• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
OMEGA 3,2 AUTOMAT divně řadí
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
TONNY
Thursday 07 November 2013 - 22:13:54 Citovat
Host
Ahoj,mám problem s automatem cetl jsem tady a myslel jsem ze to bude el.volic rychlosti ,dal jsem jiny a porad nic tak pisu.Pri rozjedu dam D a radi nejak ve vyssi otackach nez drive,1,2,3,4 a okolo 100km./h +-3000 ot.si podradi asi za3 a vyskoci mi chyba oranzove autocko,pak zastavim a rozjizdim se asi na 3 kvalt uz neradi.po opetovnem nastartovani chyba vetsinou zmizy pak jede (normalne)do te 100ky,taky mi delalo ze to jelo 1,2,3,pak dlouho nic a tak 110-120 skocila 4 a oranzove autocko a pak to taky neradilo i pak rozjezd adt.po naskoceni chyby nejde sport tlacitko bez chyby jde.vyskusil jsem i kvalty1 radi do1kvaltu,2do2,a 3 kvalt radi 3a4 si myslim podle sluchu a otacektrochu klesnou a rozjedu treba na 150 nejsem si jist jestli tam zustala 4nebo 3myslim ze jsou otacky trochu vyssi,ale autocko-chyba jse nerozsvitilo a sport funguje uz nevim co stim .děkuji za rady a omlouvam se ze to popisuju tak slozite dik tonda.
wisastar
Sunday 10 November 2013 - 00:00:42 Citovat
Host
Nejjednodusi je vymena automatu (coz je sazka do loterie) nebo predelani na manual. To je celkem lehke. Ja mam na svoji omeze uz treti automat a zase se zacalo objevovat cukani a zacal dost tyct olej. Takze to casem vidim take na manual.
JardaB
Sunday 10 November 2013 - 21:35:07 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Proste to zjisti chybu a odpoji elektroniku, pak to jede za 3 a rucne se da radit tusim jeste 2 a R.
Typicky nejde poradne ventil, nekde uvnitr netesni olejove vedeni nebo pistek, prokluzujici lamely... Takze repasovat nebo sehnat jinou. Manual lze taky, ale da se predpokladat problem na STK. A taky se do Omegy nehodi.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
TONNY
Tuesday 12 November 2013 - 13:14:30 Citovat
Host
TAK TO JE TEDA PARADA.nove zjisteni,kdyz dam D RADI 1,2,3, OKOLO STOVKY TROCHU ZHOUPNOU OTACKY(JAKO BY PROKLUS) PRI 3TIS.O 500 A PAK ZPATKY CCA3,5TIS.JE TAM TAK 110 A HODI MI TO CHYBU.ZUSTANE TAM 3 U AZ NERADI A JE ASI V NOUZOVYM.PRI OPETOVNEM NASTARTOVANIN SVITI CHYBA ROZJEDU NA 2 TIS.A ZHASNE.KDYZ JEZDNIM DO CCA 95KM/H TAK JEDZIM ZA 3 V POHODE.PROSTE KDYZ TAM MA SPADNOUT4 TAK TO HODI CHYBU.KDYZ TAM NECHAM ZARAZENO 3 A NE D TAK TO ROZDEDU RADI MI TO 1,2,3, PAK SE TAKY TROCHU ZHOUPNOU OTACKY O 500 MIN.MYSLEL JSEM ZE TO ZARADILO DALSI KVALT ALE NEJSPIS NE.ZUSTANE TAM ZA TRI TOCIM JI DO MAXIMA 200 PAK ZAS ZASTAVUJI ATD.JEZDIM DAM,RADI NORMALNE 1,2,3, A CHUBA MI ZADNE NEVISKOCI MOHLA BY TO DELAT NEJAKA BLBOST CO SE DA OPRAVIT ,NEBO ASI NE A MUSEL BY BYT REPAS NEBO JINA.PREVEDOVKA DEKUJI ZA ODPOVEDI TONDA.A CO JE TAM TEDY NEJSPIS SPADNYHO? DIKY.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1390 sec,0.1070 z toho dotazů.