• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Frontera :: FRONTERA :: Frontera motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
FRONTERA 2,2 16V rv 1999
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
stenly
Wednesday 14 November 2012 - 19:55:30 Citovat
Host
zdravím zajímalo by mne jak zjistit hladinu chladící kapaliny.. mám expanzku v chladiči a nikde tam není měrka.. vedle je akorát expanzka s malou hadičkou vedoucího od přetlakového ventilu která je prázdná..
Stepo
Thursday 15 November 2012 - 08:50:31 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Otevrit vicko na chladici a podivat se, jestli je zalitej az po vrch ?

Starsi koncepce expanzky funguje tak, ze neni prutokova, jako u novych aut, ale skutecne jen vyrovnavaci. Cili hladina v expanzce by mela byt takova, aby byla zaplavena hadicka, co do ni vede. V te by take mela byt kapalina ( aby to cele fungovalo ).
Takze otevrit vicko, dolit az po vrch, nechat tou hadici pretect neco do te expanzky, zavrit vicko a dolit taky primo do te expanzky, aby tam bylo neco, co si muze okruh v pripade potreby prisat.
JardaB
Thursday 15 November 2012 - 13:41:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jestli je to jako u Pontiac TS (je to pribuzny) tak je vicko na chladici s pretlakovym a podtlakovym ventilkem, od toho hrdla hadicka k plastovy nadobce, co je niz, ne? Ono to funguje tak, ze se pri rozpinani vody vytlaci vzduch z chladice a pak i voda do nadobky a kdyz to chladne, tak se zase nacucne zpet do chladice. Take jsem se te funkci nejdriv divil. V te nadobce by mela byt nejaka kapalina, dal bych tak do tretiny pri studenem motoru nebo 2/3 pri teplem.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
stenly
Thursday 15 November 2012 - 13:44:38 Citovat
Host
díky moc to jsem potreboval vedet je to dovoz z itálie v nevídale zachovalém stavu. a jeste jsem se chtel zeptat, zda někdo nemá skušenost s nefungujícím tachometrem.. občas naskočí při jízde, nebo kdyz se zatlačí nulovací kolík tachometru.. jestli to není nějáký studený spoj vzadu na palubce..může se to zapsat jako chyba do ecu ? na forech jsem četl že lidi stím mají problémy u těch fronter .. díky za jakoukoli odpověď
Colommbo
Thursday 15 November 2012 - 16:43:33 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Jde o to, je-li "pohon" tachometru ještě mechanický (náhon) anebo už elektronický...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
stenly
Thursday 15 November 2012 - 18:53:02 Citovat
Host
jardo dekuju moc za info jeste posledni otazečka, motor mám zahřátý hnedka po chvilce pri 80 stupnich na palubce a topi jak vzteklé, a při dosažení 100 stupnu ten vzduch je vlážný az jakoby studený.. je to tak normální ? jinak pri otevrení chladiče tam není tlak, ovšem voda se neztrácí a při ohřátém motoru to skoro nedýmí a jde jen teplý vzduch bez viditelné páry z výfuku. (s ohledem na nynější sychravé počasí.)

colommbo:
tachometr je elektronický je to B frontera 12/1999. občas naskočí za jízdy ale nechtel bych to svádět pouze na zaoxidovany konektor . vím že ty frontery stím mají problém..
Tevař
Saturday 01 December 2012 - 08:39:26 Citovat
Host
no to jsou ty nevídané stavy

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1663 sec,0.1346 z toho dotazů.