• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
kontrolka žhavení
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Milan Z
Thursday 26 October 2006 - 20:53:44 Citovat
Host
Scháním někoho kdo ví kdy začíná žhavit VB 2.0 td rok98.Vím kdy začíná žhavit Octavia,ale tohle fakt nevím.Už byla dost velká zima,ale kontrolka se ještě nerosvítila.
Legend
Thursday 26 October 2006 - 21:45:53 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
To je dost zvláštní, vypadá to spíš na prasklou žárovku. Vectra by měla žhavit při jakékoliv teplotě okolí, pokud je teplota motoru tak do 60°C.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Yper
Thursday 26 October 2006 - 21:46:49 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
VéBé 2.0Di či DTi a i vyšší či nižší kubatury žhaví pořád. Kdykoliv když přijdeš k motoru a chceš startovat, tak žhaví.
Rozdíl v kontrolce, která začne svítit až někdy při +5°C a níže spočívá jen v tom, že pokud startuješ při teplotách vyšších, kdy kontrolka nesvítí, tak můžeš startovat okamžitě, kdežto při teplotách, kdy se kontrolka žhavení rozsvítila, se doporučuje startovat až PO jejím zhasnutí! Protože to znamená, že hlava válců, která byla studená, hodně studená, je částečně prohřátá a samotný žhavič rozpálen do ruda, takže vstřikovaná nafta se po kompresi, kdy se stlalčený vzduch kompresí také ohřeje, vznítí!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Milan Z
Friday 27 October 2006 - 17:50:24 Citovat
Host
Mìl jsem pøístrojovku venku a do konektoru ke kontrolce jsem pustil proud s kontrolka svítila.Možná by bylo lepší kdyby mìl mìkdo ukoøistìný elektrický schémata a jít po kabelu.
strelak
Friday 27 October 2006 - 18:33:01 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
Milan Z napsal ...

Scháním někoho kdo ví kdy začíná žhavit VB 2.0 td rok98.Vím kdy začíná žhavit Octavia,ale tohle fakt nevím.Už byla dost velká zima,ale kontrolka se ještě nerosvítila.


kdybys hledal,tak na tohle téma tady už toho je napsáno myslím celkem dost...
Anonymní
Friday 27 October 2006 - 23:44:26 Citovat
Host
2 MilanZ: ..celé jsi to špatně pochopil! Vše co bylo předtím napsáno a co napsal Yper!
On napsal, že motor žhaví podle teploty motoru nebo venkovní teploty!
Je-li teplota cca nad 5°C, tak motor krátce žhaví ale kontrolka žhavení nesvítí a můžeš stratovat ihned!!!!
Je-li teplota cca pod 5°C, tak motor žhaví dlouze a kontrolka svítí a máš startovat až PO jejím zhasnutí!
To že Ti nesvítí teď, tak to neznamená hergot, že máš něco v nepořádku. Počkej si opravdu až na nízké teplopty a nevrtej se zbytečně v tom.
Kdyby ti ráno nepřižhavovalo při 1.startu, tak bys asi nenastartoval! Kontrolka nesvítila, protože teploty nejsou pod 5°C.

TA TEPLOTA, KDY ŽHAVENÍ ZAČNE SVÍTIT JE NĚCO POD +5°C NEBO AŽ OKOLO 0°C!

VGT
Saturday 28 October 2006 - 00:31:43 Citovat
Host
Milan Z napsal ...

Možná by bylo lepší kdyby mìl mìkdo ukoøistìný elektrický schémata a jít po kabelu.

Hele, Milane. Yper je tady zdejší hlavní "kamnář", co řekne o dieselu to sedí. Co si myslíš, že vykoukáš ze schematu?
Žhavicí svíčky jsou spínány přes relé žhavení. Do toho relé jde jeden kabel (silový) naostro ze svorky 30 (přes pojistku). Další kabely (ovládací) jdou do toho relé z ECU. Kontrolka žhavení s tím elektricky přímo nesouvisí, je stále pod proudem (ze svorky 15) a povel k rozsvícení dostane tak, že ji ukostří ECU. Při jaké teplotě ten povel přijde, to ve schematu není.
Pokud chceš přeci jen zkoumat, zda ti motor žhaví, změř napětí na svíčkách před startem (anebo to zkus na stejném místě zkoušečkou-žárovkou).
Brandon
Saturday 25 November 2006 - 19:20:25 Citovat
Host
Zdravim, jak to tak procitam, je mi to jeste vic nejasne...
Mam ted problem rano se startovanim - venku +8, nasednu, otocim klickem, spirala ani neblikne, vse co ma pozhasina, startuju i 15sec pak to naskoci a jede, bilej kour ze by jeden zdech - naftu to teda i pri toceni strika.
Dojedu nekam, vypnu motor, za x hodin se vracim, nasednu, otocim, nastartuju nadrc.
Situace 2: rano se tocenim vytocim, skocim do motoru, urvu konektor od cidla teploty - otocim klickem, spirala sviti, zhasne, nastartuju na drcnuti..
Zhavici svicky jsem zkousel merit v aute - 1380ohm kazda, je to normalni? V jinych vlaknech jsem cetl, ze maji mit 100 nebo taky min jak 1 ohm...
Z toho jsem vydedukoval - kdyz to s odpojenim cidlem teploty naskoci hned, zhavice funguji.
Nafta tam taky leze, usuzuju podle coudu a nastartovani bez cidla.
Je mozny, aby se cidlo teploty "posunulo" seslosti vekem? Deje se to jeste nekomu? Pomohla vymena cidla?
Jak spravne zmerit ty zhavici svicky - musej ven? Merim digitalnim ohmetrem jeden fous na blok motoru druhej fous na tycku zhavici svicku - ten trn pod konektorem.
Kontrola pojistek a rele? Ktera/ktere?

Diky.

motocop
Saturday 25 November 2006 - 21:12:06 Citovat
Host
Ahoj. Je tu zima a opìt ten samej problém. Mám VeBe 2,0 DTi 2000, 170t.km a ten samej problém. Pøepadové hadièky v poøádku, palivovej filtr v poøádku, èidlo teploty, relé žhavení, obojí jsem mìnil, tìsnìní pod vstøikama mìnìný, a s podzimem zaèal opìt ten samej problém. Ještì mi v Oplu v záøí pøehráli sw na nìjaký loòský, co mìl tento problém údajnì øešit. Byl klid do teïka, a nyní, venku kolem 5st. ráno, nažhaví, kontrolka zasvítí, chytne to nadrc. Ujedu asi 10km do práce, po 8 hodinách sednu do auta, venku je kolem 10stupòù, a toèím jak d...l, chytne to na poslední chvíli, kasi po 15s, když už se baterka tváøí, že umøe. Taky prosím o radu, s uvážením, co všechno jsem už na tom vymìnil. Díky
motocop
Saturday 25 November 2006 - 21:15:45 Citovat
Host
Jo ještě si vybavuju, že čidlem teploty ani relém žhavení to nebylo, ty byly OK, chovaly se úplně stejně staré jako nové. A žhaviče jsou taky OK, mám stejnou zkušenost, když odpojím čidlo teploty, žhaví to jako při -40stupních - dlouho, a chytá na drc. Problém je tehdy, když je 5-10stupňu a nerozsvítí se kontrolka žhavení. Help. Četl jsem o tom všechno, vyměnil všechno a je to tady zas. A to se mi ta VeBe tak líbí, a tak mě s..e...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1917 sec,0.1577 z toho dotazů.