• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jak navařit zadní lem?
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jožka
Wednesday 19 May 2010 - 14:23:36 Citovat
Host
Dobrý den, mám základy svařování s CO2, chtěl bych se poradit
jak lem navařit? Dělal to již někdo, nabodovat ho nebo velikej svár přes celý lem a pak vybrousit?Co potom? Kit? Nějaký postup by byl? Děkuji
JardaB
Wednesday 19 May 2010 - 15:52:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Neni to jednoduche, na nejaky dlouhy svar rovnou zapomen - pekelne se to teplem deformuje... Nekdo snad poradi, mely by na to byt specialni nuzky nebo kleste, kteryma se udela takove osazeni a do toho se novy lem vsadi a zavari (nebo radeji sboduje)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Prazdroj
Wednesday 19 May 2010 - 18:07:53 Citovat
Prazdroj

Uživatel #419
Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11
Příspěvků: 827
Jo jeto v pohodě starej lem vyřízni flexou pak dej dospod novej a naboduj pak to kyt všechno zková...

Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer
JOB
Wednesday 19 May 2010 - 19:28:56 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Buď se to dělá jak píšou kluci,tedy uříznout,spec. kleštěma opertlovat a nabodovat.Nebo jak píše Prazdroj to prostě na prasáka podsunout a dokytovat.Já osobně si myslím že je lepší uříznout novej kus přesně ,tak aby plech šel na tupo k sobě a nabodovat.Pak se nemůže stát že začne opravené místo reznout v místě kde se překrývají plechy.Je to náročné na přesné řezání.
Jinak v žádném případě nevařit .Pouze bodovat a to ještě střídat místo aby stačil plech vychladnout.Jinak se to kroutí jak sviňa.

Potom už je to klasika obrousit co překáží, pořádně napatlat základovkou,překytovat,přebrousit,pak případně zopakovat dokud to nemá požadovaný tvar.Zakončit tzv plničem a nakonec lak.Co se týče míst která nejsou vidět tak podběh taky základovka,pak nějakej ochranej nástřik těch je na trhu plno a nezapomenout na dutiny vystříkat voskem.

[ Upraveno Wednesday 19 May 2010 - 19:44:23 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Wednesday 19 May 2010 - 19:54:56 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Natupo jsem to zkousel jednou u Formana a nedoporucuju - staci mezera treba pul mm a jak se na to sahne svareckou, tak se svar pri chladnuti smrskne a zkrouti se to. Nakonec to vypadalo jak nazrana uzovka, musel jsem nektere svary znova rozbrousit a opravit a nakonec kilo kitu na kazdou stranu...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jožka
Wednesday 19 May 2010 - 20:11:55 Citovat
Host
[quote]
Potom už je to klasika obrousit co překáží, pořádně napatlat základovkou,překytovat,přebrousit,pak případně zopakovat dokud to nemá požadovaný tvar.Zakončit tzv plničem a nakonec lak.Co se týče míst která nejsou vidět tak podběh taky základovka,pak nějakej ochranej nástřik těch je na trhu plno a nezapomenout na dutiny vystříkat voskem.
[/quote1274292600

Po obroušení svárů se to přeci první zakytuje a pak dá základ nebo ne?
Ondra B.
Wednesday 19 May 2010 - 20:16:18 Citovat
Host
Neee napřed základovku, pak kyt, přebrousit a pak zase základovku!!!
JOB
Wednesday 19 May 2010 - 20:25:42 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jožko základ je to proto že se tím začíná.
JardoB já říkám že na tupo je to náročný na přesnost a hlavně opravdu se to musí jen bodovat.To pertlování je jednoduší.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Hujer
Wednesday 19 May 2010 - 20:29:16 Citovat
Host
Přesně jak píše Ondra. Základovka na plech, protože má antikorozní účinek, teprve potom kyt. Kyt by nikdy neměl přijít na holý plech.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1429 sec,0.1146 z toho dotazů.