• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Re: ztráta výkonu 2.0dti
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Zimi
Odeslal: Wednesday 17 December 2008 - 16:15:04
Motor pøi potøebì vyžšího výkonu se jakoby zadrhává.Je to jako kdybych pøidával a ubíral plyn.Není to však jako škubání u benzínu.
Poslední odpovědi
lix
Odeslal: Monday 07 June 2010 - 10:32:23

Cidlo na klikovce by to mohlo delat. me se to teda timto zpusobem neprojevovalo ale odoslo me komplet a cerpadlo si diky tomu nevi rady jak davat palivo takze to vypadalo tak ze auto kourilo a nereagovalo na plyn ale jelo. pokud by tam byly nejake chvilkove vypadky cidla tak by to prave mohlo cukat. treba je to blbost ale vypada to logicky.
Karel
Odeslal: Tuesday 16 March 2010 - 12:03:34

Ahoj nikde jsem čet to muže být čidlem na klikové hřídely,pokud to čidlo odchází,nepustí ti to na plny výkon,a má to tady ty příčiny
Yper
Odeslal: Thursday 18 December 2008 - 10:46:27

1,7-1,8 Atm je strašně moc - správný převod je 170-180 kPa = 0,17-0,18 MPa.
Podle mne pak může být tohleto ten problém.
Při dosažení 1,5 Atm vyšle řídící jednotka impuls do solenoidu a ten nadávkuje vakuum do podtlakového regulátoru ovládající WasteGate ventil - přepouštění spalin mimo turbínové kolo.
Snímání tlaku je pak umístěno na překrytu sání na bloku motoru.
Nicméně pokud v registru závad motoru není nic napsáno - zaznamenáno, tak je to asi O.K. a pak bych se ještě podíval na to sání z nádrže - pokud se závada projevuje doslova jakoby výpadky paliva - protože palivo v sacím potrubí kavituje - dochází k přetržení palivového sloupce.
Zimi
Odeslal: Thursday 18 December 2008 - 09:48:08

Je to sice už dýl co jsem to měřil,ale mám dojem že to plnilo na 1700 - 1800MPa.Já to beru přibližně podle Octavie,dělám totiš ve škodováckým servisu.EGR jsem zkoušel vyřadit a bylo to pořád stejný.Na diagnostice tam EGR nepouštěl při náloži skoro nic.Možná že to bude opravdu přicpané v nádrži.Myslím že v takovém připadě by se to zavzdušnilo.Nejhorší je že při normální jízdě to je v pohodě,ale když jí budeš chtít prohnat po dálnici 160 a víš tak se stím nedá jet.Zvlášť když je to trochu do kopce.
Yper
Odeslal: Thursday 18 December 2008 - 08:29:40

Další řešení je připojit diagnostiku a zkusit měřit hodnoty při jízdě - plno lidí má osekanou verzi diagnostiky na svých noťasech a fungují.
Při jízdě bych kontroloval plnící tlak vzduchu, zda nepřekračuje hodnotu 1,4 Atm a funkci EGR ventilu, který by měl pracovat-otevírat v procentech 5% - max.20%.
Nicméně pro zkoušku bych EGR ventil odpojil - vytáhl podtlakovou hadičku z něj a zaslepil ji šroubkem (aby se neztrácel podtlak) a zkusil bych tu samou jízdu a zda se to při ní bude projevovat.
Sice se při jízdě v režimu otáček od volnoběhu do cca 1500 může rozsvítiit signalizace poruchy motoru a auto bude línější, ale po překonání těch 1500 zase zhasne a pak už se nerozsvítí a zda se to škubání rovněž projeví.
Zimi
Odeslal: Wednesday 17 December 2008 - 20:47:41

Palivový filtr je vyměněn.Paměť závad je bez závad a bloky naměřených hodnot jsou v pořádku.Váha vzduch už byla vyměněna a výsledek byl stejný.Na počítači se hodnoty váhy i tudba tváří v pohodě.
Yper
Odeslal: Wednesday 17 December 2008 - 17:21:35

Váha vzduchu nebo přerušování zvýšené dodávky paliva při větším plynu.
Kontrola palivového filtru, zda není přicpaný, kontrola palivového sítka v nádrži - totéž, kontrola váhy vzduchu - třeba z jiného auta se stejným motorem a nebo z vraku či pomocí clony - návod zde několikrát popsán.
Pokud se rozsvěcí i kontrolka poruchy motoru, tak nejprve nechat přečíst diagnostikou či vyblikat kód - rovněž zde několikrát popsáno.
Pak další podle výsledků.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0395 sec,0.0145 z toho dotazů.