• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Volnoběžné otáčky 2.0 l 16v 110 kW
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
tomy
Sunday 23 September 2012 - 22:49:04 Citovat
Host
hoj skus vyměnit eplotní čídlo. to čidlo je kouzelné dokaže udelat hodne problému.me se to taky stalo. skus startnou a to čidlo pro rj odpojit a zapojit jestli budou zmeny
Jerry
Tuesday 25 September 2012 - 16:15:17 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Čidlo je nový, ale porát mi to hlásí chybu č.15.
Na startování ani na chod motoru to nemá vliv. Prostě čidlo odpojím připojím a s motorem se nic nestane porát běží stejně a to jak za studena tak i za tepla.

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Jerry
Tuesday 25 September 2012 - 19:06:49 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Chci se zeptat zda se nechá do Calibry sehnat 100A nebo 120A alternátor který bude mít řemenici na klíňák a správné uchycení. Nějak jsem ho nikde nedohledal. Buď je to na plochej drážkovanej nebo to má jiný úchyty. Popřípadě pokud by někdo měl nějaký na prodej.

Díky.

[ Upraveno Tuesday 25 September 2012 - 19:35:33 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Martas
Tuesday 25 September 2012 - 19:23:44 Citovat
Host
Do Calibry ? Jestli jo kouknu na chalupe k sousedovi maji tam asi 3 Vectry A a tam by myslim altik mohl bejt stejnej.
Jiřik
Wednesday 26 September 2012 - 09:36:25 Citovat
Host
Ohledně toho volnoběhu- opravdu C20XE s M2.5 takhle občas blbne. Je to softwarová nedokonalost v kombinaci s objemným sáním, často neúplně těsnícím, tudíž otvírání a přivírání servomotorku vyvolává zpožděné reakce, což může vyústit v takovouto "zpětnou vazbu" v podobě pulzování. Běžně stačí přidat plyn a pod zátěží vytočit motor a je to pryč. Nepřítomnost katu a úpravy výfuku to ještě zhoršují, stejně jako různé hloupé úpravy odvětrání ven a podobně.
Jerry
Wednesday 26 September 2012 - 09:44:13 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Výfuk je origo krom koncového dílu. Přidat nestačí musím motor vypnout a znova nastartovat.
A proč ten motor nereaguje na to čidlo ?

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Jiřik
Friday 28 September 2012 - 20:12:23 Citovat
Host
Nevím, je na čidla takový tupý
a je to jenom dobře! aspoň nesháníme pořád řídící jednotky, jako kolegové
se Simtecy
prostě starej předpotopní Motronic, občas škubne, občas zahoupe ale pořád jede a navíc moc dobře.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1490 sec,0.1222 z toho dotazů.