• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Kadett :: KADETT :: Kadett motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
male tlaky valcu
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Tuesday 29 May 2007 - 07:36:52 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 JardaB: my jsme měli Citroena BX 1,9 TD - taky komůrkového a tam se žhavilo před každým startem. Mám dojem, že komůrkového po odpojení žhavení jen tak nenastartuješ. Přímý vstřik se vyznačuje lepšími starty, protože tam je palivo vstřikováno přímo do komprimovaného vzduchu nad píst, který je vždy teplejší než v komůrce.
Přímý vstřik je ale oproti komůrkovému hlučnější, ale problém komůrkových je ten, že na nich po nějakém čase začnou praskat komůrky. V dosti případech pak trhliny směřují pod sedla ventilů a když jsou praskliny masívnější, tak sedla, ač jsou v pořádku, pod sebou propouští tlaky.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2100 sec,0.1851 z toho dotazů.