Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
merka na olej |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
maxim |
| ||
Host | nevim jak vam ,ale me se spatne meri olej, ta dlouha merka se porad o neco otira, takze ji mam celou od oleje a nevidim kolik tam doopravdy toho oleje je...jak to resite vy ? jestli mate teda podobny problem | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Nejlíp se to měří na studenym odstátym motoru - vyndáš měrku, pořádně ji otřeš a opatrně zastrčíš a stejně opatrně vytáhneš. | ||
| |||
maxim |
| ||
Host | tak takhle jsem to delal..mam ji asi nejak vykrivenou nebo co, fakt nevim | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tak ji srovnej Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Pavel |
| ||
Host | Tak zrovna řeším podobný problém. Po cca měsíci po výměně oleje v servisu jsem zjistil, že olej dosahuje až na kulatou část (pružina). Před výměnou to ale bylo mezi značkami. Takže závěr je, že mi neokradli na množství oleje, ale nevyčerpali dostatečně ten původní? Vypadá to na amatérskou chybu servisu. Nebo máte někdo jiný nápad jak to může být? | ||
| |||
Fesi |
| ||
Host | Ted tam psal ze motor musi byt studeny!!Tak to nech schladnout a stect zpatky do vany a pak si to premer.Zadna chyba servisu. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Není měření jako měření! Správná hladina oleje by měla být mezi měrkami. Pokud olej při výměně necháš ale vykapat dostatečně dlouho a pak tam naleješ předepsané monožství podle servisní knížky, tak zjistíš, že tam je oleje nad měrku. Ideální měření je takové, kdy nastartuješ, necháš olejové kanály zaplnit a pak měříš. Pokud ti bude držet přetlakový olejový ventil (tzn., že ti jím nebude stékat z vrchní části olej z kanálů), tak hladina oleje bude i po delším odstavení auta v mezích měrky. Většinou ale tyhle přetlakové ventily po nějakém čase nedrží a olej stéká do vany a to se projeví právě větší hladinou oleje. Dá se to také poznat tak, že po delším stání ráno při prvním startu zhasne kontrolka mazání až po nastartování motoru, kdežto při opakovaném startu zhasíná kontrolka už v okamžiku, kdy točí startér a motor ještě neběží. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Meřit za studena a opatrně strkat dovnitř a taky ven je to špatne udělaný z vyroby. Mám stím taky problém. Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
Pavel |
| ||
Host | Tak jsem jel kolem servisu a dotázal jsem se na tu hladinu oleje, zdála se mi hodně nad míru (viz výše v diskuzi). Technik se při prvních 2 měřeních také zarazil a pak jsme zjistili, že je tam mírně nad max, ale na konci ploché části měrky je z jedné strany olej přece jen přerušen a ta kulatá širší část se je od oleje vždy. Prostě měrka je opravdu nepříliš dokonalá. A já jsem plašil zbytečně. | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Ahoj, ted jsem meril hladinu oleje a pokazde to bylo jinak hlinikova merka, dle me byla lepsi ta plastova ze?: - vzdy na rovine - jednou byl na merce cisty jeden dil - pak zas cela merka spinava, ale stredni dilek cisty - jindy cela merka spinava, az po posledni dilek nyni se mi spis deje to, ze mam cisty posledni vrchni dilek merky nebo stredni dilek, ale vrsek merky (kulata cast co se napojuje na drat) je od oleje. a ted čeho se mam drzet Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |