nic. Ještě mě napadlo jestli nemohla odejít ta přijímací jednotka signálu z klíčku , ale nevím kde ji najít nebo co s tím už dělat dál |
JardaB | Tak to nejak nechapu, to neslo otevrit normalne klicem? Ani kufr? Kdyby byla zamknuta zavora, tak IMHO cudlik nevytahnes... |
Víťas | Tak jsem se nedostal rukama ani k tomu startéru ta omega je ten poslední model 2001 co opel vyráběl (asi) a všechny kabely jsou nahoře a vůbec jsem se nikam nedostal na kladnej potenciál. ten klaxon asi funguje, protože když jsem vzal měřák tak proti chladiči bylo napětí 12,27, ale když jsem tam zapojil náhradní zdroj tak to necvaklo. nakonec jsem ze zoufalství......málem rozbyl okno, ale pak mě cosi osvítilo doma jsem vyloupl přechodovou lištu ve futrech ohnul ji to L vzal dva plochý šroubováky vyhnul krapet boční okno a vyhákoval jsem čudl zavírání dveří. Píchl jsem tam klíček roztlačil a bylo to. Od příštího měsíce už nepracuju jako elektrotechnik, ale jako čorka se specializací na omegy. Ale děkuju moc za rady |
Legend | Mě to šlo bez problému přes klaxon, akorát je potřeba najít někde vhodnou kostru, např. jsem zjistil, že bezdový kotouč je odizolovaný, tak třeba bych zkusil kostru od mlhovek, ta je dostupná. Nebo prostě někde na karoserii, ale určitě to jde přes klaxon. |
Csala | To mas jako auto bez baterky? Ak prilozis stavu na starter - ten tensi kabel, tak cvakne elektromagnet a pokial je v aute baterka, tak to zacne starterom tocit! Takze na starteri pouzi ten hrubsi kabel, musi mat znacny prierez, tecie v nom pri starte velky prud, radovo stovky amperov. Mal by byt ukonceny ockom a upevneny k starteru maticou. |
JardaB | U starteru pustit stavu do toho tlustyho kabelu, u altiku taky. Pokud se spletes, IMHO se nic nestane, protoze zase nebude stava v tom druhym. Ale kdo vi, kazdopadne ten silnejsi je spojen primo s baterkou. |