Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.5 V6 najednou nestartuje |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
newbie |
| ||
Uživatel #4885 Registrován: Thursday 14 August 2014 - 20:42:33Příspěvků: 14 | Zdravím Vás všechny... prosím trochu o pomoc. Omega 2.5 V6 benzín ´98 sedan automat - večer jsem normálně dojel na parkoviště, a ráno jsem už nenastartoval. Tedy, naskočila, pět vteřin kolísal volnoběh a potom zdechla. Možný problém - jel jsem skoro do sucha, v nádrži mohly zbýt cca 2l benzínu ( nenadávejte, vím že je to špatně ) ... Proto jsem do auta nalil 15l benzínu, což ukazuje i palivoměr. Přesto pořád točí a nechytá - dvakrát zatím střelila do výfuku, při několika posledních pokusech už měla alespoň trochu snahu chytit, ale nic. Celkem jsem zkoušel ( s přestávkami ) startovat cca 3-4 min, poslední 3 pokusy dokonce i přes kabely za pomoci druhého auta. Tak se ptám - je možné, že si nasála vzduch a prostě to trvá než se takto odvzdušní ? popř mě napadá ( diagnostika nic neukazuje a kontrolka nesvítí ) mohlo by to být čidlo na klice ? Už jsem omegy A i B měl několikrát, ale je to už pár let, a navíc teď nemám garáž abych to zkusil odvzdušnit apod. Nějaký nápad ? popř je kolem pardubic někdo, kdo by se na to zajel podívat, diagnostikovat, zkusit ?? zaplatím samozřejmě cestu a nějaké všimné do servisu jí potáhnu až jako poslední možnost.. Předem moc děkuju... Omega V6 X25XE sedan ´98 | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Čidlo kliky to dle mého nebude, to když se pose*e, tak motor ani "neslibuje", prostě jen točí a točí a nic. Se zavzdušněním nevím, kdysi jsem áčkovou Omču vyjel tak, že se mi odlil benzín od koše a motor zdechl, ale po odtažení k pumpě a načerpání benzínu okamžitě a bez problémů chytil. "Kolem Pardubic" je poměrně široký pojem, ale tenhle kolega z jiného oplího klubu je hodně dobrej a dělá v servisu v Brozanech... Odkaz W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zavzdusnenim to nebude, benzin beha dokola - bud je spatne cerpadlo, nebo to cidlo kliky - muze fungovat sporadicky tak, ze to obcas skytne. Bez vsech ostatnich cidel motor nastartovat jde. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
newbie |
| ||
Uživatel #4885 Registrován: Thursday 14 August 2014 - 20:42:33Příspěvků: 14 | Colommbo : bohužel mé někdejší členství již vypršelo, takže Tvůj odkaz se mi nezobrazí.. ad brozany - myslíš u Dědiče ? to mám defakto kousek, ale jak říkám, táhnout to do servisu chci jako poslední možnost. JardaB : pravdu máš, ale.. blbý je, že bez nářadí ani nemám možnost zjistit, jestli to tlačí benzín a zda to hází jiskru. Po konzultaci s dalšími omegáři a svých mrzkých zkušenostech se přikláním k čidlu kliky. Klidně ho i zakoupím ( nové nebo na vrakáči ) , ale byl bych neskutečně šťastný kdyby se vyskytnul někdo, kdo by za mrzký peníz byl ochoten přijet a otestovat jiskru, benzín, popř vyměnit čidlo - příp to odtáhnout někomu do garáže či dílny. Servis jako poslední možnost volím nikoliv z nedostatku financí, ale proto, že když jsem nechal V6 omegu v servise naposledy, tak na ní domrdali co se dalo a pak se k tomu nechtěli znát, tyhle motory asi nikdo moc neumí. Omega V6 X25XE sedan ´98 | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ještě mě napadlo - posledních pár dní to mělo nízké volnoběžné otáčky - cca 490 - 510 ot/min ... Jinak motor táhnul super a na volnoběh klid, žádný houpání otáček.. tak nevím. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ano, myslel jsem ASE-Dědič. A povolit přívodní nebo vratné potrubí u vstřikovací lišty a zjistit, jestli na ni jde benzín, by neměl být takový problém (klíče 17 a 19), stejně jako sundat koncovky ze svíček a zkusit jiskru... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kdyz nejde snimac kliky, tak to nevstrikuje ani nezapaluje, proste mrtvy. Da se celkem snadno zmerit, jestli mas multimetr, tak by melo mit odpor - uz jsem zapomel ale najdes to tu, par stovek ohmu tusim, je to jen civka s magnetem. Pokud mas osciloskop, tak z toho lezou pri toceni motorem pulzy. Konektor je sikovne schovanej za motorem, jako vsechno, ale da se nahmatat Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | JardaB: Ano, zkušenost mám přesně tutéž - při vadném čidle kliky svíčky suchý a bez jiskry, proto si myslím, že by motor ani neškytal, nesliboval. Ale nejsem motorář... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
newbie |
| ||
Uživatel #4885 Registrován: Thursday 14 August 2014 - 20:42:33Příspěvků: 14 | Zdravím.. tak jsem byl několik dní mimo - holt jsem to oblítal starou felicí.. Dnes jsem přijel , a jen tak ze srandy jsem zkusil oMegu protočit - mrcha chytila na první otočení, a během dvou vteřin zdechla... na další pokusy o natočení bez reakce... Tak si ze mě dělá prdel ???? Blbý je, že neslyším čerpadlo - ještě blbější je, že ať přemýšlím jak přemýšlím, tak ani před tím jsem ho neslyšel. V pátek teda asi pojede potupně na laně do servisu :/ Omega V6 X25XE sedan ´98 | ||
| |||
trpaslík |
| ||
Host | Nemáš tam domontovaný alarm? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |