Autor
|
Příspěvek
|
vladin | Tuesday 06 March 2007 - 20:21:34 | | |
| |
|
NIO | Tuesday 06 March 2007 - 20:30:28 | | |
vule se projevovaly i na Corse C, a protoze je to vlastne temer stejne rizeni vznika vule vë voditkach hrbenu. pokud je vule na tyci meni se spojovaci klub mezi tyci volantu a prvodkou rizeni. |
| |
|
vladin | Wednesday 07 March 2007 - 20:47:23 | | |
Díky moc Nio! to bude asi ranec co? |
| |
|
Miras | Thursday 24 May 2007 - 12:28:08 | | |
Ahoj,
Mám to na Merivě 17cdti taky. vule ve voditkach hrebenu (pry jsou tam nejake silonove krouzky v kterých tyc jezdi do stran a právě ty mají vůli). V oplu řekli že to neopravují, ale mění řízení. Nenechával dělat někdo repasy řízení? existuje to vůbec? Díky Míra |
| |
|
Marick | Friday 25 May 2007 - 10:36:49 | | |
Ahoj, mám odkaz na firmu na Slovensku, která dělá repase servořízení a turbodmychadel. (odkaz) Bylo to tady někde v poradně... Ale nevím kolik by za tu opravu chtěli - kdyby někdo věděl, napište. Nový hřeben řízení (na Astru G Y17DT) jsem viděl nejlevnější za nějakých 11000Kč, záleží jaký přesně typ. |
| |
|
Miras | Friday 25 May 2007 - 13:06:09 | | |
V oplu za to chtějí 15 tisíc. Neuvěřitelně mě to štve jelikož ten silonový kroužek (vodítko) může stát tak 5 korun. Takhle to vypadá pár měsíců po skončení záruky Kdyby náhodou měl někdo nějaký nápad nebo typ na firmu tady v CR, tak napište. Díky
Míra |
| |
|
|