• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zimní clona chladiče
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Arimator
Friday 23 November 2012 - 13:59:28 Citovat
Uživatel #2303
Registrován: Thursday 14 July 2011 - 13:25:31
Příspěvků: 25
Mates tak se hned neurážej, já Ti nepoděkoval schválně jestli se ozveš, a ty jsi nezklamal a dokonce jsi přidal další text, takže děkuji poprvé a děkuji podruhé. To jsi si všimnul dobře strýček z Olomoca to má taky na masce přímo, a fcajku...jestzli to prostě při jízdě stačí odspodu jak je motor odkrytý nevím...u Vectry B je to tak, že u masky máš tu malou mřížku, to jsem se informoval u té tuningové firmy z Třinca kde jsem to objednával, že u Vectry B se to na masku kolem znaku nedává, ale jen zespodu nad tím lízátkem, kde jsou větší průduchy, takže nějaký vzduch tam stoprocentně jde. Jak je to u těch škodovek, koukal jsem na fota jejich čumáku a oni mají zase nad tím lízátkem menší průduchy než kolem znaku na masce, tak asi zase dosávají ten potřebný vzduch aby se to nepřehřálo dole u lízátka...(moje ničím nepodložené domněnky pouze)
Stepo
Friday 23 November 2012 - 15:21:45 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Ono se to muze klidne zakryt cele, pokud zakryvas pruduchy v narazniku nebo masce. Chladic byva 10-15cm za tim, takze se pak pocita s tim, ze si to dotahnou ventilatory chladice, kdyz se to zacne prehrivat.
Pruser ovsem je, kdyz nefunguji
JardaB
Friday 23 November 2012 - 15:29:44 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak i s dobrym termostatem se v zime ochlazuje motor vic, protoze ten vzduch co profici studenym chladicem pak studeny fici dal asi kam??? No na motor, ze... Cili kdyz se cast zakreje, fici ho tam min. Ale u V6 to neni potreba, tam nema v podstate kudy ficet kolem motoru

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Colommbo
Friday 23 November 2012 - 16:08:54 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
V tomhle má Jarda naprostou pravdu - u V6 se studenej vzduch po průchodu chladičem musí zastavit, páč zjistí, že tam není nikde místo na další proudění, a než se rozkouká, už je ohřívanej od motoru a žádný ochlazení nezpůsobí... A je fakt, že na svým dřívějším dualramu jsem v mrazech papundekl s úspěchem používal, měl jsem ho téměř přes celej chladič a vyříznutý v něm dva tak akorát velký (nevímproč) kosočtverce...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Arimator
Friday 23 November 2012 - 17:11:24 Citovat
Uživatel #2303
Registrován: Thursday 14 July 2011 - 13:25:31
Příspěvků: 25
Zdar, tak vám děkuji všem. Samé dobré informace, zodpověděli jste mi i věci, na které se mě nenapadlo zeptat _; . Teď už to jen namontovat a jezdit, a uvidíme. Mějte se
Sup
Monday 26 November 2012 - 15:55:02 Citovat
Uživatel #1465
Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29
Příspěvků: 233
Tohle by Vás mohlo v souvislosti s touto debatou zajímat - Odkaz V kalkulátoru můžete přehodit stupně Fahrenheit na °C a míle/hod na km/h, vyjde Vám "skutečně" působící teplota. V následujícím odkazu pak je porovnána pocitová teplota podle starého a nového výpočtu (bohužel pouze v °F a mílích/hodinu) - Odkaz .

[ Upraveno Wednesday 05 December 2012 - 03:38:46 ]

Sup je trpělivý pták.
Plejtvák (Omega B car X25XE)
Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular)
JAK JSEM NA TOM JÁ

A JAK JSME NA TOM SPOLEČNĚ

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1454 sec,0.1072 z toho dotazů.