Autor
|
Příspěvek
|
Milan | Friday 10 February 2006 - 21:56:12 | | |
| |
|
JT | Friday 10 February 2006 - 22:00:39 | | |
Pořádně to odvzdušnit. |
| |
|
PN | Saturday 11 February 2006 - 13:48:59 | | |
JT ma pravdu. CHce to malinko projet a odvzdusnit znovu. Jestli citis na pedalu pruznost, tak je to na 100% zavzdusneny. |
| |
|
Milan | Saturday 11 February 2006 - 14:22:55 | | |
Na pedálu pružnost není,ale zdá se mi větší mrtvý chod pedálu než před výměnou zadního brzdového systému(nové třmeny a brzdové detičky).V knize Jak na to uvádějí mrtvý chod pedálu max.1 třetinu dráhy pedálu,mně se zdá,že je to někde v půlce dráhy |
| |
|
Václav GT | Saturday 11 February 2006 - 14:26:05 | | |
Pokud je systém odvzdušněn dobře, může to také být zapřičiněno tou změnou brzdového systému. Zkrátka brzdy v tomto provedení mohou mít jiný krok pedálu (původně jsi psal, Milane, že ti budou měnit úplně všechno za cca 15 000). Jak to tedy nakonec ve finále dopadlo? |
| |
|
Milan | Saturday 11 February 2006 - 14:47:58 | | |
Tvrdili,že na systém BOSCH se už čtyři roky nic nedodává,to mi potvrdili i v jiném servisu a že je nutné to vyměnit za systém LUKAS.Výměnu provedli,stálo to včetně nových trubiček,které byly promáčklé,zkrátka vzadu všechno nové kromě kotoučů.Cena včetně STK a Emisí 13589,-Kč |
| |
|
JT | Saturday 11 February 2006 - 15:08:52 | | |
Brzdy buď brzdí nebo ne. Je škoda že jsi nevyměnil i kotouče když jsi to dával komplet nové. Ale to že ti to bere v půlce tak tam bude ještě vzduch |
| |
|
Václav GT | Saturday 11 February 2006 - 15:12:51 | | |
Detaily tohoto vozu neznám, ale obecně - hydraulický systém je konstrukčně navržen jako celek. K hlavnímu brzdovému válci přísluší přední brzdové třmeny a zadní brzdové třmeny. Pokud vyměníš některý z těchto komponentů za jiný než původně navržený, systém funguje jinak. Třeba ne špatně, ale jinak. Pokud jsou ty nové třmeny zcela zaměnitelné s těmi starými (nejenom vnějšími a připojovacími rozměry, ale průměrem pístků) je to OK. Pokud budou ty zadní pístky větší, bude i ten krok pedálu delší (zadní třmeny se dodávají s průměrem pístků 34 anebo 36 mm). Reklamuj tu věc u opravce, co ti k tomu řekne. na funkci by to snad nemělo mít vliv. (co však znamená změna systému Bosch na systém Lukas netuším. Jsou tyto systémy vzájemně kombinovatelné?) |
| |
|
Milan | Saturday 11 February 2006 - 15:21:50 | | |
U Opla mi řekli,že už asi před čtyřmi roky výrobce u všech vozů ze systémem BOSCH k vůli poruchovosti tento systém měnili za systém LUKAS.Údajně to měnili i už u prodaných aut zdarma.Může to být pravada a nemusí.Proto se ptám,jestli o tom někdo neví. |
| |
|
Václav GT | Saturday 11 February 2006 - 15:33:16 | | |
Jo, měnily, odpověď máš v tom svém původním dotazu (v jiném vlákně), ale měnili jen zadní třmeny anebo celý systém jako celek? (a tady na fóru o tom nikdo neví, anebo se dosud neozval) |
| |
|
|