• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Tigra :: TIGRA :: Tigra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
chcipaaa :(
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
arone
Saturday 03 December 2005 - 23:11:58 Citovat
Host
ahojky.. mam hroznej problem, mam tigru 1,4 16V rv 97 a ted v zime mi to zacalo za studenyho motoru chcipat:( poprve nastartuju perfektne ale pak mi to asi 20x chcipne, nez se ohreje a jede v pohode, litaj mi otacky a chcipa i na volnobehu.. ale i tak, kdyz uz jedu tak nak v ok tak nevyjedu tahlej kopec, paac najednou jedu na tri valce a je to v haji.. vubec nevim co s tim, diagnostika nesviti, takze mi nikdo nedokaze rict, co s tim je.. tak kdyby tu byl nekdo komu by to neco rikalo, tak bych byl moc stastnej.. mejte se a diky:)) &|
K-P
Sunday 04 December 2005 - 14:14:34 Citovat
Host
To je X14XE? Už jsi kontroloval základní věci jako svíčky, kabely, atd.
arone
Sunday 04 December 2005 - 20:59:45 Citovat
Host
jj, to je vsechno v pohode..
Dany
Monday 27 February 2006 - 19:01:50 Citovat
Host
Zdravim. Mam podobny problem ako to tu bolo napisane. Kontrolka sice nesvieti, no so studenym motorom to do kopca vobec nechce ist. Myslim,ze bude v haji nejaky snimac.
Bad.Man
Tuesday 28 February 2006 - 09:11:49 Citovat
Host
krokáč volnoběhu, agr, čidlo vačky, čidlo teploty nasávanýho vzduchu, .... teď mě honem nic dalšího nenapadá .... ale ještě by se dalo jmenovat .... nezbejvá než: "hledej šmudlo"...
stano
Tuesday 28 February 2006 - 13:49:24 Citovat
Host
Ahojte,
nakolko ma tiez trapi cosi podobne, pridam sa k ziadosti o radu...
Porucha (?) sa prejavuje len pri studenom motore (X14XE) a v chladnejsom obdobi(zima), nastartuje uplne OK, ale po niekolkych desiatkach metrov strati vykon a zacne "bublotat" a pri jazde do hoc aj mierneho kopca mozem ist rovno na krajnicu. Mozem len porovnat, ze nedostatocny privod benzinu sa mi prejavoval inak, takze palivove cerpadlo by to nemalo byt. Co je troch zvlastne,ze ked takto motor "zhasne" tak pri pokuse o nastartovanie ako keby starteru nekladol ziadny mechanicky odpor-akusticky ide na dost vysoke otacky-ale nenaskoci. Musim pockat cca 30-60 sekun a potom to naskoci a ide dalej (obcas to sice opet do minuty skolabuje,aleto uz je zriedkavejsie). No a z vyfuku je po naskoceni na chvilu slusna dymovnica a slusne to smrdi (ale ci je to nespaleny benzin-neviem posudit).
Sviecky som cistil, aj menil. VN kable opticky/mechanicky OK. Do benzinu som uz ponalieval vsemozne aditiva na odkarbonovanie ci ine "zazraky" ale nepomohlo. Olej je novy a prenikanie chladiacej kvapaliny som nazeregistroval.
PS: sorry za román a vdaka za pripadnu radu.
Jatro
Tuesday 28 February 2006 - 14:17:38 Citovat
Host
To samé jsem měl na astrře f x16xel.V létě v pohodě a při teplotě k nule to začlo .Nepomohlo čištěni egru,krokáče a celé palivové soustavy a nevím čeho ještě. Nakonec stačilo očistit dříky ventilu a dát nové stíraci kroužky.Dělali mi to v lednu a je to super,když to při tříkilometrové cestě 5krát nezdechne. Minulou zimu jsem díky tomu skoro nejezdil. Největší sranda je vtom,že jak se to stalo poprvé tak jsem jel do značkového servisu na diagnostiku(ikdyž kontrolka ani neblikla),samozdřejmě že vyjelo ža je vše O.K.,ale hned mi řekli že to budou přidřené dříky ventilu.Kdybych jim uvěřil,tak bych ušetřil.Asi bych byl první kdo by díky autorizáku neprodělal.I tak si ale myslím že šlo o slabší chvilku a nebo vidinu slušných peněz za obyčejnou opravu. _rendek
stano
Tuesday 28 February 2006 - 21:17:18 Citovat
Host
Vdaka, tak to by mohlo vysvetlovat ten minimalny odpor pri opatovnom startovani v stave ked ventil ostane (po)otvoreny - ak tomu ako laik spravne rozumiem... Este pripadne otazka - co stalo to cistenie ventilov?
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Út úno 28 2006, 09:22 ]</span>
Dany
Sunday 02 April 2006 - 19:48:05 Citovat
Host
Tak som dal vsetky ventily a hlavu ocistit od karbonu. Dal tam vsetky nove tesnenia a na ventily nove gufera. Stary problem je prec. Ale teraz nemozem bez pomoci plynu vobec nastartovat.Vobec to nedrzi volnobeh.Nohu musim mat vzdy na plynovom pedali(inac to zdochne) pokial sa motor ako tak neohreje.Potom to uz volnobezne otacky drzi,ale niekedy pri dojazde na volnobeh to zdochne aj za tepla.Oranzova kontrolka mi za jazdy nesvieti a krokac je vraj vycisteny tiez. Prosim poradte.
Dany
Wednesday 12 April 2006 - 17:08:05 Citovat
Host
Nevie nikto,co by s tym mohlo byt,lebo moj mechanik je uz z toho hotovy a ja tiez

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2511 sec,0.2212 z toho dotazů.