• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
motor 2,2 Dti - hladina oleje
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Karel
Tuesday 28 November 2006 - 23:19:11 Citovat
Host
Zajímalo by mě, zda více motorového oleje u motoru 2,2 Dti-asi o 0,5 přes maximum, může mít nějaký negativní vliv na motor apod.


[ Upraveno Wednesday 20 December 2006 - 08:02:36 ]
Dmcd
Wednesday 29 November 2006 - 10:10:54 Citovat
Host
Zalezi na tom jak a cim to meris - jestli merkou nebo tim ze jsi dolil 6l oleje (napln je 5.5l)... Me kdyz Nio menil olej po male GO tak nalil 5.5l (tolik kolik ma byt, olej byl vsechen pryc) a merka ukazovala cca 1cm nad horni (max) rysku az na pruzinku - merka je jen a pouze informativni meridlo!!!!

Jinak vetsi mnozstvi oleje se postupne odsaje a vyleti ven fukem pres katalizator kterej z toho nebude moc odvazanej...
vvdd
Tuesday 19 December 2006 - 04:01:34 Citovat
Host
Neudělá to vůbec nic, je to drobnost...
Yper
Wednesday 20 December 2006 - 07:57:12 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Prdlačku za kačku!
Kdyby to neudělalo nic, tak pak by na orientačním něřidle, na rysce, byla jen rýha značící minimální hladinu a olej by se doléval jen podle doporučení stanoveného množství od výrobce!
A - Maximální hladina oleje zmenšuje prostor pod písty a ten pak nedokáže vyrovnávat rázy
B - může se stát, že při mírně netěsných simerincích na klice bude olej přes ně vytékat pod setrvačník a pod řemenici kliky.
C - ve vyjímečných případech mohou ojnice a klika bušit do olejové hladiny a poškodit se
D - v případě VŠECH motorů s turbem může docházet k utápění turba, protože přiváděný olej do něj z něj odtéká samospádem - gravitací. Odvodní trubka je přivedena ve většině případů těsně nad olejovou hladinu. Pokud hladina oleje ve vaně brání odoku oleje z turba, pak se v něm olej hromadí a jde přes těsnění na hřídeli pod sací kompresorové kolo nebo pod turbínové kolo. Každopádně olej tam pak karbonizuje (zejména pod turbínou) a karbon je uhlík a ten, jak známo, je tvrdý a vybrušuje hřídel a zkáza turba je pak neodvratná.
V každém návodě pro instalaci turba je, že hladina oleje může být MAXIMÁLNĚ na horní hranici rysky!!!!!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1537 sec,0.1180 z toho dotazů.