• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
zaba
Tuesday 09 January 2007 - 06:44:37 Citovat
Host
Lidicky prosim jak odstranim omezovač na Corsu B 1.2 12V???Slysel sem ze se to da udelat i doma.Neco s ridici jednotkou.Diky predem
Martas
Tuesday 09 January 2007 - 06:51:51 Citovat
Host
zaba napsal ...

Lidicky prosim jak odstranim omezovač na Corsu B 1.2 12V???Slysel sem ze se to da udelat i doma.Neco s ridici jednotkou.Diky predem


Mas na mysli omezovac maximalnich otacek (rekneme 6500) ktery je tam kvuli tomu aby pretocenim neznicil motor, nebo ti sviti oranzova kontrolka a motor nejde pretocit prez 4500 otacek ?
Anonymní
Friday 26 January 2007 - 09:50:19 Citovat
Host
no tak spis teda jak to chipnout jestli to vubec jde.
JOB
Friday 26 January 2007 - 10:02:32 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Myslím že s toho závoďák neuděláš.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

jnnvk
Friday 26 January 2007 - 10:30:09 Citovat
Host
Z kazdeho motoru se da vymacknout vice, ale nastaveni omezovace na vyssi hodnotu musi mit sve souvislosti a musi korespondovat s provedenymi upravami. Mezi zakladni patri napr. prime sani, ladeny vyfuk + parohy, ostra vacka, snizeni hlavy, chip, preplnovani apod. S vyssim vykonem se musi napr. vyladit a upravit podvozek, upravu brzd, minimalne jine kotouce a desticky a hlavne brzdovku. Dale dat odpovidajici vysokootackove naplne do rychlostky a motoru, castejsi intervaly vymeny. Je jsem si jednou take takto upravil auto a sel ho nastesti zkusit na okruh. Po rovine mi to jelo tak jak jsem predpokladal, pri brzdeni jsem ohnul kotouce, uvaril kapalinu a podvozek to neustal a hodil mi mimo trat. Od te doby jsem poznal, kolik takove prumerne soutezni auto musi mit uprav, aby alespon trochu jelo. Takze v tomto pripade bych se asi zameril na zvyseni akcelerace s rozumnym pridanim vykonu a nedelal bych z toho zavodak. Pokud nekdo ma chut, tak at si udela zavodacek bokem, bratranek si ted dovezl uz castecne ladenou hondu 2l za 600 EUR, trochu omlacena, ale jenom vyfuk tam byl v cene 1500 EUR + mela sportovni podvozek a vnitrni doplnky. Soucastky se daji koupit starsi a normalne ji ma prihlasenou. Takze chlapi neblbnete.
WISAStar
Friday 26 January 2007 - 13:17:34 Citovat
Host
Mrkni se na vykonovou krivku v kolika ti zacne klesat vykon... nebejva v nejvetsich otackach ale treba kdyz mas omezovac na 6500 ot tak nej vykon je pri 5000 a ve vysich klesa..... je to i v technicaku. Ma to i starej kadet a starsi oply co maj dig pristrojovku tak misto otackomeru maj krivku a je tam videt kde je nejvetsi vykon.Seriovku otackama nenadupes _;
JOB
Friday 26 January 2007 - 13:38:39 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Na jiném fóru dneska někdo napsal ,že zvyšovat výkon auta by se měl o spodu. To znamená brzdy ,podvozek a pak motor.Bohužel se to stále dělá opačně a jen polovina. Já mám stejný názor.
Není problém něco rozhejbat ale pak to taky ukočírovat a zastavit.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1759 sec,0.1314 z toho dotazů.