• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Volnoběžné otáčky 2.0 l 16v 110 kW
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry
Friday 31 August 2012 - 00:07:29 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Ahoj

Předesílám, že návodů na toto téma jsem sice našel dost, ale bohužel v opačném problému a na jiný motor. Auto nechcípe ale otáčky jsou vysoté.
O co tedy jde.
U mé Cali se otáčky volnoběhu mění jak počasi. Většinou se pohybují mezi 1400-1600 pak spadnou na 1000 pak vyběhnou na 2000-2200 pak spadnou na cca800 a tak porůznu dokola. Dělá to stejně jak u zahžátého tak u studeného motoru. Jediný čeho jsem si všiml je, že se otáčky změní když dám motoru zabrat. Např. předjíždění podřadit a plnej knedlík tak se otáčky ustálí většinou někde jinde. Že by krokáč ? A je tam vůbec ?

Díky Jerry


Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Legend
Friday 31 August 2012 - 04:09:26 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
celkem typické chování, buď bude hodně zanesená škrtící klapka, takže vyčistit a když to nepomůže tak vyčistit krokáč a když ani to nepomůže, tak vyměnit krokáč.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
KopA
Friday 31 August 2012 - 17:15:58 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Jerry před tím než jste to rozebrali kvůli laku byl volnoběh OK?

Jestli byl původně OK tak bych zkontroloval hadičky kolem klapky - je tam jedna co vede pod klapku a jestli jste ji zapojili špatně nebo prasklo kolínko apod. tak si to cucá falešnej vzduch.

Krokáč C20XE má a není moc přístupnej leží na startéru. Líp se na něj leze zespod auta.

Kdyby jsi měl zájem můžeme event. zkusit jinej 1 mi zbyl z C20NE - krokáč je stejnej pro C20NE, C20XE, C20LET, C25XE, X25XE.

[ Upraveno Friday 31 August 2012 - 17:16:56 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Jerry
Friday 31 August 2012 - 18:04:28 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Otáčky před tím taky trochu kolísaly ale jen v tom rozsahu 750-900 taková ta klasika. Ale tohle to nedělalo. Není někde obrázek nabo návod jak to vypadá, kde to je nebo něco takovýho abych netápal. Je tam to SFI tak abych věděl kde to mám hledat.

Díky

[ Upraveno Friday 31 August 2012 - 21:18:59 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
KopA
Saturday 01 September 2012 - 12:41:11 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Hele na to SFI zapomeň akorát by sis přidělal práci.


Takhle vypadá ten regulátor volnoběhu.


Červeně jsem se ti snažil vyznačit kde ho hledat.


Ten zmetek je schovanej jakoby uvnitř odlitku sacího potrubí.


Nejlepší přístup je fakt zespoda - červený konektor je senzor klepání, černý jde do krokáče. To nahoře je startér a jeho úchyt.

[ Upraveno Saturday 01 September 2012 - 13:55:30 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Jerry
Saturday 01 September 2012 - 16:34:02 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Díky
To je snad na vyndani sacich parohů.
A co ta klapka je to problém?
Kolik stojí novej krokáč když se v tom budu hrabat ?
Je to tohle ?

Odkaz

[ Upraveno Saturday 01 September 2012 - 16:50:38 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Jiřik
Saturday 01 September 2012 - 20:55:08 Citovat
Host
Ano, je to on, vypadá to stejně. Ale nemůžu zaručit, že je to zrovna tím motorkem volnoběhu. Může to být také zvětšením vůlí při ohřátí motoru, netěsnostmi v sání (zpuchřelé hadice, podomácku předělávané odvětrání atd.)
taky bych zkontroloval, jestli spínač volnoběhu cvakne při uvolnění táhla plynu
(Motronic 2.5), až po špatnou výfukovou soustavu (kat pryč+ otevřenej koncák to je úplně nejhorší kombinace)
jje to motor s asi nejméně stabilním volnoběhem co Opel vyrobil.(jinak ale jeden z nejlepších, můj C20XE funguje v těžkých podmínkách již od samtové revoluce bez větších problémů)
Jerry
Sunday 02 September 2012 - 16:36:27 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Nemáte někdo funkční EPC 4 pro win7 64bit ?
Ten co je na ftp mi nejde nainstalovat.

Díky

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Tydou
Thursday 13 September 2012 - 21:52:50 Citovat
Host
Jerry: a ze se nezeptas u nas? nicmene u 16V dost casto praska hadice mezi klapkou a vahou, omrkni to poradne, takhle vysoky otacky dela vetsinou faleš, pokud mas nejaky odmastovac ve spreji tak to pri nastartovani postrikej kolem sani, klapky atd, pokud vylitnou otacky tak si to nekudy nasaje ten odmastovac.
Jerry
Sunday 23 September 2012 - 17:32:29 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 782
Tak mám nový postřeh.
Předesílám, že jsem se k jakékoli opravě ještě nedostal.
Tak tedy dneska jsem vyjel po Pardubicích cca 8km tak že motor zahřátý po asi 4km se otáčky ustálily na normálu kolem 800 tak že spokojenost. Po těch asi 8km jsem přijel na křižovatku a dávám přednost. Jediné čeho jsem se v autě dotýkal krom sedadla byl volant a stál jsem na brzdě. Otáčky v poho těch cca 800. Zničeho nic aniž bych se dotknul čehokoli jiného vyskočily otáčky a rychle pulzovaly mezi 3000-3500. Nevěděl jsem co s tím tak jsem vypnul motor hned znova nastartoval otáčky asi 1400 a pak už to drželo.
Píši to než něco rozdělám jestli někdo nepozná co by to mohlo být konkrétnějšího.
¨
Díky

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1559 sec,0.1203 z toho dotazů.