Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jak snížit spotřebu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
csala |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Ekonoměr- good idea, není však přesnější okamžitá spotřeba z pal. P.C.?Předpokládám, že cílem Tvého zařízení je vyvíjet co nejmenší podtlakv sání, takže co nejnižší otáčky, nejvyšší převod. stupně, ale když na to šlápneš tak Ti to klesne a spotřeba naopak stoupne. V prvom rade chcem za jazdy merat mnozstvo nasavaneho vzduchu a porovnavat to s okamzitou spotrebou z palubneho pocitaca. Zo zaciatku mi slo len odhalit, ci vaha vzduchu pracuje spravne. Pouzivat to ako ekonomer je len vedlajsi produkt. Kolko vzduchu, tolko nafty. Inac turbodiesel ma pri zatahu v sani stale pretlak. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je IMHO uplny nesmysl, u benzinu dejme tomu ale u dyzlu mnozstvi vzduchu vubec nic nerika o mnozstvi vstrikovaneho paliva... A jinak staci pripojit merak na 2 draty od vahy a sehnat si datasheet s grafem zavislosti napeti/prutok Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | On to myslel ve vztahu, ze u Dyzlu se da se zvysovanim mnozstvi vzduchu umerne zvysovat i vykon (samozrejme spolecne s palivem) temer neomezene, u benzinu je to jinak tam tohle neplati a mnozstvi vzduchu se da zvysit jen do urcite miry, pak uz se musi prenastavovat dalsi parametry motoru. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | dobre a po vsech tech upravach, jaky ocekavas efekt. Ucinnost benzinaku ci nafty je vicemene dana a tymi spickovych odborniku se snazi, aby auto jejich znacky jezdilo na co nejnizsi emise co2-to je jen jine oznaceni spotreby. a ty budes neco kutit v garazi a trumfnes vyvojova oddeleni automobilek... ... podle mne to nema cenu, vzdy je neco za neco a vysledkem je kompromis, neco se zlepsi a neco naopak tema upravama zhorsi. ... a z logiky veci, ma li auto jet, musi mit vykon a toho se dosahuje spalovanim paliva, vic paliva-lip to jede (a zere i travu u cesty). takze reseni vidim opravdu jen v levnem palivuLPG ci fritovaci olek z hospody u dehtu ... videl jsem staryho 12 valcoveho jaguara-nadhera, jako 2 dualramy vrdle sebe. Borec mel cestou do Chorvatska problem. Na rakousky dalnici jsou benzinky prilis daleko od sebe... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jde právě o to jen zlepšit! Jinak moje výsledky v upravování motorů nejsou tak špatný, ale zvyšovat výkon mi jde mnohem líp. Teď se zaměřuju na tu spotřebu. Víš, jak si tím člověk procvičí mozkový závity? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | je to urcite hezky konicek, takze drzim palce. Jinak zvysovani vykonu jde samozrejme lip, pac tam se resi opacny problem a to jak spalit co nejvic paliva | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Inspiroval bych se ve Skodovce a snizil pocet valcu - ono to sice spis min jede nez min zere, ale za pokus by to mohlo stat Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | je to uz sice starsi, ale v zasade to plati furt Odkaz | ||
| |||
csala |
| ||
Host | No nic moc tie spotreby dnesnych aut. Vidim to tak, ze automobilkam vseobecne o znizenie spotreby neide. Pred dvomi rokmi som predaval svoj Fiat Croma s motorom 1,9TDid. Do poslednej chvile jazdil s priemernou rocnou spotrebou 4,7l/100km ukrainskej nafty. Rok vyroby 1988 a s 330 tisic km na tachometri. Dojazd aj 1600km na jednu nadrz. Startoval na jedno otocenie motorom, nemal ziadnu riadiacu jednotku motora, nic. Kamarat s takym istym autom jazdil za 4,2l/100km, ale jazdil vyhradne na spotrebu. Vyrobca pri tomto aute udaval spotrebu 3,9l/100km pri 90km/hod a to sa pisal rok1988! | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | csala napsal ... No nic moc tie spotreby dnesnych aut. Vidim to tak, ze automobilkam vseobecne o znizenie spotreby neide. Pred dvomi rokmi som predaval svoj Fiat Croma s motorom 1,9TDid. Do poslednej chvile jazdil s priemernou rocnou spotrebou 4,7l/100km ukrainskej nafty. Rok vyroby 1988 a s 330 tisic km na tachometri. Dojazd aj 1600km na jednu nadrz. Startoval na jedno otocenie motorom, nemal ziadnu riadiacu jednotku motora, nic. Kamarat s takym istym autom jazdil za 4,2l/100km, ale jazdil vyhradne na spotrebu. Vyrobca pri tomto aute udaval spotrebu 3,9l/100km pri 90km/hod a to sa pisal rok1988! A jaky mel ten motor vykon a jak se choval ? Tipnu ze nic moc a zvuk jak traktor ... To je dan za to ze dyzly jsou dneska vykonove srovnatelny ne li lepsi jak benzin ... no ale plati neco za neco takze zvyseni vykonu jde ruku v ruce se zvysenim spotreby. Kdyz si vzpomenu na naftovyho Escorta s 1,6 RV. 1984, kterej jezdil pod 4l celkem stabilne, ovsem na maximalku 150 km/h se rozjizdel 3 minuty. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |