• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
20LET do astry f
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jirka
Wednesday 23 August 2006 - 13:43:52 Citovat
Host
Cau lidi, poradte mi nekdo jestli dostanu motor 2.o turbo z calibry do astry f a jaký to bude mít úskalí, jako např. co místo, co mezinápravovej diferák na 4x4, půjde vyhodit,co elektrika a chlazení? plánuju koupit cali bouračku a přehodit co půjde, předělá mi to pak někdo taky na LPG?Nebo je lepší uvažovat o šestiválci z vectry? dik Jirka x16xel
Anonymní
Wednesday 23 August 2006 - 13:48:52 Citovat
Host
neni lepčí koupit další kalibru nebo vectru a ten motor dát do toho?Do astřeny bych to fakt necpal,ten podvozek a auto na tohle nemaj..
Anonymní
Wednesday 23 August 2006 - 15:52:07 Citovat
Host
S tímhle nápadem budeš těžko od někoho shánět rady z praxe.
(motor 204 koní do 100 koňového podvozku ). A co z toho má vzniknout? Auto do běžného provozu anebo speciál na sprinty?
radek28
Thursday 24 August 2006 - 05:36:53 Citovat
Host
mrkni na vlákno "vectra-můj sen do vectry" tam jsem dával odkaz a ty tě to tam hodí legálně(alespoň v DE).jinak se toho neboj ale chce udělat zástavbu minim. do astra f gsi(8v,16v)musíš mít zadní kotoučovou nápravu, vpředu pak dáš brzdy z turba.ta firma z odkazu nebo i jiné dělají kotouče se 4x100 na velikost brzdičů turba/v6.
jezdím občas ven na srazy a tam je to zcela běžný jev.turba jsou i v corsa A.ted naposledy tam měl typan nádhernou astra f s chameleonem a měl v ní mv6 na 245ps.s tím jsem se bavil co a jak...
jinak mam doma fota,písni mejla něco tě pošlu...nebo mrkni na Odkaz sekce gallery tam je ten aktuální sraz pod názvem "neudorf" nebomrkni i na jiný opelsrazy v sekci.budeš mít trocha tý inspirace
Jirka
Monday 28 August 2006 - 09:24:18 Citovat
Host
Díky Vám všem , co se namáháte, hlavně Radkovi, kterej mě od toho nezrazuje, do astry to chci dát proto, že: za prvé jí mám a je v ok stavu, takže nebudu riskovat nic rezatýho a za druhý že je nejmíň o 200 kilo lehčí než cali, nebo vectra, takže to bude určitě jinej nářez, chci to na normál ježdění, ty přední kotouče bych vyměnil jak píše Radek, to turbo by bylo určitě lepší protože ten šestiválec už je dost těžkej, nebo se mejlim? Kolik by vůbec stálo předělat ten šestiválec do LPG?Díky za odpovědi, Jirka
JOB
Monday 28 August 2006 - 19:03:05 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jirko já tě nechci zrazovat,je to každýho věc .Ale tuto přestavbu ti tu nikdo neschválí a to nase další problémy.Např. STK , vím dá se to obejít když máš známí.Ale co je horší tak když se někde něco stane tak dá pojišťovna od tebe ruce pryč,ty zaplatíš veškerý škody + pokutu jak prase.
Jediný legální řešení bych viděl,zlegalizovat takovýto vůz v Německu ale to jsou větší provozní náklady.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

dada
Tuesday 29 August 2006 - 15:03:01 Citovat
Host
pokud to není gsi tak nevím nevím, astraf je jako vylepšený kadett, aby se to nekroutilo, když jsem s ní jel tak myslím že 100 koňový motor je tak akorát, spíš co do váhy, aby to v zatáčce nejelo rovně to má chuť i s rozzuřenou 1.6
radek28
Tuesday 29 August 2006 - 18:59:51 Citovat
Host
no já bych viděl ještě jedno řešení koupit hotovou káru..ceny týhle šílenosti se pohybujou tak od 7,5 do 12t. éček.ale je to fše libově pošéfovaný.motory udělaný(u nás bys dal za upravu+go tak 150t.)zlegalizovaný od firem jako je eds,v-max,kreismotorsport,atd.je to otázkou peněz.
myslím si,že bys měl zvážit vše pro i proti hlavně co ti píše JOB.
měl bys taky být hodně zručný a mít něco"za sebou".protože nakonec to budeš ty kdo v tom bude lítat,že.
ale mazec je to neskutečnej.loni(letos se taky chystám)jsem byl na opeltreffen hengersberg(ca 50km za hranicí směr žel.ruda)přijeli "frajeři" a ten měl turbo af s 345ps.pěkný zvuk i kadence.jako amat. wrc.to fakt člověku vstávají chlupy na ruce ?lola
dada
Tuesday 29 August 2006 - 22:18:49 Citovat
Host
to je vono, když je to dobře udělaný tak nic proti ale z amatérských udělátek jsem na smrt, tady má kluk fáčko, dal tam nějakou 1.6 prý 100 koní, jede to jako čert.....brzdy původní....mám z takových strach __;
radek28
Wednesday 30 August 2006 - 19:41:26 Citovat
Host
to dada.prosimtě nejde srovnávat hrušky a jablka. 100PS ve fačku prosim,ale tohle je o 3ligy výš
jakokdyž to udělá jak má i za cenu motoru "olítanýho"(žádný jiný už nesežene-kromě přestaveb)tak je to jeho problém.on bude mít víše popsané případné patálie.ale já jsem příznivcem přestaveb.na srazech už jsem viděl neskutečný masakry a vše s TÜV.
můj závěr je:kup svalený turbo(vectra/cali)a předpoklad je astra gsi.a pak to pěkně vše přeskládej.na 6ti kv. se dá záslepka na rozvodku a je.jestli budeš řešit lak tak převař svary v motoru a na exponovaných místech.ještě podvozek,nejlépe koni sport,neboKw štelovací,můžeš z turba přeházet i komplet pětidíru a je to sto.vzpěra mezi zadní tlumiče a tak rok intenzivní práce a jedéééém

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2368 sec,0.1746 z toho dotazů.