• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
LPG v ve velkém TP
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
MV6
Friday 23 April 2010 - 17:23:30 Citovat
Host
Fakticky, kdyby mě PČR chytla a už by tam byl ňáký náznak problémů že by měli pocit že tam mám LPG. Tak všechno zapřu a budu ze sebe dělat idiota , nic jiného by mi ani nezbývalo . No to by mě celkem zajímalo jaký by byl postich finační/bodový. Ono nasáváný má jedinou výhodu a to nekomlikovanost. A u velkooběmových motorů se dá seškrtit(na spotřebu) to u sekvenc. nejde.
lesak
Friday 23 April 2010 - 20:45:33 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Jé kdybych mět sekvenci tak bych ji hned narval do toho svého,né mám tam jen samé nasávané a to dva z 2,0 omegy A a jeden z vectry A je to všechno mám tušení buď BRC nebo ještě lovato a toroid tam taky nemám,dnes jsem se koukal tak platí už jen jedna nádrž a ta je asi na 88l je neskutečně velká.Ty plyny už nemají žádný význam někam montovat.Nechávám si je jen na díly.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
smoker
Friday 09 July 2010 - 19:39:43 Citovat
Host
Čau, já bych se na legalizaci vykašlal... se ti vyplatí koupit rovnou nový systém - nebo najít LPG dílnu, kde nakoupěj díly potřebné k homologaci a de facto ti tedy vyměněj reduktor, ŘJ, multiventil a nádrž. Možná i vstřiky, ale ty bych nenechal montovat - nechal bych si je jako náhradní. No a ušetřil bys na montáži vstřiků, kabeláži, tahání hadic - tzn. nebudeš platit tolik hodinovou práci v servisu. Jinak české úředníky nepřekonáš (anebo mi pls poraďte jak ) Já mám Sintru V6, koupil jsem ji s namontovaným sekvenčním vstřikem KME (www.kme.eu) - naběhl jsem si podobně jako Ty - dostal jsem sice veškeré certifikáty o homologaci - ale tady v Čechách to prostě nepřihlásíš... Na druhou stranu to LPG namontoval týpek tak šikovně, že je komplet schovaný za motorem - sice naprd přístup, ale z celýho LPG je vidět jen podtlaková hadička . Plnící hrdlo je "maskováno" u tažného zařízení, vypadá jak elektropřípojka. (Jen pro info - výrobce prodává v6 komplet systém SOUKROMÝM OSOBÁM za ca 16.000,- . Takže s montáží řekněme do 20tis. Legální montáž LPG vsřik v ČR na V6 cca 35.000,-.... docela hustá marže, co ?) Za poslední rok jsem najel cca 60tis. km po Čechách, Slovensku, Rakousku a Polsku, 6-7 policejních kotrol - většinou bez problému, 1x pokuta ze rychlost mimo obec. Když mě zastavěj, přepnu na benzín, vypnu plyn, mile až provinile usmívám, popřeji hezký den - základ je neprudit. Většina policajtů nejsou automechanici, takže otevřou kapotu a zkntrolujou VIN, mrknou znaleckým okem na výšku vzorku a chtěj vidět lékárničku a žárovky. Když máš tyhle věci v pořádku, tak většinou dál nepruděj. Maximálně se zeptali, jestli mám ve velkým TP napsaný ty 18" kola A na otázku proč mám rezervu v kufru a ne pod autem, tak říkám že tahle je nová, že jsem ji včera koupil z bazáče.... No a když na to LPG přijdou tak jak píšeš:" Tak všechno zapřu a budu ze sebe dělat idiota". Jinak úspora 2Kč/km x 60000 km = 120000 Kč/poslední rok. Když Ti přišijou "Řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu" , tak max. pokuta ve správním řízení je max 10.000,- CZK a 5 bodíků , ale hrozí zákaz řízení na 1/2 roku - rok (totožné sankce jsou za předjíždění na plné čáře a 180 na dálnici). Takže jezdím....
MV6_Michal
Friday 09 July 2010 - 21:04:53 Citovat
Host
No teď se mi znova objevil můj človíček(měl zdrav. problémy s autonehody) který mi to měl pomoct přihlásit už loni, je to plynař už ńáký ten pátek tak teď obnovuje opět svoje kontakty, a můj techničák už dal ňákému svému známemu tak teď jenom čekám a doufám že to klapne. To máš fajn že to u tebe nejde vidět protože u mě to vypadá jak v japonském autě s 80let samá hadička(prostě holandské lpg). A investovat do nového lpg to nepřipádá v úvahu k vůli financím už teď je mv6-ka na novém laku (a to mi teď promiňte barva je bmw ) a měl bych si ji vyzvednout už každým dnem(konečně).
Jiřik
Monday 12 July 2010 - 20:41:41 Citovat
Host
Hele, máš dvě nasávaný sady, tak hoď na MV6 mix i reduktor pro každou řadu válců zvlášť a bude to stíhat! Na ŘJ BRC bych se vykašlal, udělat to jen jako čistě karbce a zapojit emulátory. Toť vše. Možná Ti pak i nějakej plynař na to dá za bakšiš razítko do TP
Viki
Tuesday 06 September 2011 - 12:39:05 Citovat
Host
Řeším asi to samé. Koupil jsem auto, je tam LPG načerno, válcová nádrž, pod kapotou je vše vidět, a plnící hrdlo taky. Homologaci a papíry mám akorát k nádrži, směšovač má starou homologaci. Nový systém kupovat nebudu, tohle funguje skvěle. Přemýšlím že bych sehnal toroid, i prošlý, to už bude stejně jedno, a celý systém schoval (směšovač zavřu do falešného airboxu, plnící hrdlo schovat. Jediný problém nastává při STK, tam to logicky zjistí, minimálně uvidí trubky při prohlídce zespodu... Jaké máte zkušenosti s STK a plynem načerno ? A co plynaři ?
JardaB
Tuesday 06 September 2011 - 13:46:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Planuju taky utajenou zastavbu do nove Omegy, myslim, ze policajti na silnici to neresi (uz 10 let nechteli videt nic krome papiru a max. lekarnicky). Pripadny postih netusim ale IMHO hrozi i vetsi nebezpeci, treba kapka oleje a papiry jsou v <|> kdyz na to prijde... Na STK to snad neni problem vymontovat - kdyz se tam daji inteligentne konektory, tak je to prace na par hodin.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Tuesday 06 September 2011 - 14:29:06 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Jaká kapka oleje?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Jiřik
Tuesday 06 September 2011 - 14:31:59 Citovat
Host
Velmi brzy budu mít zajímavou možnost legalizace LPG po namontování sekvenční sady od DTgas. Zatím je to v jednání, až budu vědět i ceny, napíšu.
Rozhodně to bude fajn nabídka.Plyn dostupný pro všechny
JardaB
Tuesday 06 September 2011 - 17:23:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Legend napsal ...

Jaká kapka oleje?

Unik provoznich kapalin - staci stopa a je to beprostredne ohrozujici zavada, stejne jako deravy vyfuk nebo praskle sko. Proste kocourkov.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1739 sec,0.1430 z toho dotazů.