• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Sběrné potrubí , litinové parohy , praskliny , řešení , svařování litiny , kontakty , ceny nd , atd.
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Zdenda
Saturday 07 October 2006 - 10:59:13 Citovat
Host
Zdar Opláci, zjistil jsem že mám prasklé sběrné výfukové potrubí, o koupi nového potrubí nelze ani uvažovat, protože to potrubí je v celku i s katalyzátorem - motor (Z18XE) to by byl ranec. Tak se chci zeptat jestli nevíte zda to jde zavařit COčkem. Prasklina je v dobře přístupném místě, tudiž by to šlo zavařit přímo na voze, a tak se ptám co vše se musí krom baterie při svařování odpojit, aby nedošlo ke zničení elektroniky a jestli nevíte o někom z Ostravy nebo okolí, kdo by to byl schopen zavařit.


[ Upraveno Tuesday 06 November 2007 - 22:20:24 ]
Zdenda
Tuesday 10 October 2006 - 11:34:30 Citovat
Host
Chlapi opravdu nikdo nevíte čím by se to dalo zavařit???
Yper
Tuesday 10 October 2006 - 12:15:52 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Možná ti nikdo neodpověděl proto, protože zaměňuješ dva pojmy.
1 - pokud hovoříš o sběrném potrubí, tak to jsou vlastně litinové svody z hlavy motoru - ty COčkem zavařit nejdou. Tyhle litinové svody se spojují do jedné příruby.
2 - na litinové svody je už pak napojeno ocelové vedení ke katalyzátoru, který bývá jeho součástí. Také je na něm někde objímka pro našroubování "lambda sondy" a tohle potrubí demontovat jde. Jde odšroubovat od těch litinových svodů a pak od prvního dílu tlumiče - za katalyzátorem.
Myslím si, že jsi měl na mysli právě tuhle část.
Někdo Ti řekne, že vařit na něm jde a nic se neděje a druhý Ti řekne abys to demontoval a vše odpojil. Každopádně při vaření elektřinou přímo na autě riskuješ poškození elektroniky auta.
Záleží na štěstí! Já se řídím Murphyho pravidlem, že u mne platí: ..co se pokazit může, to se taky pokazí!


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Zdenda
Tuesday 10 October 2006 - 15:06:01 Citovat
Host
Ano mám na mysli lítinové svody od hlavy. Nevíš čím by se to dalo zavařit, když to COčkem nejde? Druhý dotaz - co vše musím odpojit abych nezničil elektroniku v autě. Dík za odpovědi.
KopA
Tuesday 10 October 2006 - 17:00:19 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Tak bohuzel Zdenda ma pravdu Z18XE ma svody s katalyzatorem dohromady novy stojej cca 25 tis. na vedeni je pak uz jen vlnovec (to teda Adam neco vymyslel __; )

Takze nejlepsi bude bud vrakac nebo pokud to chces zkusit varit tak je sundej uplne tzn. od motoru a od potrubi a varte to mimo auto.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
macil
Tuesday 10 October 2006 - 19:34:43 Citovat
Host
Zdenda napsal ...

Ano mám na mysli lítinové svody od hlavy. Nevíš čím by se to dalo zavařit, když to COčkem nejde? Druhý dotaz - co vše musím odpojit abych nezničil elektroniku v autě. Dík za odpovědi.

Liatina musí ísť pri varení do pece, takže bez demontáže to nepôjde.
radek28
Tuesday 10 October 2006 - 20:13:42 Citovat
Host
vyndat a vybrouit prasklinu pak nechat zavařit litinou a velmi pomalu chladnout nejlépe obalit vatou izolační.myslím,že by to měl dělat někdo kdo s tím přijde do styku denně
qpc
Tuesday 10 October 2006 - 21:05:05 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
radek28 napsal ...

vyndat a vybrouit prasklinu pak nechat zavařit litinou a velmi pomalu chladnout nejlépe obalit vatou izolační.myslím,že by to měl dělat někdo kdo s tím přijde do styku denně


..přesně tak,musí to chladnout pomalu,většinou se to dopéká v peci,ideálně někde,kde s tim pracujou,já to dával do Poldi kladno(načerno)

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Zdenda
Tuesday 10 October 2006 - 23:19:46 Citovat
Host
Díky chlapi za rady, s tou cenou 25000 jste mne moc nepotěšili. Každopádně já to vařit nebudu, ale musím někoho sehnat kdo by to byl schopen zavařit. Nevíte o někom z okolí Ostravy?
JOB
Tuesday 10 October 2006 - 23:35:29 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Zdenda napsal ...

Díky chlapi za rady, s tou cenou 25000 jste mne moc nepotěšili. Každopádně já to vařit nebudu, ale musím někoho sehnat kdo by to byl schopen zavařit. Nevíte o někom z okolí Ostravy?

Zkus se poptat po nějaké svářečské škole.Když ti to nezavaří tam, tak ti dají určitě tip.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1459 sec,0.1114 z toho dotazů.