• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
klima nechlaldí
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
devastator
Sunday 27 June 2010 - 17:16:48 Citovat
Host
Zdravím všechny, moje VB 2,0DI16V automatická klima, klima byla naplněná a funkční, po krátké době přestala postupně chladit, tlak v ní je a kompresor spíná jen výsledek je nulový. Při sepnutí klimy to s motorem ani necukne. Moje otázka zní zdali je v okruhu klimatizace nějaké sítko nebo filtr který by se mohl ucpat a jak postupovat při případném odecpání (vyčištění). Díky za každou dobrou radu.
Anonymní
Sunday 27 June 2010 - 19:11:33 Citovat
Host
únik chladiva

špatné čidlo v palubní desce,vedle držáku nápojů

jednotka klimatizace
wisastar
Sunday 27 June 2010 - 19:12:00 Citovat
Host
devastator napsal ...

Zdravím všechny, moje VB 2,0DI16V automatická klima, klima byla naplněná a funkční, po krátké době přestala postupně chladit, tlak v ní je a kompresor spíná jen výsledek je nulový. Při sepnutí klimy to s motorem ani necukne. Moje otázka zní zdali je v okruhu klimatizace nějaké sítko nebo filtr který by se mohl ucpat a jak postupovat při případném odecpání (vyčištění). Díky za každou dobrou radu.


Je tam takovy ventil ktery reguluje tlak, ten by to mohl byt
lesak
Sunday 27 June 2010 - 20:13:09 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Bude to únik chladiva ,máš tam jetě zbytkový tlak zřejmě malinko nad dva bary to ještě jde sepnout kompresor ale už to nechladí.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
TOMdesign
Sunday 27 June 2010 - 21:01:39 Citovat
Uživatel #1280
Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35
Příspěvků: 572
koukal jsi fyzicky, jestli spíná spojka na kompresoru? já měl třebas jen ukleplej drátek na konektoru u kompresoru...

Insignia ST OPC fl. /2017/

Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno

Signum 2,8 V6 turbo 184 kW


Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není
-
VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno


Devastator
Monday 28 June 2010 - 08:48:52 Citovat
Host
tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak?
Martas
Monday 28 June 2010 - 09:03:03 Citovat
Host
Devastator napsal ...

tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak?


Kdyz reknes A rekni taky B.

Tlak jsi meril jak a cim ze rikas ze je v poradku ?
To ze sepne elektrospojka jeste neznamena ze se roztoci i kompresor, opravdu se roztoci ?
JardaB
Monday 28 June 2010 - 10:25:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
K diagnostice to chce napojit tlakomery na VT i NT pripojku, v klidu by melo byt na obou stranach 0.4-0.6MPa (zalezi na teplote) a za provozu na VT tak 1MPa a NT kolem 0.2MPa Pokud je NT tlak nizsi, vypina se kompresor (docasne), taky se hlida VT na pretlak ale hodnotu netusim - asi kolem 2MPa. Kazdopadne pokud se spojka kompresoru trvale toci, muze byt vadna regulace kompresoru (pokud zde je - a jde o to jaky ma princip, starsi byly mechanicke, nove uz maji nejaky elektroventil, pro regulaci a nejnovejsi ani nemaji spojku a bezi naprazdno kdyz se neklimuje) Taky muze byt vadny expanzni ventil, ale to by kompresor asi cyklicky vypinal na nizky nebo vysoky tlak.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Devastator
Monday 28 June 2010 - 11:57:46 Citovat
Host
Martas napsal ...

Devastator napsal ...

tlak tam je dostatečný a spojka spíná. Kde je ten tlakový ventil který reguluje tlak?


Kdyz reknes A rekni taky B.

Tlak jsi meril jak a cim ze rikas ze je v poradku ?
To ze sepne elektrospojka jeste neznamena ze se roztoci i kompresor, opravdu se roztoci ?

Čím se asi měří tlak v klimatizaci, určitě jsem ho neměřil manometrem na jízdní kola. Bylo to připojeno na plnící stroj.
Holt asi když se točí celé přední čelo na kompresoru tak se točí, pokud není ukroucená hřídel kompresoru.
JardaB
Monday 28 June 2010 - 12:36:03 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No tak to uz se mi stalo taky, neukroutila se teda hridel ale ocesal se tisicihran... Nic neni nemozne

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1367 sec,0.1055 z toho dotazů.