Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cu trubky LPG-výměna |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | kdyz jsem nabral spatny LPG-mivam takove stesti, tak si prinesli plynari akumulator, napojili napeti na nejaky ventil u nadrze, konec trubky odmontovali a nechali celou nadrze vysycet do atmosfery a vcelku se moc nebali a klidne chodili okolo se zapalenou cigaretkou. Plyn syscel nekam do travy a nejakej plevel to hezky zmrazilo. Takze krome vyjeti, to jde i nechat vysycet ven-ale neni to skoda? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už jsem to vyjel, pípá to i na volnoběh, ale ještě tam asi nějaký tlak bude- bojím se abych nepoškodil tím tlakem o-kroužek multiventilu, až budu multiventil povolovat. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Spis aby ti to nerozbilo hunu 12V na ventil, povolit trubku a nechat vyficet. Samozrejme venku Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | normálně povol šrouby multiventilu, ono to vysyčí, takhle jsem vypouštěl 40 litrů a trvalo to docela dlouho, když jsem to nechtěl dělat moc rychle. V podstatě to můžeš vyšroubovat úplně, nádrž se akorát celá zmrazí, udělá se zvenku jinovatka a na dně nádrže zůstane kapalný plyn, protože se už přestane vypařovat, takže ikdybys měl půlku nádrže, pořád tam většina zůstane a nestihne se vyvařit. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Už to mám, s citem jsem to povoloval, fičelo to jen pár vteřin, vyjel jsem ji fakt dobře Normálně překvápko u té 6mm Cu původní trubky: Konce byly zaškrcený po stříhání na 2,7mm __; A pak to má jet! Kdybych to věděl, možná to stačilo začistiit, aby ten průměr byl 4mm, jak to má být. Ten plynař je strašnej lajdák! Už budu radši všechno dělat sám. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak ono lokalni zuzeni zas tak nevadi, rychlost proudeni nebude zavratna ale ty 2-3m tenke trubky uz nejakou tlakovou ztratu udelaji. Ono je nejhorsi, ze kdyz ta trubka je u motoru tepla, tak se tim snizenim tlaku asi plyn odparuje a urcite v kapaline vznikaji bublinky - to asi prutok omezi nejvic. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Já myslím, že jakékoli zúžení vadí- např. k tomu aby ti motor pracoval na volnoběh stačí škrt. klapka, láhev stačí ucpat jednou zátkou, na vodovodu Ti stačí jeden kohoutek. Myslím, že o množství paliva, dodaném za čas. jednotku rozhoduje právě světlost tohoto nejužšího místa. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |