Témata příspěvků | |
karel | zdravim vsechny omegare,koupil jsem MV6,r.v.97,a nejde mi rizeni,pri volnobehu musim vynalozit veskerou silu abych zatocil volantem,pri jizde kdyz jsou vyssi otacky tak uz to jde lehcej.je slyset huceni od serva,nadobka je olna a remen je taky v poradku.poradi mi nekdo co s tim a kolik by mohla stat pripadna oprava???popripade byla by nejaka fotodokumentace?predem moc diky za odpoved |
Poslední odpovědi | |
Jakke-mv6 | Jo všechny 4 šrouby co na mě koukali pod řemenici sem sundal , |
Legend | To jde normálně rukou, odšrouboval jsi i ten pomocný plechový držák, na který drží klima hadici? |
Jakke-mv6 | čáu jakym stylem to servo vyndat ? vyklapat nebo jak ? protože mám ty pšrouby zepřčedu vyndaný a to servo se ani nehne , teda jestli eště neni nějakje šroub někde ukrytej |
Legend | Vyndavat klima kompresor je zbytečně složité a zbytečné. Já servo pumpu měním horem, tzn. odmontuju kolena sání a celé sání mezi motorem a chladičem vyndám, tím vznikne docela dobrý přístup. Pak odmontuju řemenici serva (3 šrouby) a řemen a v tuhle chvíli už jsou přístupné všechny 4 šrouby, které stačí vyšroubovat, aby šla servopumpa vyndat. Potom už stačí odpojit 2 hadice od pumpy, jedna je přímo na pumpě - 16mm šestihran a druhou je lepší odpojit až u nádobky a vyndat ven i s pumpou. Vyndat a vrátit pumpu je zhruba na hodinu.. |
walto | Nazdar Legende! Dakujem Ti za reakciu! Asi budes mat pravdu. Myslis, ze to cerpadlo dokazem aj na motore s klimou vymontovat sam? Oplacke montazne postupy totiz hovoria o tom, ze pre demontaz servocerpadla je potrebne vymontovat kompresor klimy. Nemsa nejaky demontazno-montazny postup? |
Legend | Podle mých zkušeností je chyba přímo v čerpadle. Měl jsem podobnou závadu u svojí Omegy, která se projevovala že při běžné jízdě servo fungovalo normálně, ale problém byl, když jsem jel v patrových garážích a potřeboval jsem točit plný rejd třeba během necelé vteřiny, v tu chvíli servo nestíhalo a rval jsem to velkou silou ručně. Vyměnil jsem servopumpu a problém je pryč. |
walto | Moja skusenost so servom na OC 2,6: - znicoho nic (v priebehu 2 dni), tj. nie postupne, som na mieste pri volnobehu nedokayal lahko potocit volantom -pozrel som si poradnu renbau -vymenil som olej v serve A nic, to same ako pred tym: -pokym je to studene je to OK -ked sa system trochu zohreje zacne pri volnobeznych ot a malickom zatoceni volantu (ozaj len naznak zatocenia volantu), byt pocut jemne cvakanie niekde od cerpadla serva -podobne cvakanie sa ozyva aj pri vytoceni volantu do ktorejkolvek krajnej polohy Moja otazka: Je to v cerpadle serva alebo je dobre sa pred jeho rozobratim/vymenou pozriet na regulacny ventil na prevodke riadenia? Vopred dakujem za odpoved!!! |
Brenky | no, já bych tipl to čerpadlo. Nové vyjde docela dost (aspoň pro mne) a starší se dá sehnat kolem 1200,- z bouraček z inzerátu. A pokud jsi alespoň trochu zručný, tak by se Ti to mohlo povést vyměnit samotnému. |
JardaB | A pri tom volnobehu na miste to nepomaha vubec (tzn. jako kdyz je ypnuty motor) nebo nedostatecne? Servo ma totiz rizenou tuhost, elektricky, 2 stupne, a kdyz mi jednou odesla pojistka nebo podruhy blblo ABS tak to bylo docela znat, ze to jelo v tuzsim rezimu i na miste. Ja jen, ze to muze mit sirsi souvislosti / tedy vse ostatni, zejmena ABS, tacho atp. jde? To ze knuci na dorazu a vydava i jine zvuky je IMHO normalni, me to dela uz 3 roky a spokojene funguje. Je to asi prepousteni pretlaku oleje. |