• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
přestavba na lpg
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
meda.a
Friday 05 November 2010 - 19:18:36 Citovat
Host
mám tam reduktor Artic a vstřikovače valtec . jednotka je stag -4 .nevím co je nej hit ale zatím sem spokojenej. )
Jiřik
Friday 05 November 2010 - 20:19:24 Citovat
Host
Nevím, jestli Ti opravdu ty lambdy blbnou, třeba ne- možná příliš kolísá hustota směsi, kterou lambdy měří, to je jedno, jestli A-F , nebo plyn vzduch, měří víceméně stále přesně. Pokud např. to máš v plynu příliš chudý (nejčastější varianta), tak se to zadaptuje na delší vstřikovací časy a pak na béňo je to chvíli moc bohatý.
Jinak k tý Omeze - snažil bych se sehnat ochotnýho plynaře, kterej buď udělá zástavbu z Tebou sehnanejch dílů, nebo pouze zkontroluje a dá štempl. To vyjde na polovinu nákladů. Mám Stag 300+, takže ho doporučuju i Tobě- je to fakt super zařízení, opravdu rychlý. Dal bych hlavně pořádnej reduktor (aspoň s rezervou tak 70kW) aby se dal naladit na nižší tlak. Při plnym plynu aspoň pak tlak tolik neklesá. U čtyřválců máme asi všichni raily Valtek, ale nevím, jestli je lepší u V6 dát dva raily, nebo zvlášť vstřiky- názory se různí.
Jara
Tuesday 17 January 2012 - 09:58:02 Citovat
Host
Pánové, jaký je váš názor na přestavbu Z18XE v Zafiře na LPG?
A taky poprosím o soupis dílů k tomu potřebných + cenník.
Díky moc.
JardaB
Tuesday 17 January 2012 - 10:05:24 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Najdi si smernici EU k srovnani spotrebnich dani u ruznych paliv, jestli to myslis tak na 3-4 roky, tak snad, delsi perspektiva asi neni. A ten motor snad zas tolik nezere, aby se to radikalne vyplatilo. Jinak prestavba bezne stoji 25-30 litru, Polaci to bez papiru namontujou asi o tretinu levneji.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Tuesday 17 January 2012 - 10:28:18 Citovat
Host
Odkaz
...
skoda
JardaB
Tuesday 17 January 2012 - 10:43:58 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jak na to koukam, zdrazeni 8euro na GJ, to odpovida cca :
40 MJ/kg, 0.55*40 = 22 MJ/l, na GJ to mame 45,4 l.
Cili cena litru by mela stoupnout o 8/45,4 = 0.18euro cili 4,40Kc?
To nevypada na takovou tragedii, kdyz si to clovek spocita...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Tuesday 17 January 2012 - 11:55:17 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Mám zkušenost s motorem Z18XE přestavěným na LPG, plyn byl namontovaný při 224.000 km, teď má 430.000 km a pořád běží a dlouhodobou spotřebu má 10 litrů LPG, to se už vyplatí docela dost. Na benzín by měl motor spotřebu dejme tomu 8 litrů, takže provoz na benzín vyjde 2,80 Kč/km a na LPG to činí 1,7 Kč/km. Na mnou udávaném vozidle se jen na palivu po tolika km ušetřilo 226.600,- Kč, ale to asi každej jen tak nenajede za 2 roky, kolega s tím jezdí taxi Co se týká motoru, tak už od začátku žere olej, okolo 1 litru na 1000km a poslední dobou častěji odchází svíčky, zanášejí se nějakou bílou kamennou látkou, tak to je asi jediná závada, co se projevuje, je to asi tak posledních 50tis km.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jara
Tuesday 17 January 2012 - 13:19:27 Citovat
Host
Legend: Jaká a kde je uložená nádrž? Jakou jsi použil sestavu? Díky.
vrgadaa
Tuesday 17 January 2012 - 13:27:22 Citovat
Host
2sekvence, 4 nasavane a me zkusenosti jsou tak 50 na 50, tj. jedna sekvence priserna, druha na turbomotoru dobra a totez nasavane plyny, strasne zalezi na plynarich, jak to udelaji. To, ze prepocet i po zavedeni dane, nevypada zatim nijak katastroficky, neznamena, ze si treba stat nesmoci a nezatne drapkem i jinde nez na bruselske dani. Ci-li, musi to clovek zvazit, ma-li vetsi najezd-porad se to oplati. Ted urcite, v ramci konkurencniho boje ma moje cerpacka stale LPG za 15,20Kc/litr, spotreby mych strepu jsou dvouciferne-spokojenost
Jiřik
Tuesday 17 January 2012 - 14:13:11 Citovat
Host
Rádi bychom se já a Legend seznámili s někým, kdo má dlouhodobou spotřebu LPG v normálním autě (žádný nákupní tašky) jednocifernou

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1443 sec,0.1109 z toho dotazů.